خرید حضوری
هر جای ایران همسایه شماییم با امکان خرید حضوری

میز لپ تاپ نشسته

مقایسه ( 1کالا )
کالا

​میز لپ تاپ نشسته

لپ تاپ‌ها مانند سیستم‌های کامپیوتر، جزء جدانشدنی زندگی‌های امروز هستند. فرقی ندارد که دانش‌آموز و دانشجو باشید یا به‌واسطه شغلتان از کامپیوتر شخصی استفاده کنید! در هر صورت لازم است مدت‌های طولانی پای سیستم بنشینید. برای جلوگیری از بروز عارضه‌های ارتوپدی نظیر مچ درد، کمر درد و گردن درد یا ایجاد ناراحتی در چشم‌ها، شانه و انگشتان دست، استفاده از یک استند لپ تاپ استاندارد و مناسب ضروری است.

در این صفحه می‌توانید انواع میز لپ تاپ نشسته را بررسی کنید و پس از انتخاب مدل موردنظرتان، برای مشاوره، ثبت سفارش و خرید این محصول با کارشناسان بلج گفتگو کنید.

ویژگی‌ها و مزایای میز Laptop نشسته

هنگام کار با رایانه، باید در زاویه مناسبی نسبت به صفحه نمایش قرار بگیرید؛ زیرا در این صورت دید خوبی به مانیتور دارید و آسیب کمتری به چشمان شما وارد می‌شود. میز لپ تاپ نشسته به دلیل قابلیت تنظیم ارتفاع، این مشکل را حل کرده است. استند زمینی لپ تاپ، سبک و قابل‌حمل است؛ به همین دلیل در همه جای خانه یا محل کارتان جابه‌جا می‌شود. دوری از عواملی که باعث ایجاد خستگی می‌شوند، باعث انجام بهتر کارها و بالا رفتن راندمان می‌شود. خرید میز لپ تاپ نشسته استاندارد باعث انجام آسان‌تر کارها و جلوگیری از کسالت خواهد شد.

خرید میز لپ تاپ نشسته برای چه افرادی مناسب است؟

 اگر می‌خواهید از عوارض نشستن‌های طولانی‌مدت پشت میز رهایی پیدا کنید، استند زمینی لپ تاپ انتخاب مناسبی برای شما است. برخی از افراد به جای خرید میز طراحی از میزهای تاشو و زمینی استفاده می‌کنند؛ زیرا از این طریق قابلیت عوض کردن جایگاه و موقعیت نشستن‌شان را خواهند داشت. با تغییر محیط کار و رفتن به فضای آزاد، روحیه‌تان نیز تغییر خواهد کرد. با رفتن به محل موردنظرتان و دراز کردن پاها، رایانه خود را روی میز زمینی قرار دهید. با این کار هم به انجام کارهای روزانه‌تان می‌رسید و هم خستگی در می‌کنید. دانش‌آموزان، دانشجویان، فریلنسرها و همه افرادی که سیستم کامپیوتر شخصی دارند، میز لپ تاپ نشسته انتخاب مناسبی برای آن‌ها است.

قیمت میز لپ تاپ نشسته به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه و قیمت میز لپ تاپ نشسته وابسته به برند، جنس، کیفیت و ویژگی‌های آن است. همان‌طور که نمی‌توان هزینه مشخصی را برای قیمت میزکامپیوتر درنظر گرفت، میز کامپیوتر شخصی نیز باتوجه به موارد گفته شده بهای متفاوتی دارد. اگر یک استند laptop زمینی از جنس چوب یا ام دی اف سفارش دهید، قیمتی متفاوت‌تر نسبت به میز لپ تاپ پلاستیکی خواهد داشت. دقت کنید که ویژگی‌هایی از قبیل جای ماوس، استند تلفن همراه، حفره برای قرار دادن لیوان، لولا و پیچ‌های تغییر سایز، سیستم خنک کننده و دریچه‌های عبور هوا، بر قیمت نهایی میز لپ تاپ زمینی تاثیرگذار خواهند بود. بهتر است پیش از خرید استند رایانه شخصی، از راه‌اندازی آسان آن اطمینان حاصل کنید.

سفارش میز لپ تاپ کوچک و نشسته از گروه تولیدی بلج

انواع مدل‌های جدید و مدرن میز لپ تاپ نشسته را در طرح‌های گوناگون از گروه تولیدی بلج خریداری کنید. استفاده از متریال مرغوب و با کیفیت در ساخت انواع محصولات بلج، باعث جلب رضایت مشتری‌های عزیز شده است. گروه بلج برای تحقق بخشیدن به شعار «پرداخت کمتر، انتظار بیشتر» کلیه محصولات خود را با قیمتی بسیار پایین‌تر نسبت به رقبای خود به‌فروش می‌رساند. مشاوره تخصصی، ارسال به سراسر ایران، گواهی ضمانت کیفیت کالا و خدمات پس از فروش از جمله مزایای خرید از فروشگاه بلج است. با صرف چند دقیقه و جستجو در سایت بلج، میز لپ تاپ نشسته موردعلاقه‌تان را خریداری کنید. شماره‌های درج شده در سایت پل ارتباطی میان شما و تیم پشتیبانی ما هستند.

سوالات متداول

آیا امکان خرید قسطی میز لپ تاپ نشسته از سایت بلج وجود دارد؟

بله! کلیه مشتریان عزیز می‌توانند محصولات بلج موردنظر خود را به صورت اقساط خریداری کنید. برای کسب اطلاعات درباره نحوه خرید قسطی با شماره ۵۳۱۳۸-۰۲۱ تماس بگیرید.

آیا میز لپ تاپ نشسته در سایت بلج گارانتی دارد؟

بله! نه‌تنها میز استند لپ تاپ زمینی بلکه کلیه محصولات موجود در فروشگاه تولیدی بلج گواهی ضمانت کیفیت محصول دارند.

میز لپ تاپ پلاستیکی بهتر است یا ام دی اف؟

انتخاب جنس میز لپ تاپ نشسته کاملا به سلیقه، بودجه و نیاز مشتری‌ها مربوط است. اگر می‌خواهید یک میز بادوام و زیبا داشته باشید، پیشنهاد ما انتخاب MDF است.
سبد خرید حساب کاربری جست و جو محصولات