خرید حضوری
وقتشه اتاقتو نو کنی؛ جشنواره تعویض کهنه با نو

میز لپ تاپ تاشو

مقایسه ( 1کالا )
کالا

​میز لپ تاپ تاشو

برای ارتباط با دنیای مجازی، دانلود سریال و فیلم و انجام خریدهای اینترنتی به لپ تاپ و کامپیوتر نیاز خواهید داشت. برای جلوگیری از عارضه‌های ارتوپدی، خستگی‌های گردن، کمر و مچ دست، استفاده از میز لپ تاپ ضرورت دارد. اگر بنابر متراژ اتاق و خانه‌تان امکان استفاده از میزهای بزرگ را ندارید، خرید میز لپ تاپ تاشو بهترین انتخاب است. در این صفحه از بلج انواع میزهای کم جا برای Laptop را مشاهده کنید.

نکات مهم هنگام خرید میز لپ تاپ کم جا 

انواع وسایل دکوراسیون منزل در عین زیبایی و کیفیت باید کاربرد مناسبی نیز داشته باشند. اگر در محیط پیرامون خود با معضل کمبود جا مواجه هستید، بهتر است از میز لپ تاپ تاشو استفاده کنید. از نکات قابل‌توجه برای خرید میز لپ تاپ تاشو می‌توان به‌موارد زیر اشاره کرد:

•    استاندارد و ارگونومی بودن میز
•    ارتفاع و نحوه قرار گرفتن دست‌ها روی کیبورد
•    جایگاه مناسب لپ تاپ برای فشار نیاوردن به کمر، مچ، گردن و انگشتان
•    کیفیت بالا و استفاده از متریال مرغوب
•    تناسب سایز میز با لپ تاپ

فریلنسرها و کسانی که به مدت طولانی با laptop کار می‌کنند باید هنگام انتخاب میز لپ تاپ کم جا به کلیه این موارد توجه داشته باشند. 

با میز لپ تاپ نشسته تاشو دیگر روی صندلی نمی‌نشینید

نشستن‌های طولانی‌مدت روی صندلی باعث ایجاد عارضه‌های متعددی می‌شود. فشار به ستون فقرات، دنبالچه و کمر از جمله عوارض نشستن‌های طولانی‌مدت پشت میز کامپیوتر هستند. اگر به‌دنبال تغییر جایگاه نشستن خود در طی ساعات کاری هستید، میز لپ تاپ نشسته انتخاب مناسبی برای شماست. لپ تاپ و وسایل موردنیازتان را روی این میز بچینید و روی زمین، تخت و مکان‌های دلخواه‌تان به انجام کار بپردازید. 

میز لپ تاپ کم جا متحرک (Portable) را با خود حمل کنید

میز لپ تاپ متحرک یا پرتابل یکی از انواع میزهای کم‌جا در بازار است. با این محصول، فضای کمتری از محیط را اشغال می‌کنید و قابلیت جابه‌جاکردن آن را دارید. میز لپ تاپ زمینی، میز لپ تاپ جلو مبلی و میز لپ تاپ خوابیده از مدل‌های پرطرفدار و معروف Portable laptop folding table محسوب می‌شوند. هنگام انتخاب این میز حتما به وزن، انعطاف پذیری، کوچک بودن و راه‌اندازی آسان آن توجه کنید.

قیمت میز لپ تاپ تاشو چقدر است؟

میز لپ تاپ تاشو از طراحی فوق‌العاده ساده و مینیمال بهره می‌برد؛ در تولید این نوع میزها از پیچیدگی‌ها، اجزاء و طرح‌های خاصی استفاده نشده است. با این‌حال مدل، جنس، سایز و کارخانه تولیدکننده آن از جمله موارد تأثیر گذار بر قیمت laptop table هستند. مثلا قیمت میز لپتاپ چوبی بیشتر از نوع پلاستیکی آن است. 

خرید میز لپ تاپ تاشو با بهترین کیفیت از گروه تولیدی بلج

اگر به دنبال انواع میز لپ تاپ تاشو مانند میز لپ تاپ نشسته و پرتابل با کیفیت عالی و متریال مرغوب می‌گردید، از گروه تولیدی بلج خرید کنید. مشاوره تخصصی، خدمات پس از فروش، ارسال به اقصیٰ‌نقاط ایران و ضمانت کیفیت کالا از جمله مزایای خرید از فروشگاه بلج است. به‌جای گشتن در فروشگاه‌های مختلف و اتلاف وقت، با صرف چند دقیقه جستجو در سایت بلج، بهترین محصول را انتخاب کنید

سوالات متداول

آیا میز لپ تاپ تاشو را می‌توان برای همه سنین استفاده کرد؟

بله این نوع میزها به‌دلیل زاویه و ارتفاع قرارگرفتن مناسب بدن نسبت به لپ تاپ، برای کودکان و بزرگسالان مناسب هستند.

میز لپ تاپ کم جا باید از چه جنسی باشد؟

میز لپ تاپ تاشو مدل‌ها و انواع متنوعی در بازار دارد و هرشخص باتوجه‌به نیاز و بودجه خود، میز خود را خریداری می‌کند. بهترین و مناسب‌ترین میز لپ تاپ از جنس MDF است.

برای خرید قسطی میز لپ تاپ تاشو از بلج به ضامن نیاز داریم؟

خیر! مشتری‌های عزیز بدون نیاز به پرداخت هیچ‌گونه ضمانت و سفته‌ای قادر به خرید کلیه لوازم چوبی و دکوراسیون از گروه تولیدی بلج هستند.
سبد خرید حساب کاربری جست و جو محصولات