خرید حضوری
اینجا هر چی بخری، هدیه داره!

میز کامپیوتر حرفه ای

مقایسه ( 1کالا )
کالا

میز کامپیوتر حرفه ای

خرید میز کامپیوتر حرفه ای با بهترین کیفیت و طراحی، ضامن سلامت شما و بالا رفتن راندمان کاری‌تان است. میز کامپیوتر حرفه‌ ای با فضای مناسب و کشوها و قفسه‌های متعدد، یک انتخاب عالی برای انجام کارهای مختلف و ایجاد یک فضای کاری منظم و سازماندهی شده است. این میزها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که راندمان کاری شما را بالا می‌‌برند. همچنین در‌صورت نشستن طولانی‌‌مدت، دچار خستگی و عارضه‌های ارتوپدی نخواهید شد. 

ویژگی‌های میز کامپیوتر حرفه ای و گیمینگ

تدوین‌گرها، گیمرها یا حتی تریدرها به فضایی کافی و مناسب برای انجام کارهای حرفه‌ای خود نیاز دارند. میز کامپیوتر بزرگ و حرفه‌ای به‌خوبی نیازهای این افراد را پوشش و پاسخ می‌دهد. میز کامپیوتر حرفه ای و گیمینگ بر‌اساس ارگونومی بدن انسان ساخته می‌شوند. این ویژگی‌ باعث می‌شود تا بعد از گذشت چند ساعت نیز احساس خستگی نکنید. یک ویژگی دیگر میز کامپیوتر حرفه‌ای برخورداری از طبقات متنوع برای قرار دادن چند مانیتور، وجود کشوها و قفسه‌های متعدد و کمدهایی برای نگهداری از سایر وسایل کاری مرتبط است. 

مدل‌های میز کامپیوتر حرفه ای بزرگ و کم‌جا

با‌توجه‌به اینکه دانشجویان، فریلنسرها یا تریدرها در خانه یا کارمندان در محل کار به فضای بزرگ و مناسبی برای انجام کارهایشان نیاز دارند، میزهای کامپیوتر حرفه‌ای در ابعاد و مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند. برای خرید میز حرفه ای کامپیوتر برای خانه و قرار دادن در اتاق خواب یا کار می‌توانید مدل‌های کوچک‌تر مثل میز کامپیوترهای سه کنج، میز کامپیوتر ال مدرن حرفه ای کتابخانه دار یا میز کامپیوتر ساده حرفه ای قفسه دار را انتخاب کنید. در شرکت‌ها نیز می‌توان میز کامپیوتر مدرن حرفه ای دو نفره متحرک را برای استفاده هم‌زمان دو نفر تهیه کرد. این مدل‌ها با در نظر گرفتن نیازهای کاربران و با هدف صرفه‌جویی در هزینه‌ها طراحی و ساخته شده‌اند. 

میز کامپیوتر حرفه‌ای سه کنج 

این مدل میز کامپیوتر گیمینگ و حرفه ای با هدف استفاده توسط کاربران حرفه‌ای کامپیوتر همچون برنامه‌نویس‌ها و گیمر‌ها طراحی و تولید شده است. ویژگی‌های طراحی این محصول آن را به گزینه‌ای مناسب برای استفاده در اتاق کار، اتاق خواب و اداره‌های کوچک و آپارتمانی تبدیل کرده است. این میز طراحی کاملا ارگونومی و مناسب برای استفاده طولانی مدت دارد.

میز کامپیوتر گیمینگ و حرفه ای L شکل

با خرید میز کامپیوتر حرفه‌ای ال می‌توانید به‌خوبی از فضاهای بلااستفاده اتاق در خانه یا محل کار استفاده کنید. این محصول که به شکل حرف L انگلیسی طراحی شده، چند پارتیشن با ابعاد مختلف دارند که می‌توانید، مانیتورها، لپ‌تاپ‌ها، کیس و سایر ابزار مورد‌نیازتان را در هر بخش آن قرار دهید. به‌این‌ترتیب چیدمان برای شما آسان‌تر و دقیق‌تر  فضای اطرافتان آراسته‌تر خواهد شد. در این میز کامپیوتر حرفه‌ای، محلی برای عبور دادن سیم‌های متعدد سیستم شما تعبیه شده است؛ همچنین امکان قرار دادن لیوان نیز در مکان مورد‌نظر وجود دارد. همچنین در میز کامپیوتر حرفه ای ال، محلی برای قرار دادن کیس کامپیوتر و استفاده از دو یا چند مانیتور در آن واحد وجود دارد.

راهنمای خرید مدل‌های میز کامپیوتر حرفه ای برای متراژهای مختلف

در شرکت‌های بزرگ و گاه در یک اتاق کوچک ممکن است چندین نفر به‌صورت هم‌زمان برای انجام کارها و وظایف روزمره‌شان به میز کامپیوتر نیاز داشته باشند. بلج با طراحی میز کامپیوتر حرفه‌ای در مدل‌های سه‌ کنج، ال، کشودار، کتابخانه‌دار، قفسه‌دار و دو نفره برای هر فضایی با هر متراژی یک پاسخ مناسب در نظر گرفته است. همچنین شما با‌توجه‌به فضا و نیازی که دارید قادر به سفارش میز دلخواهتان خواهید بود. این مسئله برای افرادی که فضای بسیار محدودی دارند، مزیت مهمی محسوب می‌شود. به‌این‌ترتیب با انتخاب یک میز متناسب با نیازتان می‌توانید از فضای موجود استفاده بهینه‌تری داشته باشید.

سوالات متداول

آیا از میز کامپیوتر حرفه‌ای در فضاهای کوچک نیز می‌توان استفاده کرد؟

بله؛ میز حرفه‌ای کامپیوتر در مدل‌های مختلفی همچون میز سه ‌کنج و ال ساخته می‌شود که امکان استفاده بهینه‌تر از فضا را به افراد می‌دهد. 

میز کامپیوتر حرفه ای ام دی اف برای چه افرادی مناسب است؟

گیمرهای حرفه‌ای، فعالان در حوزه آی تی، طراحی سایت، تدوین‌گرها و تریدرها به فضای کافی برای انجام کارهایشان  و خرید یک میز کامپیوتر حرفه‌ای نیاز دارند. 

آیا میز کامپیوتر حرفه ای فضایی برای پنهان کردن کابل‌های اضافی دارد؟

بله؛ انواع میز کامپیوتر حرفه ای بلج با در نظر گرفتن فضای مناسب برای پنهان کردن کابل‌ها و سیم‌های اضافی طراحی شده‌اند.
سبد خرید حساب کاربری جست و جو محصولات