خرید حضوری
محبوب ترین مدل های میز کنسول تا 10% تخفیف

میز تلویزیون مدرن

مقایسه ( 1کالا )
کالا

​میز تلویزیون مدرن

کمتر از 70 سال است که تلویزیون‌ها به منازل راه پیدا کرده اند. از دهه 90 میلادی با ورود تلویزیون‌های مسطح شکل میز تلویزیون هم متفاوت شد دیگر نیازی به میزهایی با عمق زیاد نبود. طراحی مدرن به همه شئون زندگی رسوخ کرده بود. به خصوص طراحی داخلی منازل و وسایل خانگی و چه المانی مدرن‌تر از میز تلویزیون که بار مدرن‌ترین وسیله خانه را به دوش می‌کشید!

مدل میز تلویزیون مدرن

با همان سرعتی که تکنولوژی تلویزیون‌ها پیش می‌روند، میزهای تلویزیون هم رنگ عوض می‌کنند! مدل‌های مختلف با متریال جدید  یا ترکیب چند مورد هر روز در مسابقه‌ای رو به مدرن‌تر شدن می‌گذارند. طراحان گروه تولیدی بلج سعی بر آن دارند در این رقابت پیشرو باشند و مدل‌های مختلفی از میز تلویزیون مدرن را به عرضه برسانند.

عکس میز تلویزیون مدرن

تصاویر میز تلویزیون‌های مدرن و جدید بلج از تولیدات شیک و باکیفیت را می‌توانید در سایت فروشگاهی بلج همراه با توضیحات کامل محصول ببینید. عکس‌ها از زوایای مختلف و رنگ‌های متفاوت گرفته شده تا برای انتخاب راحت‌تر در معرض دید مشتریان گرامی‌ قرار داده شود.

قیمت میز تلویزیون مدرن

بازه قیمت میز تلویزیون مدرن به چند عامل وابسته است. نوع متریال ساخت، میزان اندازه میز، برند تولید کننده و کیفیت ساخت چندی از این عوامل هستند. در نهایت تولیدات داخلی عموما قیمت کمتری از میز تلویزیون‌های وارداتی به طور مثال میز تلویزیون ترکیه‌ای خواهند داشت.

نکات خرید میز تلویزیون مدرن

در هنگام خرید میز تلویزیون به چند مورد دقت کنید. اول جنس میز تلویزیون را مدنظر قرار دهید. میزهای تلویزیون ام‌دی‌اف، چوبی، فلزی، شیشه‌ای، لترون یا ملامینه و همچنین ترکیب چند متریال از گزینه‌های پیش رو هستند. میزهای ام دی اف و شیشه‌ای برای میز تلویزیون‌های جدید بیشتر مورد پسند هستند ولی میزهای شیشه‌ای آسیب پذیرتر می‌باشند. با سنجیدن قیمت و تنوع رنگ و کیفیت بین دیگر گزینه‌ها وزنه سمت ام دی اف سنگین‌تر می‌شود.

دومین مورد اینکه بایستی سبک دکوراسیون داخلی مد نظر باشد که کلاسیک، مینیمال یا مدرن کدام یک اجرا شده و متناسب آن میز تلویزیون جدید را انتخاب نمود. و البته رنگ آن هم بایستی با دکوراسیون هم‌خوانی داشته باشد.

سومین مورد سایز میز تلویزیون است. به نسبت اندازه صفحه نمایشگر میز تلویزیون منزل را انتخاب کنید برای میزهای بزرگ یک تلویزیون کوچک نمای خوبی نخواهد داشت و برای تلویزیون‌های بزرگ میز تلویزیون کوچک تصویر ناخوشایندی ایجاد می‌کند.

در نهایت باید در  خرید خود دقت نمایید و کالایی که ارزش خرید بالاتری دارد برگزینید. ارزش خرید را با تخمین نسبت قیمت به کیفیت، ضمانت و خدمات پس از فروش می‌توان محاسبه نمود. 

جدیدترین میز تلویزیون مدرن بلج

از گروه تولیدی بلج با وجود طراحان خبره و به روز همیشه انتظار جدیدترین میز تلویزیون‌ها را داشته باشید. اگر میز تلویزیون ساده و شیک بخواهید از سایت بلج دست خالی بیرون نخواهید رفت.

خرید اینترنتی میز تلویزیون مدرن

بلج برای ایجاد قیمت رقابتی با سایر رقبا دست به اجرای سیاست فروش مستقیم زده است تا با حذف دست واسطه‌ها از هزینه سربار خرید مشتریان کاسته شود. در راستای این سیاست، سایت بلج طراحی شده است تا کیفیت برند بلج را با قیمتی به صرفه جهت مشتریان ارائه نماید.

سایت بلج با داشتن نمادهای اعتبار از مراجع ذی صلاح فروشگاه‌های اینترنتی و عضویت در اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی، معبر امنی برای خرید اینترنتی محسوب می‌شود.

ضمانت نامه میز تلویزیون مدرن

از آنجا که بلج به مرغوبیت تولیداتش اطمینان دارد با ارائه ضمانت نامه معتبر دو ساله و خدمات پس از فروش 5 ساله راهی به سرایت این اعتماد به مشتریانش یافته. با ضمانت اصالت کالا و تطابق با تصاویر سایت بلج، میز تلویزیون شما وکیوم شده و به سلامت درب منزلتان تحویل داده می‌شود.

سبد خرید حساب کاربری جست و جو محصولات