خرید حضوری
همه وسایل خونه رو از بلج  قسطی بخرید!

تخت خواب یک نفره اسپرت

مقایسه ( 1کالا )
کالا

​تخت خواب یک نفره اسپرت

تخت خواب، بزرگ‌ترین مبلمان اتاق خواب محسوب می‌شود که نقش پر‌رنگی در دکوراسیون اتاق ایفا می‌کند. انتخاب مدل تخت خواب، مستقیماً به سبک دکوراسیون اتاق شما بستگی دارد. ولی اگر طرفدار سبک‌های ساده و در‌عین‌حال مدرن هستید، تخت خواب اسپرت بهترین انتخاب است. تنوع بالای تخت خواب یک نفره اسپرت پسرانه یا دخترانه، حق انتخاب را برای شما به‌راحتی فراهم کرده. در این صفحه از سایت بلج می‌توانید جدیدترین مدل‌های تخت خواب یک نفره اسپرت را مشاهده کنید. 

خرید بر‌اساس جنس تخت خواب یک نفره اسپرت 

جنس تخت‌خواب، پس از ابعاد آن، مهم‌ترین فاکتور خرید محسوب می‌شود. اگر همه دکوراسیون اتاق شما چوبی باشد، باید تخت چوبی نیز انتخاب کنید. خوشبختانه، تنوع جنس و محصولات تخت خواب یک نفره اسپرت بسیار گسترده است. شما می‌توانید هر مدل تخت خواب چوبی یا فلزی متناسب با دکوراسیون اتاق خواب خود را خریداری کنید. اگر پاتختی، میز تحریر، میز آرایش و کتابخانه چوبی دارید، بهتر است تخت خواب خود را نیز به همین جنس انتخاب کنید. تخت خواب یک نفره اسپرت سفید از رنگ‌های بسیاری پر‌طرفدار محسوب می‌شود. پس از آن، رنگ چوب روشن، رنگ چوب تیره و طوسی از محبوب‌ترین رنگ‌های تخت خواب اسپرت هستند. 

تخت خواب یک نفره اسپرت ام دی اف

تخت خواب یک نفره اسپرت ام دی اف، به‌جای چوب طبیعی، طرفداران بسیاری دارد. استفاده از ام دی اف باعث کاهش چشمگیر هزینه‌ها و در‌عین‌حال، حفظ زیبایی ظاهری و جلوه طبیعی چوب خواهد شد. تخت یک نفره چوبی در رنگ‌ها و سبک‌های مختلفی تولید می‌شود. تعداد کشو و تاشو یا جک‌دار بودن تخت‌های یک نفره اسپرت، باعث ایجاد تنوعی گسترده در مدل‌های آن شده است. 

تخت خواب یک نفره اسپرت فلزی

تخت خواب یک نفره اسپرت فلزی، برای نوجوانان بسیار مناسب است. تخت یک نفره فلزی مقاومت بیشتری در برابر شیطنت کودکان دارد و به‌هیچ عنوان خراب نمی‌شود. این تخت خواب‌ها، به دلیل سبک اسپرتی که دارند، برای هر جنسیت و سن‌و‌سالی قابل استفاده هستند. از‌این‌رو، می‌توانید با خیالی آسوده تخت یک نفره فلزی در ابعاد ۹۰×۲۰۰ را برای کودک خود خریداری کرده تا سال‌ها از آن استفاده کند. 

قیمت تخت خواب یک نفره اسپرت دخترانه و پسرانه

قیمت تخت خواب یک نفره دخترانه و پسرانه با توجه به جنس، ابعاد، تعداد کشو‌ها و اتصالات تعیین می‌شود. در بلج، کیفیت متریال و اتصالات تخت خواب با ضمانت و گارانتی ارائه می‌شوند. به همین دلیل می‌توانید بدون نگرانی بابت خراب‌شدن چوب یا از‌بین رفتن اتصالات، مدل مورد‌نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. 

خرید تخت خواب یک نفره اسپرت ارزان از بلج

فروشگاه اینترنتی بلج با ارائه زیباترین مدل‌های تخت خواب اسپرت یک نفره دخترانه و پسرانه به همراه ارسال رایگان به سراسر کشور، قصد جلب رضایت و آسان‌تر شدن خرید برای مشتریان را داشته است. تضمین کیفیت و گارانتی محصولات، تجربه خریدی مطمئن را برای شما به‌وجود می‌آورد. شما می‌توانید هزینه سرویس خواب یا تخت را به‌صورت اقساط نیز پرداخت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان بلج با شماره ۰۲۱۵۳۱۳۸ تماس بگیرید. 

سوالات متداول

آیا برای خرید قسطی تخت خواب یک نفره اسپرت از بلج نیاز به ضامن داریم؟

خیر؛ برای خرید قسطی، نیازی به ضامن، چک و سفته ندارید. شما می‌توانید هر وسیله چوبی در سایت بلج را به صورت قسطی خریداری کنید. 

آیا امکان خرید حضوری تخت خواب اسپرت یک نفره از بلج وجود دارد؟

بله؛ فروشگاه بلج، با شعبه‌های فیزیکی این امکان را به‌جود آورده تا به‌صورت حضوری نیز بتوانید از محصولات بازدید کنید. ولی برای دسترسی آسان همه مردم در اقصی نقاط کشور، سایت آنلاین نیز راه‌اندازی شده است. 
سبد خرید حساب کاربری جست و جو محصولات