خرید حضوری
برای هر نیاز و بودجه ای تشک داریم

تخت یک نفره فلزی

مقایسه ( 1کالا )
کالا

تخت یک نفره فلزی

تخت خواب یک نفره یکی از پرطرفدارترین محصولات در فروشگاه‌های کالای خواب هستند که مشتریانی از انواع سنین و با همه سلیقه‌ها دارند. بیشتر مصرف‌کنندگان تخت خواب یک نفره نوجوانان، جوانان مجرد و افراد میان‌سال هستند. در میان انواع کالای خواب، تخت یک نفره فلزی محبوبیت ویژه‌ای دارد. گروه تولیدی بلج انواع تخت خواب تک نفره فلزی ساده و شیک را برای همه سلیقه‌ها طراحی و تولید کرده است.

سایزهای استاندارد تخت یک نفره فلزی

تخت خواب فلزی تک نفره در سایزهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود. معمولا تخت یک نفره فلزی در ابعاد ۲۰۰ در ۹۰ سانتی‌متر ساخته می‌شود. البته در حال حاضر تخت‌های مختلفی را می‌توانید در عرض‌های متغیر از ۹۰ تا ۱۴۰ سانتی‌متر هم از بازار خریداری کنید. تخت خواب یک نفره عرض ۱۲۰ سانتی‌متری معمولا با نام تخت یک‌ونیم‌نفره شناخته می‌شود. طبیعی است که با افزایش ابعاد، قیمت تخت خواب یک نفره فلزی هم بیشتر شده و باید هزینه بالاتری پرداخت کنید.

ارتفاع تخت، نکته دیگری است که هنگام خرید تخت یک نفره فلزی باید به آن توجه کنید. ارتفاع استاندارد در انواع تخت فلزی تک نفره ۳۵ سانتی‌متر است. البته اندازه سرویس خواب را باید باتوجه‌به جثه فرد موردنظر انتخاب کنید. افرادی که وزن بیشتر و قد بلندتری دارند، بهتر است از تخت خواب یک و نیم نفره فلزی به‌جای یک‌نفره استفاده کنند؛ زیرا تخت استاندارد مناسب افرادی با جثه متوسط طراحی شده است.

انواع تخت خواب یک نفره فلزی؛ تخت‌خواب‌های دخترانه و پسرانه

بیشتر مصرف‌کننده‌های تخت‌های یک‌نفره نوجوانان هستند. باتوجه‌به اینکه فرزندان امروزی اهمیت فراوانی برای محیط اتاق خواب خود قائل هستند، در نظر گرفتن سلیقه آن‌ها هنگام خرید تخت خواب یک نفره پسرانه یا دخترانه لازم است. البته که تخت خواب فلزی معمولا حالت اسپرت دارد و برای همه افراد در سنین و جنسیت‌های مختلف قابل‌استفاده است. بااین‌حال، تخت خواب دخترانه یک نفره فلزی ممکن است با طرح‌ها و رنگ‌های خاصی از تخت خواب یک نفره اسپرت پسرانه متمایز شود. دخترانه یا پسرانه بودن طرح، تاثیری در قیمت تخت خواب یک نفره فلزی ندارد؛ اما با توجه کردن به خواست و علاقه فرزندانتان قطعا احساس خوبی در وجود آن‌ها ایجاد می‌کند.

قیمت تخت خواب یک نفره فلزی؛ معیاری مهم هنگام خرید کالا

قیمت تخت بر اساس ابعاد، جنس و مدل آن تعیین می‌شود. به‌عنوان مثال قیمت تخت تاشو یک نفره به‌دلیل متریال بیشتری که در تولید آن استفاده می‌شود، بیشتر از قیمت تخت فلزی یک نفره ساده است. جنس متریال مورداستفاده در تولید تخت خواب های یک نفره شیک هم تاثیر چشمگیری روی قیمت نهایی محصول دارد. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت انواع تخت یک نفره فلزی قیمت نسبتا پایین آن است. درعین‌حال، فلز یک ماده مقاوم است که ماندگاری بالایی دارد. پس خرید تخت یک نفره فلزی از نظر اقتصادی کاملا به‌صرفه است.

جذاب کردن فضای اتاق با خرید تخت فلزی تک نفره از بلج

با خرید تخت خواب فلزی تک نفره از فروشگاه اینترنتی بلج مزایای بی‌شماری مانند امکان خرید قسطی، پرداخت در محل، گارانتی دو ساله و ارسال رایگان برای سفارش‌های بالای 6 میلیون تومان شامل حالتان می‌شود. همه این موارد در کنار جنس باکیفیت یک تجربه خرید لذت‌بخش برای شما به وجود می‌آورد. همچنین در هر زمان می‌توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه، کالای موردنظرتان را از نزدیک مشاهده و خریداری کنید. اگر قصد خرید اینترنتی داشته و به مشاوره نیاز دارید، همین حالا با شماره تلفن ۰۲۱۵۳۱۳۸ تماس بگیرید.

سوالات متداول

آیا امکان سفارشی‌سازی تخت خواب یک نفره فلزی وجود دارد؟

کلیه محصولات بلج مطابق با استانداردهای جهانی و روز دنیا طراحی و تولید می‌شوند؛ ازهمین‌رو ممکن است سفارشی‌سازی محصول باعث خارج شدن آن از استانداردها شود. بااین‌حال برای مطرح کردن درخواست خود با شماره تلفن ۰۲۱۵۳۱۳۸ تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی کارشناسان بلج بهره‌مند شوید.

هزینه ارسال سفارش در بلج چقدر است؟

هزینه ارسال سفارش به نوع محصول و شهر موردنظرتان بستگی دارد. توجه کنید کلیه سفارش‌های بالای 6 میلیون تومان به‌صورت رایگان برای شما عزیزان در سراسر ایران ارسال می‌شود.

آیا محصول خریداری‌شده از نظر ظاهری کاملا مطابق تصویر موجود در سایت است؟

بله؛ بلج همه محصولات خود را با تضمین مطابقت با تصویر عرضه می‌کند؛ زیرا کالاهای موجود در بلج در همین مجموعه طراحی، تولید و عکس‌برداری می‌شوند.
سبد خرید حساب کاربری جست و جو محصولات