آشنایی با ویژگی‌های یک صندلی استاندارد برای مطالعه

معرفی ویژگی‌های یک صندلي مطالعه استاندارد
زمان مطالعه: 4 دقیقه
تحریریه بُلج
پنجشنبه 7 مهر 1401

آیا می‌دانستید که دانش‌آموزان و دانشجویان، برای بالا بردن کیفیت مطالعه خود باید از میز و صندلی‌های مناسبی استفاده کنند؟ از آن‌جایی که اکثر دانش‌آموزان در سن رشد هستند، باید به نحوه نشستن آن‌ها توجه ویژه‌ای داشت! زیرا از این طریق با پا گذاشتن در سنین بالاتر، مهره‌های کمر و ستون فقرات سالمی خواهند داشت. نشستن‌های طولانی‌مدت روی یک صندلی برای انجام مطالعه، نیازمند یک محصول استاندارد و مناسب است. در این مقاله قصد داریم خصوصیات بهترین صندلی برای درس خواندن برای دانش‌آموزان و دانشجویان را نام ببریم. اگر شما هم قصد خرید این محصول را دارید، با خواندن مطلب پیش رو اطلاعات خود را افزایش دهید.

میز و صندلی مطالعه استاندارد با طراحی ارگونومیک

هنگامی که بچه‌ها را برای درس خواندن به اتاقشان می‌فرستید، باید نکات ریزی را مدنظر قرار دهید. افزایش اشتیاق برای مطالعه و احساس خستگی نکردن (حتی با نشستن‌های طولانی در اتاق مطالعه) با خرید صندلی ارگونومیک میسر می‌شود. اگر از محصولات غیر استاندارد و نامناسب استفاده کنید، باعث فرار بچه‌ها از درس خواندن خواهید شد. یک صندلی مطالعه استاندارد باید از جدیدترین طراحی‌های روز دنیا بهره‌مند باشد تا در عین زیبایی و جذابیت، باعث خستگی افراد نشود. متخصصین ارتوپد معتقدند که پشتی صندلی باید به شکل S انگلیسی باشد! از این طریق با پر کردن گودی کمر، هیچ‌گونه مشکلی برای ستون فقرات و مهره‌های کمر به‌وجود نمی‌آورد.

لزوم خرید صندلی مطالعه ارگونومیک برای کنکوری ها

صندلی مطالعه راحتی؛ قابلیت تنظیم ارتفاع را فراموش نکنید

از مهم‌ترین مواردی که هنگام خرید صندلی مطالعه باید درنظر داشت، سهولت در تنطیم ارتفاع آن است. محققین و دانشمندان اعلام کرده‌اند که هنگام نشستن روی صندلی، زانوهای ما باید با سطح زمین زاویه ۹۰ درجه ایجاد کنند! این موضوع باعث جلوگیری از صدمات احتمالی حین نشستن‌های طولانی‌مدت خواهد شد. پس از نشستن بچه‌ها پشت صندلی میز تحریر، ممکن است پاهای آن‌ها به زمین نرسیده و در هوا معلق باشد؛ بنابراین با تنظیم کردن ارتفاع نشیمن‌گاه صندلی، به‌سادگی این مشکل را حل خواهید کرد. کاهش یا افزایش بلندی، فقط محدود به قسمت پایین صندلی نیست! دسته‌ها، پشتی و گردنی صندلی نیز باید مطابق با بدن و فرم دانش‌آموزان و دانشجویان تنظیم شوند. این موضوع، کمک شایانی به بالا رفتن راندمان افراد هنگام مطالعه می‌شود.

کمک به نحوه صحیح نشستن با بهترین صندلی برای درس خواندن بچه‌ها

بهترین صندلی برای درس خواندن با پشتی و گردنی نرم و راحت

پشتی صندلی همان قسمتی است که ما به آن تکیه می‌دهیم. برای خواندن کتاب پشت میز تحریر ساده، به یک صندلی راحت نیاز داریم تا با ایجاد حس آرامش و آسودگی، ساعت‌های متمادی را به مطالعه اختصاص دهیم. همه ما بدون آن‌که متوجه شویم، هنگام درس خواندن قوز می‌کنیم! با تغییر حالت ستون فقرات از S به C، ممکن است به‌مرور دچار مشکلات ارتوپدی فراوانی شویم. برای جلوگیری از این موضوع، خرید یک صندلی با پشتی گردنی بسیار حائز اهمیت است. وجود بالشتک‌های نرم و کوچک در تکیه‌گاه صندلی، از فشارهای وارده احتمالی به مهره‌های کمر و ستون فقرات جلوگیری می‌کند. پیش از انتخاب صندلی مطالعه، حتما از جنس تشک و بالشتک‌ها مطلع شوید. یک صندلی مطالعه استاندارد با بهره‌گیری از مموری فوم‌ها، باعث جلوگیری از وارد شدن نیروی اضافی به بدن شما خواهد شد.

خرید بهترین صندلی تحریر با گردنی‌های استاندارد

توجه به جنس رویه و تشک هنگام خرید بهترین صندلی میز تحریر

ویژگی مهم دیگری که باید پیش از خرید بهترین صندلی برای درس خواندن مدنظر قرار داد، جنس پارچه به‌کاررفته در آن است. مدیران دلسوز در شرکت‌ها، هنگام خرید صندلی اداری به راحتی و آسودگی کارکنان خود نیز توجه می‌کنند. از آن‌جایی که هم کارمندان و هم دانشجویان مدت‌های طولانی در یک‌جا می‌نشینند، پس جنس رویه و تشک صندلی‌های آن‌ها باید خاص باشد. به منظور جلوگیری از تعریق‌های شدید و خیس شدن نشیمن‌گاه صندلی، باید از پارچه‌هایی با قابلیت تنفس بالا استفاده شود.

احساس گرما و چسبیدن لباس‌های عرق‌کرده به بدن، باعث ایجاد حساسیت، حس ناآرامی و مشکلات پوستی در افراد می‌شود. پارچه‌های تنفس‌پذیری نظیر پنبه، بامبو، کتان، پارچه های ابریشمی، پلی استر، نایلون، ریون، پارچه میکرومودال، ویسکوز، پشم مرینو و به‌دلیل توانایی دفع رطوبت، تنظیم دما و عبور دادن هوا، بهترین و مناسب‌ترین جنس پارچه برای ساخت رویه تشک در صندلی‌های مطالعه محصوب می‌شوند.

یک صندلی با دسته‌های استاندارد؛ بهترین گزینه در اتاق مطالعه

شاید برای شما تعجب‌آور باشد! اما دسته‌های قابل‌تنظیم و استاندارد در صندلی‌های مخصوص درس خواندن، فشار بسیاری را از گردن و شانه افراد برمی‌دارد. حتی در برخی صندلی‌های مدیریتی نیز از دسته‌های عریض و نرم استفاده می‌شود. اگر نمی‌دانید صندلی مدیریتی چیست، باید بگوییم که یک محصول ارگونومیک با مکانیزم‌های پیشرفته و مدرن است که از صدمات نشستن‌های طولانی‌مدت در اداره‌ها جلوگیری می‌کند. استفاده از فوم و اسفنج‌های نرم در بالشتک‌های روی دسته صندلی، از ابتلا به بیماری‌هایی نظیر سندرم تونل کارپال جلوگیری می‌کند.

بهترین صندلی برای درس خواندن برای کنکور و مدرسه با دسته‌های نرم و عریض

سفارش آنلاین انواع صندلی مطالعه استاندارد از فروشگاه بلج

در این مطلب درباره بهترین صندلی برای درس خواندن صحبت کردیم و لزوم استفاده از آن را برای دانش‌آموزان و دانشجویان شرح دادیم. شما عزیزان با توجه به نکات گفته شده پیش از خرید این محصول، با دید بازتر به ویژگی‌های صندلی مطالعه استاندارد دقت خواهید کرد. هماهنگ بودن سایز و ابعاد صندلی با شخص استفاده‌کننده از آن، تحمل وزن و عرض دسته‌های صندلی نیز از جمله موارد مهمی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید.

سفارش آنلاین انواع صندلی مطالعه استاندارد از فروشگاه بلج

گروه تولیدی بلج یکی از بهترین مراکز تولید و توزیع انواع صندلی مطالعه استاندارد و ارگونومیک در ایران است. روزانه هزاران نفر از سراسر ایران با ورود به سایت بلج، ثبت سفارش انجام می‌دهند. از آن‌جایی که خریدهای بالای ۳ میلیون تومان به‌صورت رایگان ارسال می‌شوند، بنابراین بلج فرصت خوبی برای خرید محصولات چوبی و دکوری خانه و اتاق شما است. چنانچه امکان پرداخت هزینه خرید خود را ندارید، با انتخاب گزینه پرداخت قسطی، بدون هیچ ضامن و بهره‌ای محصولات موردنظرتان را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید به‌صورت اقساط با شماره ۰۲۱۵۳۱۳۸ تماس بگیرید. همکاران ما در تیم پشتیبانی بلج آماده شنیدن سوالات و نظرات شما عزیزان هستند.

172
0
0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
  • بله
  • خیر

درود بر شما! خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با
دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌
خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

دیدگاه شما

سؤالی دارید ؟ 53138 021

^