صندلی مدیریتی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

صندلی مدیریتی چیست
زمان مطالعه: 4 دقیقه
تحریریه بُلج
جمعه 4 شهریور 1401

آیا با صندلی مدیریتی آشنا هستید؟ این صندلی چه ویژگی‌هایی دارد؟ صندلی مدیریتی یکی از انواع صندلی اداری است که به کارمندان کمک می‌کند تا ساعت‌های طولانی از روز که پشت سیستم هستند را، راحت‌تر سپری کنند. این محصولات به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارند، از سایر صندلی‌های معمولی متمایز شده‌اند.

در این مقاله به سوال «صندلی مدیریتی چیست و باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد»، پاسخ خواهیم داد و کلیه این ویژگی‌ها را بررسی خواهیم کرد. اگر برای کار خود به دنبال یک صندلی راحت هستید، مطالعه این مقاله را هرگز از دست ندهید.

صندلی مدیریتی؛‌ انتخابی مناسب برای محیط کار با استانداردهای لازم

صندلی‌های مدیریتی به دلیل ویژگی‌های فنی خاصی که دارند از سایر صندلی‌های اداری گران‌تر هستند. این صندلی‌ها از خستگی زودرس در محل کار جلوگیری می‌کنند و آسایش و آرامش را برای افراد به ارمغان می‌آورند. شاید برایتان سوال ایجاد شود که صندلی اداری چیست؟ باید بگوییم انواع صندلی‌هایی که در محیط کار از آن‌ها استفاده می‌شود و ویژگی‌هایی شبیه به صندلی مدیریتی دارند را صندلی اداری می‌نامند.

اکنون که متوجه شدید صندلی مدیریتی چیست و همچنین با صندلی‌های اداری آشنا شدید، به برخی از برجسته‌ترین ویژگی‌های آن که این صندلی‌ها را از سایر صندلی‌های اداری متمایز می کند، خواهیم پرداخت.

صندلی مدیریتی؛‌ انتخابی مناسب برای محیط کار با استانداردهای لازم

روکش چرم صندلی مدیریتی، با قابلیت تنفس بالا و ضد تعریق

در قدم اول روکش‌های صندلی مدیریتی را بررسی می‌کنیم. این روکش‌ها از چرم یا پارچه‌هایی که قابلیت تنفس دارند، تولید می‌شوند تا از تعریق افراد جلوگیری شود. دسته‌های این صندلی‌ها نیز چوبی یا فلزی هستند و روکش‌های پلاستیکی بسیار مقاومی دارند. افراد مدت زمان قابل‌توجهی را در محل کار و پشت میز و صندلی می‌گذرانند؛ ازاین‌رو باید از میزهای استاندارد استفاده کنند تا در طولانی مدت دچار عارضه‌های جسمی نشوند. پس هنگام خرید صندلی مدیریتی حتما در درجه اول به نوع روکش آن توجه کنید تا در بخش‌های بعدی به سراغ سایر ویژگی‌های این محصولات برویم.

ارتفاع قابل تنظیم صندلی مدیریتی؛ راهی برای جلوگیری از آسیب‌های جسمی حین کار

صندلی‌های مدیریتی طرح‌ها و مدل‌های مختلفی دارند و به همین دلیل ممکن است ابعاد و اندازه‌های آن‌ها کمی با یکدیگر متفاوت باشد. به‌طورکلی معمولا این ابعاد در قسمت طول بین ۱۱۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر و در قسمت ارتفاع ۸۰ سانتی‌متر هستند. البته صندلی مدیریتی از انواع صندلی ثابت اداری نیست و کاربر می‌تواند ارتفاع آن را باتوجه‌به قد خود و ارتفاع میز، تغییر دهد. این ویژگی به کارمندان و مدیران این امکان را می‌دهد تا راحت‌تر از صندلی استفاده کنند و تنظیمات آن را مطابق با نیازشان تغییر دهند. هنگام کار نباید پاها بالاتر از سطح زمین قرار گیرند یا بیش از حد خم شوند. همچنین می‌توانید برای جلوگیری از ایجاد گودی کمر، از زیرپایی‌های شیب‌دار نیز استفاده کنید.

صندلی مدیریتی با ارتفاع قابل تنظیم لاکچری

مکانیزم‌های صندلی مدیریتی؛ یکی از اصلی‌ترین تفاوت صندلی مدیریتی و کارمندی

صندلی مدیریتی نیز مانند صندلی کارمندی، از انواع صندلی اداری به شمار می‌رود؛ اما مکانیزم‌های به کار رفته در آن، باعث تفاوت صندلی مدیریتی و صندلی کارمندی شده است. در اینجا سوال ایجاد می‌شود که صندلی کارمندی چیست؟ در جواب باید بگوییم که یک صندلی اداری است که امکانات کمتری در مقایسه با صندلی مدیریتی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در این بخش تعدادی از مکانیزم‌ها که امکان قفل شده صندلی مدیریتی در حالت‌های مختلف را فراهم می‌کند، شرح خواهیم داد.

مکانیزم ال: در این مکانیزم، نشیمن ثابت است و پشتی صندلی به مقدار مشخص به عقب خم می‌شود و دوباره به حالت عادی برمی‌گردد.

مکانیزم تیلت: صندلی‌های مدیریتی که از این مکانیزم بهره‌مند هستند، این امکان را دارند که قسمت نشیمن و پشتی آن‌ها با یک حرکت به صورت هم‌زمان به عقب خم می‌شوند و صندلی در حالت استراحت قرار می‌گیرد. در این مکانیزم، پشتی و نشیمن صندلی باید یک‌تکه باشند.

مکانیزم سینکرون: این مکانیزم باعث حرکت هماهنگ پشتی و نشیمن می‌شود. برای مثال اگر پشتی ۱۵ درجه تغییر کند، نشیمن نیز ۵ درجه تغییر زاویه خواهد داد. این مکانیزم، حرکت کاربر روی صندلی را بسیار ساده می‌کند و موجب راحتی بیشتر او حین کار می‌شود.

عکس صندلی مدیریتی مدرن و چرم راحت

قیمت انواع صندلی مدیریتی چقدر است؟

صندلی مدیریتی آپشن‌های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ ازاین‌رو قیمت آن در مقایسه با قیمت انواع صندلی‌های دیگر، کمی بیشتر است. قیمت این صندلی‌ها باتوجه‌به فاکتورهایی مانند طرح، مدل، جنس و کارخانه سازنده آن‌ها، متغیر است. طبیعتا هرچه کیفیت یک کار بالاتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می‌شود. برای خرید صندلی‌های مدیریتی با قیمت مناسب، به صفحه این محصولات در سایت بلج مراجعه کنید. ما کارهایی با کیفیت را به قیمت رقابتی به مشتریان خود عرضه می‌کنیم. همچنین شما می‌توانید انواع میز، شلف دیواری، کمد دیواری اتاق خواب کوچک و بزرگ و سایر محصولات دکوراسیون منزل را از همین سایت با بهترین قیمت خریداری کنید.

هنگام خرید صندلی مدیریتی به این نکات توجه کنید

هنگام خرید انواع صندلی مدیریتی باید برخی نکات را مدنظر قرار دهید تا خریدی هوشمندانه و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید. این صندلی‌ها در حفظ سلامت کارمندان بسیار موثر هستند و باید با دقت خریداری شوند.

•    به جنس و کیفیت صندلی توجه کنید
•    چرخ‌های گردان زیر صندلی را مورد بررسی قرار دهید
•    هرگز کیفیت را فدای قیمت ارزان نکنید
•    به استانداردهای موجود توجه کنید

باتوجه‌به این نکات حتما خرید خوب و شیرینی را تجربه خواهید کرد. اگر از این محصولات شناخت کافی ندارید نیز می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر همچون بلج خرید خود را انجام دهید. کارشناسان این مجموعه به کلیه سوال‌ها و ابهام‌های شما در این زمینه پاسخ خواهند داد.

هنگام خرید صندلی مدیریتی به این نکات توجه کنید

با خرید صندلی مدیریتی از بلج، از کار کردن لذت ببرید!

در این مقاله به سوال «صندلی مدیریتی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟» پاسخ دادیم و به برخی نکات مهم و قابل‌توجه هنگام خرید اینگونه صندلی‌ها پرداختیم. برای خرید یک صندلی مدیریتی باید همه ویژگی‌های آن را مدنظر قرار دهید تا یک خرید هوشمندانه داشته باشید.

گروه تولیدی بلج انواع صندلی مدیریتی و اداری را در طرح‌ها و مدل‌های متنوع و با قیمت رقابتی و کیفیت بالا به مشتریان خود عرضه می‌کند. شما می‌توانید میز موردعلاقه‌تان را از طریق همین سایت سفارش دهید و آن را در سریع‌ترین زمان ممکن در محل تحویل بگیرید. اگر تجربه خرید از گروه تولیدی بلج را دارید، لطفا آن را در قسمت کامنت‌ها با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

274
0
0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
  • بله
  • خیر

درود بر شما! خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با
دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌
خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

دیدگاه شما

سؤالی دارید ؟ 53138 021

^