خرید حضوری
نو اومده به بازار؛ جشنواره تعویض کهنه با نو

میز تحریر ساده

مقایسه ( 1کالا )
کالا

​میز تحریر ساده

اگر دانشجو هستید؛ به مطالعه علاقه دارید یا در منزل کار می‌کنید، حتما وجود یک میز تحریر در اتاق شما ضروری است. میز تحریر انواع مختلفی دارد و در ابعاد و اندازه‌های متنوع تولید می‌شود. با انتخاب یک میز مناسب، دکوراسیون اتاقتان را زیباتر کنید و همچنین علم و دانش خود را ارتقا دهید. شما می‌توانید انواع میز تحریر ساده شیک، میز تحریر پسرانه و میز تحریر دخترانه را با جزئیات و اطلاعات کامل در سایت بلج مشاهده کنید.

جنس میز تحریر؛ مهم‌ترین معیار در خرید میز تحریر ساده پسرانه و دخترانه

میزهای تحریر ساده اغلب مورد استقبال انواع سلیقه‌ها قرار می‌گیرند. این میزها معمولا طراحی چندانی ندارند و برای استفاده دخترها و پسرها در سنین مختلف مناسب هستند. جنس میز تحریر یکی از مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. برای خرید کالای مرغوب، با دوام و ماندگاری بالا، بهتر است با جنس انواع میز تحریر ساده کمی آشنا شوید.

میز تحریر ساده چوبی؛ محصول‌هایی با دوام بالا و کیفیت فوق‌العاده

میز تحریر ساده چوبی یکی از انواع میزهای تحریر محبوب و پرطرفدار است. این میزها با استفاده از چوب‌ طبیعی مانند راش و گردو ساخته می‌شوند و دوام بسیار بالایی دارند. حتما می‌دانید که کلیه لوازم چوبی منزل به مقاومت و کیفیت بالا مشهور هستند و اغلب تا سالیان طولانی عمر می‌کنند. این میزها در رنگ‌های چوب طبیعی در بازار موجود هستند و ظاهر بسیار زیبایی دارند. البته بالا بودن قیمت چوب، خرید این محصولات را کمی دشوار کرده است؛ ازاین‌رو بسیاری از افراد به خرید محصول مشابه آن، یعنی میز تحریر ساده ام دی اف روی آورده‌اند.

میز تحریر ساده ام دی اف؛ انتخابی اقتصادی برای خانواده‌ها

میز تحریر ساده ام دی اف ظاهری تقریبا مشابه با میز تحریر چوبی دارد؛ اما جنس آن‌ها متفاوت است. ام ادی اف‌ها از لایه‌های فشرده شده فیبر تشکیل شده‌اند و ماندگاری آن‌ها به اندازه محصول‌های چوبی نیست. البته کیفیت بسیار خوبی دارند و در دهه‌های اخیر به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده‌اند. شما می‌توانید انواع میز تحریر ساده مشکی، سفید و قهوه‌ای را در طیف‌های متنوع از تولیدی بلج خریداری کنید.

قیمت میز تحریر ساده چقدر است؟

از آنجایی که انواع میز تحریر ساده دخترانه و پسرانه، طرح‌ها و جنس‌های متنوعی دارند،‌ قیمت آن‌ها نیز ثابت نیست. این قیمت باتوجه‌به جنس، اندازه و کارخانه سازنده هر میز برآورد می‌شود. برای مثال قیمت میز تحریر چوبی معمولا از میزهای ام دی اف بالاتر است؛ زیرا چوب مقاومت و ماندگاری بیشتری در مقایسه با ام دی اف دارد. البته میزهای گران قیمت لزوما میزهای باکیفیتی نیستند و عکس این قضیه نیز صادق است. اگر به‌دنبال میز تحریر ساده و ارزان هستید، باید به تولیدی‌ها مراجعه کنید. فروشگاه‌هایی مانند تولیدی بلج، با سود کم، جنس کاملا مرغوب و بادوام به خریداران تحویل می‌دهند.

انواع مدل میز تحریر ساده و شیک را از بلج خریداری کنید

گروه تولیدی بلج با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و تولید محصولات دکوراسیون اتاق خواب و منزل، بهترین میزهای تحریر را به مشتریان خود عرضه می‌کند. شما می‌توانید انواع مدل میز تحریر ساده و شیک را از گروه تولیدی بلج خریداری کنید. کلیه محصولات موجود در این فروشگاه کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسبی دارند. همچنین امکان ارسال کالا به سراسر کشور نیز موجود است. همین حالا میز تحریر موردعلاقه‌تان را سفارش دهید و آن را در سریع‌ترین زمان ممکن در محل تحویل بگیرید. سفارش‌های بیش از ۳ میلیون تومان از این فروشگاه، شامل ارسال رایگان می‌شوند.

سوالات متداول

میز تحریر ساده و ارزان از کجا بخریم؟

سایت بلج یکی از بهترین مرجع‌ها برای خرید انواع میز تحریر ساده و ارزان در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع است.

آیا میز تحریر دخترانه با میز تحریر پسرانه تفاوتی دارد؟

ممکن است برخی طراحی‌ها برای دخترخانم‌ها مناسب‌تر باشد؛ اما ساختار این میزها به‌طورکل با یکدیگر تفاوتی ندارند.

آیا امکان خرید میز تحریر ساده قسطی از فروشگاه بلج موجود است؟

بله. شما می‌توانید کلیه محصولات بلج را به صورت اقساط خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۳۱۳۸-۰۲۱ تماس بگیرید.
سبد خرید حساب کاربری جست و جو محصولات