خرید حضوری
محبوب ترین مدل های میز کنسول تا 10% تخفیف

میز تلویزیون دیواری

مقایسه ( 1کالا )
کالا

 

 

میز تلویزیون دیواری در طرح‌های مدرن و ساده طراحی و تولید می‌شود. این میز‌ها، که به عنوان میز تلویزیون دیواری جدید و شیک شناخته می‌شوند، روی دیوار نصب شده و فاقد پایه مستقیم برای قرار گرفتن روی زمین هستند.

تنوع در میز تلویزیون دیواری بالاست و از پرطرفدارترین مدل‌ها می‌توان به مدل میز تلویزیون دیواری ساده و شیک با قابلیت نصب روی دیوار اشاره کرد. علاوه‌بر این، میز تلویزیون دیواری مدرن را می‌توان با شلف‌ها، تابلوها یا قفسه‌های چند طبقه ترکیب کرد تا جلوه‌ای زیبا روی دیوار تی وی روم ایجاد شود. برای نصب و استفاده از این میز‌ها، باید بررسی کنید که تلویزیون شما قابلیت نصب روی دیوار را دارد یا خیر.

آشنایی با انواع میز تلویزیون دیواری

انواع میز تلویزیون دیواری در مدل‌های متنوعی از جمله ساده، مدرن و کلاسیک تولید می‌شوند. در مدل‌های ساده و کلاسیک میز تلویزیون، طرح‌های خاصی دیده نمی‌شود و از رنگ چوب استفاده شده است. اما انواع میز تی وی مدرن، با طرح‌های مدرن و مینیمال تولید می‌شوند. برای مثال، میز تلویزیون کلاسیک دیواری طرح ترکیه، دو تکه بوده و از ترکیب رنگی سفید و قهوه‌ای تیره بهره می‌برد.

علاوه‌بر این، میز تلویزیون دیواری مدرن با ورق‌های های‌گلاس تولید می‌شود که نور را بازتاب می‌دهد و فضای خانه بزرگ‌تر به‌نظر می‌رسد. این مدل‌های میز تلویزیون دیواری، خصوصا میز تلویزیون دیواری ام دی اف ساده و شیک یا میز تلویزیون دیواری سفید، برای خانه‌های کوچک بسیار مناسب هستند و فضای کمی اشغال می‌کنند.

میز تلویزیون دیواری چند تکه

میز تلویزیون دیواری چند تکه، راه‌حلی ایده‌آل برای خانه‌های مدرن است که امکان چیدمان دلخواه قطعات میز تلویزیون را به شما می‌دهد. این میزها شامل قسمت‌های جداگانه‌ای هستند که می‌توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود تنظیم کنید. انعطاف‌پذیری در چیدمان، امکان نصب شلف‌ تلویزیون دیواری یا کابینت‌های اضافی را فراهم کرده تا دکوراسیون داخلی خود را به بهترین شکل ممکن شخصی‌سازی کنید.

بررسی ویژگی‌های بهترین میز تلویزیون دیواری

انواع مختلفی از میز تلویزیون دیواری در بازار وجود دارند، اما کلیه آن‌ها گزینه‌های مناسبی برای خرید نیستند. در نظر گرفتن ویژگی‌های زیر، می‌تواند برای خرید جدیدترین میز تلویزیون دیواری برای شما مفید باشد:

●    اندازه و ابعاد
●    متریال استفاده شده
●    استحکام و دوام میز

همچنین، قیمت میز تلویزیون دیواری نیز باید مد نظر قرار گیرد تا با بودجه شما هماهنگ باشد. با در نظر گرفتن این موارد، می‌توانید مدل میز تلویزیون دیواری جدید و ساده یا باکس میز تلویزیون دیواری متناسب با نیاز خود را خریداری کنید. حتما توجه داشته باشید که سبک میز تی وی دیواری، با دکوراسیون خانه شما هماهنگی داشته باشد. برای مثال میز تلویزیون ام دی اف، انتخابی عالی برای خانه‌های مدرن با دکوراسیون ساده است.

نکات مهم برای خرید میز تلویزیون دیواری

برای خرید میز تلویزیون دیواری، حتما تناسب میز را نسبت به فضای خانه در نظر بگیرید. ناگفته نماند که میز تلویزیون دیواری،‌ برای دکوراسیون‌های سنتی مناسب نیست و برای خانه‌های مدرن پیشنهاد بهتری است؛ زیرا تی وی روم جدید با دکوراسیون مدرن سازگاری بیشتری دارد. دومین نکته مهم برای خرید میز تی وی دیواری، در نظر گرفتن ابعاد است. هرچند ابعاد تلویزیون‌ها معمولا استاندارد هستند؛ اما ممکن است بنا به دلایلی نیاز داشته باشید ابعاد میز تلویزیون دیواری شخصی‌سازی‌شده باشد.

در همین راستا، تولیدی بلج به واسطه تولیدکننده بودن، امکان تغییر ابعاد بسیاری از محصولات بنا به سفارش شما را دارد. این ویژگی شامل ساخت میز تلویزیون دیواری، ست میز تلویزیون و جاکفشی و ارائه مدل‌های میز تلویزیون دیواری متنوع می‌شود. 

سوالات متداول

آیا میز تلویزیون دیواری چند تکه برای هر نوع دکوراسیونی مناسب است؟

بله، میز تلویزیون دیواری چند تکه به دلیل طراحی چند تکه‌ای و انعطاف‌پذیر خود، با انواع دکوراسیون‌های مدرن و سنتی هماهنگ می‌شود. شما می‌توانید ترکیب بندی و رنگ آن‌ها را متناسب با سبک خانه‌تان انتخاب کنید.

چگونه می‌توان میز تلویزیون دیواری چند تکه را نصب کرد؟

نصب این نوع میزها با استفاده از پیچ و رولپلاک و باتوجه‌به دستورالعمل‌های مربوطه انجام می‌شود. توصیه می‌شود برای اطمینان از ایمنی و دوام بیشتر، نصب توسط یک متخصص انجام شود.

چه موادی در ساخت میز تلویزیون دیواری چند تکه استفاده می‌شود؟

مواد متداول شامل چوب، MDF، و فلز است. انتخاب مواد بستگی به طراحی و بودجه مورد نظر دارد که هر یک از این مواد می‌تواند اثر متفاوتی بر ظاهر و دوام میز دارد.
سبد خرید حساب کاربری جست و جو محصولات