خرید حضوری

سرویس خواب نوزاد

مقایسه ( 1کالا )
کالا

مشاوره تخصصی

بیش از 50 کارشناس فروش متخصص و آموزش دیده منتظر شنیدن صدای شما هستند

تولید کننده ملی

بیش از 90 درصد از محصولات موجود در سایت و فروشگاه های فیزیکی، در کارخانجات بلج تولید خواهند شد

پنج سال خدمات

بیش از 100 نیروی متخصص حمل ، نصب و تعمیر محصولات تولید و عرضه شده در فروشگاه بلج

ارسال به سراسر کشور

ارسال تمامی محصولات همراه با ضمانت نامه به سراسر کشور با بهترین بسته بندی و روش های حمل متفاوت
سرویس خواب نوزاد

خرید سرویس خواب نوزاد پسرانه یا دخترانه قبل از تولد نوزاد انجام شده و با یک چیدمان زیبا در اتاق خواب کودک قرار می‌گیرد. در هنگام خرید سرویس خواب نوزاد، بیش از هرچیز باید به کیفیت متریال و مدل آن دقت کرد تا مدت کوتاهی پس از استفاده، مشکلی برای محصول رخ ندهد.

نکات مهم برای خرید سرویس خواب نوزادی

در اولین گام خرید سرویس خواب نوزاد پسر و دختر، باید کیفیت و مقاومت کالا را در نظر بگیرید. ابعاد و اندازه نیز نکته دیگری است که باید به آن توجه کرد؛ به‌طورکلی اندازه استانداردی برای انتخاب سرویس خواب کودک وجود ندارد. به همین دلیل می‌توانید به سراغ تخت‌های چند‌منظوره‌ای بروید که از نوزادی تا کودکی و نوجوانی قابل استفاده هستند. این تخت‌ها از قابلیت تغییر سایز برخوردار بوده است و با رشد نوزاد اندازه آن‌ها را تنظیم می‌شود. پس از گذر از دوره نوزادی و ورود به سنین نوجوانی، باید سرویس خواب نوجوان خریداری شود.

رنگ سرویس خواب نوزادی؛ مهم‌ترین فاکتور خرید 

عموماً مدل سرویس‌های خواب نوزادی براساس جنسیت تقسیم‌بندی نمی‌شوند و تنها تفاوت آن‌ها در زمینه رنگ سرویس خواب است؛ از‌این‌رو، رنگ در خرید سرویس خواب نوزاد پسر و تخت خواب نوزاد دختر بسیار اهمیت دارد. معمولا برای اتاق نوزاد باید با رنگ‌های شاد و چشم‌نواز چیدمان شود. حتی اگر قصد خرید سرویس خواب چوبی ساده نوزادی برای اتاق‌هایی به سبک بوهمیان را دارید، پیشنهاد می‌شود از رنگ‌های روشن یا رنگ‌های گرم‌تر استفاده کنید. 

قیمت سرویس خواب نوزاد؛ مهم‌ترین معیار خرید اینترنتی سرویس خواب

آخرین فاکتور مهم پس از کیفیت و رنگ سرویس خواب نوزاد، قیمت آن است. قیمت سرویس خواب نوزاد دخترانه و پسرانه تفاوتی با یکدیگر ندارد. در واقع هرچقدر کیفیت ساخت سرویس خواب نوزادی بالاتری باشد، قیمت بیشتری نیز باید برای آن پرداخت شود. علاوه‌بر این، تعداد واسطه‌های عرضه‌کننده سرویس خواب به مشتری نیز در قیمت نهایی محصول تاثیر‌گذار است. یعنی، هرچقدر محصول از طریق واسطه‌های بیشتری به دست شما برسد، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. فروشگاه بلج با حذف واسطه‌ها توانسته تا کمترین قیمت سرویس خواب نوزادی را عرضه کند. شما می‌توانید انواع مدل‌های سرویس خواب نوزادی را به‌صورت قسطی نیز خریداری کنید. 

سوالات متداول

امکان استفاده از سرویس‌های خواب نوزادی تا چند سالگی وجود دارد؟

مدل‌های سرویس خواب نوزادی که در وب سایت بلج میبینید همگی تا پایان کودکی قابل استفاده هستند و این محصولات اغلب تخت خواب دو منظوره نیز دارند. بلج محصولات این دسته بندی خود را به دو بخش سرویس خواب نوزاد پسرانه و سرویس خواب نوزاد دخترانه تقسیم کرده که در هر دو میتوانید بهترین سرویس خواب نوزاد را که همیشه روی بورس و مد باشد برای فرزندتان انتخاب کنید.

سرویس خواب نوزاد چند تکه است؟

سرویس خواب نوزاد به‌طورکلی سه تکه تخت، کمد و میز تعویض را شامل می‌شود؛ ولی در برخی از موافق شلف نیز جزو سرویس خواب نوزادی قرار دارد. 

ویژگی‌های مهم برای خرید سرویس خواب نوزادی چیست؟

برای سرویس خواب نوزادی، توجه به پشتیبان تخت، ابعاد آن و کیفیت متریال مهم‌ترین اهمیت را دارد. پس از آن توجه به رنگ برای خرید سرویس خواب نوزاد پسر و دختر مهم خواهد بود.
سبد خرید حساب کاربری جست و جو محصولات