خرید حضوری

صندلی

مقایسه ( 1کالا )
کالا

مشاوره تخصصی

بیش از 50 کارشناس فروش متخصص و آموزش دیده منتظر شنیدن صدای شما هستند

تولید کننده ملی

بیش از 90 درصد از محصولات موجود در سایت و فروشگاه های فیزیکی، در کارخانجات بلج تولید خواهند شد

پنج سال خدمات

بیش از 100 نیروی متخصص حمل ، نصب و تعمیر محصولات تولید و عرضه شده در فروشگاه بلج

ارسال به سراسر کشور

ارسال تمامی محصولات همراه با ضمانت نامه به سراسر کشور با بهترین بسته بندی و روش های حمل متفاوت
صندلی

صندلی مطابق با کاربری‌هایی که دارد از تنوع گسترده‌ای در بازار برخوردار است؛ بنابراین هنگام خرید صندلی اولین نکته توجه به نیازتان خواهد بود. صندلی باید ارتفاع و ابعاد استانداردی داشته باشد تا راحتی را برای ما به ارمغان آورد. با نشستن طولانی‌مدت روی یک صندلی مناسب و استاندارد، دیگر احساس گرفتگی در عضلات گردن و کمر نخواهیم داشت. ازاین‌رو انتخاب صندلی مناسب نقش مهمی در سلامت جسمانی و بهبود عملکرد دارد.

انواع صندلی بر‌اساس کاربرد؛ کالایی با کاربری‌های متنوع و گسترده 

صندلی‌ها با‌توجه‌به کاربردی که دارند در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. انواع صندلی‌ها بر‌اساس کاربرد در جنس‌های مختلفی نظیر فلزی، چوبی، حصیری، پلیمری و پلاستیکی در بازار موجود هستند. اگر بخواهیم صندلی را با‌توجه‌به کاربری این کالا دسته‌بندی کنیم به مدل‌های زیر می‌توان اشاره کرد: 

صندلی اداری؛ طراحی ساده و ابعاد استاندارد 

یک صندلی اداری باید به‌گونه‌ای باشد که چهار ناحیه ستون فقرات (گردن، پشت، کمر و دنبالچه) را پوشش دهد. از این صندلی‌ها برای نشستن پشت میز لپ تاپ و میز کامپیوتر در ادارات، سالن‌های کنفرانس و هم‌چنین منازل استفاده می‌شود. انواع صندلی‌های اداری باید ویژگی‌های مناسب با فضا را داشته باشند تا از خسته شدن شما جلوگیری کرده و در نتیجه کیفیت کارتان را نیز بالا ببرند. 

صندلی گیمینگ؛ مخصوص علاقمندان سرسخت بازی‌‌های اینترنتی

صندلی‌های گیمینگ طراحی ارگونومیک خاص و زیبایی دارند. این نوع صندلی‌ها فقط مخصوص گیمرها نیست؛ بلکه برای کسانی که در مدت زمانی طولانی‌ با کامپیوتر کار می‌کنند نیز مناسب است. از این رو می‌توان گفت در برخی مواقع به‌عنوان صندلی اداری نیز می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. با‌توجه‌به طراحی این نوع صندلی‌ها، کاربران برای مدت طولانی می‌توانند روی آن نشسته و احساس خستگی کمتری داشته باشند؛ بنابراین برای خرید صندلی گیمینگ حتما به استاندارد بودن این صندلی و برند آن دقت کافی داشته باشید. 

صندلی میز تحریر؛ تنوعی از مدل‌های فانتزی و ساده 

صندلی میز تحریر در مدل‌های متنوعی تولید و عرضه می‌شود. صندلی صندلی برای میز تحریر در انواع میز تحریر دخترانه و پسرانه در بازار موجود است. به دلیل تنوع این صندلی‌ها، از آن‌ها می‌توان در دکوراسیون‌های مختلف نظیر سبک مدرن و کلاسیک استفاده کرد. توجه داشته باشید بهترین مدل صندلی میز تحریر، مدل‌های قابل‌تنظیم این محصول هستند. با نشستن طولانی‌مدت روی این صندلی‌ها احساس خستگی به فرد دست نخواهد داد. 

صندلی غذاخوری؛ تنوعی از جنس‌های چوب و فلز

معمولا هنگام خرید صندلی غذا خوری طرح و رنگ اهمیت بسیاری دارد؛ بنابراین این صندلی در تنوع گسترده‌ای سبک و ترکیب رنگ در بازار عرضه می‌شوند. این صندلی‌ها با متریال‌های مختلفی هم‌چون چوب، فلز و پلاستیکی تولید خواهند شد. صندلی غذاخوری چوبی بسیار محکم بوده و به مرور زمان تغییر فرم نمی‌دهد. این صندلی‌ها با‌توجه‌به تنوعی که دارند در رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و منازل مورد‌استفاده قرار می‌گیرند. 

صندلی راک یا گهواره‌ای؛ تجربه حسی شیرین با نشستن روی صندلی 

صندلی‌های راک به دلیل ساختار جالب و گهواره‌ای که دارند، مناسب برای همه سنین بوده و محبوبیت بالایی نیز دارند. راحتی این صندلی‌ها غیرقابل‌انکار است؛ زیرا با نشستن روی یک صندلی راک طبی و حرکت منظم به سمت جلو و عقب، می‌توان استرس و خستگی را از خود دور کرد. صندلی راک جدید در انواع طبی، چرخ‌دار و سبک‌های سلطنتی، کلاسیک و مدرن قابل تهیه هستند. 

توجه نکات مهم در خرید صندلی؛ بررسی ویژگی‌های یک صندلی استاندارد

هنگام خرید صندلی کامپیوتر، مطالعه یا حتی صندلی فانتزی باید به‌راحتی خود هنگام نشستن روی آن توجه کنید. استاندارد بودن ابعاد و ارتفاع صندلی از مهم‌ترین نکاتی است که در طولانی‌مدت بر سلامت فرد تاثیر چشمگیری می‌گذارد. مرغوبیت مواد اولیه و امکان شست‌وشو نیز از مسائل جدی در تولید و استفاده از صندلی محسوب می‌شود. 

علاوه‌بر این، وجود استحکام خصوصا در قسمت پایه‌ها، بر طول عمر صندلی موثر است. هم‌چنین قیمت مقرون‌به‌صرفه و گارانتی مناسب در یک صندلی نیز برگ برنده آن در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار محسوب می‌شود. باتوجه‌به این نکات می‌توانید بهترین صندلی را برای خود انتخاب کنید.

سوالات متداول

صندلی پایه استیل بهتر است یا صندلی پایه چوبی؟

تصمیم بین صندلی پایه استیل و صندلی پایه چوبی وابسته به نیاز شما و محیط مورد‌استفاده‌تان دارد. صندلی‌های پایه استیل ظاهر مدرن‌تر و لوکس‌تر داشته و مقاومت بالایی نیز دارند. صندلی‌های پایه چوبی با‌وجود ظاهر زیبا، گرم و طبیعی ممکن است پس از مدتی دچار خط و خش شوند. 

صندلی برای جزیره کابینت چه مدلی بخرم؟

صندلی های اپن یا کابینت جزیره در مدل‌های متنوعی در بازار موجود هستند. معمولا این صندلی‌ها در انواع صندلی پایه بلند تولید می‌شوند. متریال صندلی‌های پایه بلند معمولا از جنس استیل و چوب است. با‌توجه‌به سبک دکوراسیون خانه خود می‌توانید انواعی از صندلی پایه بلند فلزی و صندلی پایه بلند چوبی را انتخاب کنید. 

صندلی چوبی برای میز تحریر نوع ثابت بهتر است یا چرخدار؟

انتخاب بین صندلی چرخدار میز تحریر و صندلی ثابت بستگی به نیاز شما دارد. به‌عنوان مثال برای کودکان و نوجوانان خرید صندلی میز تحریر ثابت انتخاب بهتر و ایمن‌تری است. افراد بزرگسال نیز معمولا برای راحتی خود صندلی میز تحریر چرخدار را ترجیح می‌دهند.  
سبد خرید حساب کاربری جست و جو محصولات