خرید حضوری
سرویس یک و نیم نفره؛ خرید اقساطی با تحویل فوری

تشک یک و نیم نفره

مقایسه ( 1کالا )
کالا


استفاده از تشک مناسب نه‌تنها در سلامت جسمانی انسان موثر است، بلکه بهره‌وری فرد در طول روز را نیز تضمین می‌کند.  یکی از مهم‌ترین مولفه‌های تشک استاندارد سایز مناسب است. تشک یک نفره برای افرادی که وزن سنگین یا جثه بزرگی دارند، چندان مناسب نیست. از طرفی تشک دونفره برای زوج‌ها مناسب است و جای بسیاری می‌گیرد. ازهمین‌رو تولیدکنندگان تشک، تولید تشک یک و نیم نفره را در دستور کار خود قرار داده‌اند. برای خرید تشک یک ونیم نفره باید به ویژگی‌های مختلف آن توجه کرده تا بهترین نوع را برای خود تهیه کنید.

تشک یک و نیم نفره استاندارد چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

هنگام خرید تشک یک و نیم نفره باید حتما ویژگی‌های مختلف آن را بررسی کنید تا یک کالای خواب استاندارد متناسب با اندام خود داشته باشید. از مهم‌ترین ویژگی‌های تشک یک و نیم نفره می‌توان به سایز، کیفیت و نوع آن اشاره کرد که در ادامه درباره هرکدام از آن‌ها بیشتر توضیح می‌دهیم:

کیفیت بالا تشک یک و نیم نفره؛ ضامن سلامت کمر و گردن

تشک تخت یک و نیم نفره باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد؛ چرا‌که پایین بودن کیفیت تشک باعث گود شدن آن شده و ایجاد بیماری‌های ارتوپدی نظیر دیسک کمر، دیسک گردن و عود کردن رگ سیاتیک را به همراه دارد. اسفنج به‌کاررفته در تشک یک و نیم نفره باید تراکم قابل‌قبولی داشته باشد. تشک‌های خیلی سفت و خیلی نرم به‌مرور زمان باعث ایجاد مشکلاتی در بدن می‌شوند.

فراموش نکنید که دوام تشک نیز بسیار حائز اهمیت است. هرچه متریال و مواد به‌کار رفته در تشک‌ها باکیفیت‌تر باشند، عمر و دوام آن‌ها نیز بیشتر خواهد شد؛ بنابراین توجه به این موارد هنگام خرید تشک به انتخاب یک تشک استاندارد و داشتن خواب و بدن سالم کمک می‌کند.

ابعاد تشک تخت یک و نیم نفره چقدر است؟

ابعاد تشک تخت یک و نیم نفره از تشک یک‌نفره بزرگ‌تر و از تشک دونفره کوچک‌تر است. در واقع تشک یک و نیم نفره را می‌توان میانگین تشک یک نفره و دو نفره دانست. به همین خاطر به آن‌ها تشک عرض ۱۲۰ سانتی‌متر نیز گفته می‌شود. کسانی که از خوابیدن روی تشک یک نفره به ستوه آمده‌اند و درعین‌حال تمایلی به خرید تشک دو نفره ندارند، به خرید تشک یک و نیم نفره روی می‌آورند. ابعاد تشک تخت یک و نیم نفره  ۱۲۰ سانتی‌متر در ۲۰۰ سانتی‌متر است. از این تشک‌ها برای انواع تخت‌ها از جمله تخت تاشو نیز می‌توانید استفاده کنید.

بهترین برند تشک یک ونیم نفره کدام است؟

خوشبختانه در کشور عزیزمان شاهد رشد و پیشرفت صنایع گوناگونی هستیم. کارخانه‌های ساخت تشک نیز از این قاعده مستثنی نیستند و کالاهای خواب باکیفیت و بادوامی را تولید می‌کنند. برترین برندهای تولیدکننده تشک یک و نیم نفره که محصولاتشان در سایت بلج فروخته می‌شوند، عبارت‌اند از: تشک رویال، تشک تن آسای، تشک رویا، تشک ویستر و  تشک پارمیس.

اگر به‌دنبال تشک‌های مدرن و راحتی برای محل کار و خانه هستید، تشک شنی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این تشک‌ها با طراحی و ساختار منحصربه‌فردی که دارند، بهترین وسیله برای استراحت هستند و خستگی را از تن شما بیرون می‌کنند.

قیمت تشک یک و نیم نفره؛ عاملی مهم هنگام خرید

قیمت تشک یک و نیم نفره به عوامل مختلفی مانند تراکم و بافت اسفنج، دوام فنرهای تشک و جنس نخ و پارچه به‌کاررفته در آن بستگی دارد. همچنین چنانچه دچار دیسک کمر، دیسک گردن یا بیماری‌های مرتبط با ستون فقرات هستید، خرید تشک طبی برای شما ضروری است که قیمت بالاتری دارند. برندهایی هم‌چون تشک ویستر و سایر تولیدکنندگان معتبر تشک در کشور، انواع کالای خواب طبی را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. باید توجه کنید که برند نیز تاثیر چشمگیری روی قیمت دارد. به‌عنوان مثال قیمت تشک یک و نیم نفره رویال با قیمت تشک یک و نیم نفره متفاوت است

خرید تشک یک و نیم نفره ارزان و باکیفیت از سایت بلج

پیشنهاد می‌کنیم فروشگاه بلج را برای خرید تشک یک و نیم نفره مرغوب با قیمت مناسب انتخاب کنید. ارسال رایگان به اقصی نقاط ایران، پرداخت قسطی و گواهی ضمانت اصالت کالا از جمله نکات مثبت این فروشگاه آنلاین است. تیم پشتیبانی بلج از طریق شماره تلفن ۰۲۱۵۳۱۳۸ آماده پاسخ به سوالات و شنیدن پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان است.

سوالات متداول

ابعاد تشک یک و نیم نفره چقدر است؟

تشک یک و نیم نفره با عرض ۱۲۰ سانتی‌متر و طول ۲۰۰ سانتی‌متر از تشک‌های یک نفره بزرگ‌تر و از تشک دونفره بزرگ‌تر است.

بهترین برند تشک یک و نیم نفره در ایران کدام است؟

انواع برندهای مطرح ایرانی از جمله تن آسای، رویال و ویستر اقدام به طراحی و ساخت تشک تخت یک و نیم نفره کرده است.

آیا امکان خرید قسطی تشک یک و نیم نفره وجود دارد؟

بله؛‌ بلج امکان خرید قسطی تشک یک و نیم نفره را برای مشتریان خود فراهم کرده است. برای اطلاع از شرایط پرداخت قسطی با کارشناسان ما در تماس باشید.
سبد خرید حساب کاربری جست و جو محصولات