خرید حضوری
اونجوری که میخوای قسط بده؛ جشنواره اقساطی با چک و سفته بلج

میز ناهار خوری چوبی

مقایسه ( 1کالا )
کالا

میز ناهار خوری چوبی

انتخاب انواع میز ناهار خوری چوبی با در نظر داشتن انواع مدل‌های این وسیله به همراه توجه به جنس این وسیله انجام می‌شود. این موارد از فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت میز ناهار خوری به شمار می‌روند. کسب اطلاعات از انواع این محصول شامل میز گرد، تاشو و مستطیلی برای خرید بهترین میز ناهار خوری چوبی دونفره، چهارنفره، شش‌نفره و تعداد بالاتر کمک خواهد کرد.

ویژگی‌های میز ناهارخوری چوبی ساده

یکی از مهم‌ترین نکات مورد‌توجه در هنگام خرید میز ناهار خوری در نظر داشتن ابعاد و شکل این محصول است. باتوجه‌به محدودیت‌های قرار دادن میز در آشپزخانه یا فضاهای مختلف آپارتمان، خرید میز ناهار خوری کم جا اهمیت دارد. این ویژگی‌ها در انواع مدل‌های میز ناهار خوری چوبی تاشو به خریدی در سبک دلخواه و متناسب با فضای در دسترس کمک خواهد کرد. علاوه‌بر این موارد، مونتاژ میزها با استفاده از اتصالات پیچ‌های خودکار فولادی با آلیاژ کربن و چسب چوب، تضمین‌کننده خرید میزی مستحکم و با‌دوام است.

انواع میز ناهار خوری مدرن چوبی

در هنگام خرید میز ناهار خوری مدرن چوبی حتما به ابعاد محل قرار دادن این میز توجه داشته باشید. انواع میزهای ناهار خوری تاشو برای قرار دادن در فضاهای کوچک طراحی و تولید شده است. علاوه‌بر این مدل میز ناهار خوری میز چوبی، خرید انواع میز با صفحه گرد و مستطیل نیز نه‌تنها بر‌اساس فضای دسترس، بلکه با‌توجه‌به ابعاد اتاق و سلیقه شخصی انجام می‌شود. همچنین انتخاب از میان انواع میز ناهار خوری با پایه‌های مختلف امکان‌پذیر است. تنوع در پایه‌های میز ناهار خوری تاشو و میز ناهار خوری ساده به‌منظور اطمینان از استحکام و ثبات میز انجام می‌شود.

جنس میز ناهار خوری چوبی جدید

میز ناهار خوری چوبی از چوب راش به دلیل استحکام بالا در عین داشتن خاصیت شکل‌پذیری تولید می‌شود. این چوب رنگ‌بندی قهوه‌ای روشن تا تیره دارد؛ به‌این‌ترتیب انواع میز ناهار خوری چوبی جدید ساخته شده از چوب راش برای استفاده در سبک دکوراسیون مختلف کاربرد دارد. استفاده از این چوب به همراه رویه ضد‌خش پلی‌استر قابلیت مهم تغییر رنگ را نیز برای انواع میز ناهارخوری چوبی ایجاد می‌کند.

در انواع میز ناهار چوبی از روکش پلی استر با کیفیت ضد‌خش آلمانی برای افزایش مقاومت میز در برابر ضربه استفاده می‌شود. به‌طورکلی قرار دادن روکش ضد‌‌خش در فرایند تولید همه محصولات چوبی یا میز ناهار خوری ام دی اف ضروری است. به‌این‌ترتیب رنگ میز ثابت می‌ماند و به‌مرور خط و خش روی این محصول ایجاد نمی‌شود.

قیمت میز ناهار خوری چوبی

مهم‌ترین فاکتور برای تعیین قیمت میز ناهار خوری چوبی در نظر داشتن جنس و مواد اولیه به‌کار‌رفته در این محصول است. بهترین مدل میز ناهار چوبی ساخته شده از چوب طبیعی و به‌ویژه چوب‌هایی مثل راش و گردو شناخته می‌شود. بدیهی است که قیمت میز ناهارخوری ساخته‌شده از چوب طبیعی نسبت به محصولات تولید شده از ام‌دی‌اف، بیشتر باشد. علاوه‌بر مواد اولیه در میز ناهارخوری، جزئیات میز نیز بر قیمت آن موثر خواهد بود. میز ناهار خوری چوبی تاشو، میز و صندلی ناهارخوری ال شکل و میز ناهار خوری با پایه منبت‌کاری شده، جزئیات بیشتری دارند؛ بنابراین قیمت میز ناهار خوری چوب راش با دقت و ظرافت بیشتر، افزایش می‌یابد.

خرید انواع مدل میز ناهار خوری چوبی از بلج

تولید انواع میز ناهار خوری چوبی در بلج با استفاده از بالاترین کیفیت نوع چوب انجام می‌شود. میز ناهار خوری از چوب راش با اتصالات پیچ‌های خودکار فولادی با آلیاژ کربن و چسب چوب مونتاژ می‌شود. این نوع اتصالات باعث تضمین استحکام میز ناهار خوری می‌شود. کلیه مدل‌های میز ناهار خوری چوبی در بلج با استفاده از چوب راش و المان‌های تضمین کیفیت این محصول مثل روکش ضد‌خش پلی استر ساخته شده است.

برای خرید میز ناهار خوری در شکل‌های متفاوت مثل میز ناهارخوری ال شکل به همراه صندلی، میز با صفحه گرد و منبت‌کاری شده و خرید میز ناهارخوری تاشو به فروشگاه بلج اعتماد کنید. محصولات این فروشگاه به صورت کاملا ایمن و بسته‌بندی شده به وسیله نایلون‌های حبابی به سراسر کشور ارسال می‌شود. محصولات فروشگاه بلج به همراه دو سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش برای مشتریان ارسال می‌شود. 

 

سبد خرید حساب کاربری جست و جو محصولات