خرید حضوری
جنس خونت با پرداخت قسطی 2 ساله بلج جوره!

میز تحریر پسرانه

مقایسه ( 1کالا )
کالا

 

 

انواع میز تحریر پسرانه با متریال چوب یا ام دی اف و در مدل‌های ساده و اسپرت تولید می‌شود. میز تحریر‌های پسرانه در رنگ‌های سفید، قهوه‌ای تیره و قهوه‌ای روشن در بازار موجود هستند. برای خرید میز تحریر پسرانه علاوه‌بر رنگ، باید به ابعاد استاندارد میز تحریر نیز توجه کرد. طول میز تحریر پسرانه بین ۷۰ تا ۷۵ سانت، عرض ۸۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر و عمق آن باید حداقل اندازه قرار دادن کتاب باشد.

برخی از میزهای پسرانه نیز در مدل‌های گیمینگ طراحی می‌شوند که محل به‌خصوصی برای قرارگیری کیس و سیم‌های مانیتور دارد.

معرفی انواع مدل‌ میز تحریر پسرانه

مدل‌های میز تحریر پسرانه بسیار متنوع است و خرید میز تحریر پسرانه در مدل‌های سفارشی نیز وجود دارد. انواع مدل‌های میز تحریر پسرانه در مدل‌های زیر به‌ فروش می‌رسد:

●    میز تحریر پسرانه ساده
●    میز تحریر پسرانه مدرن
●    میز تحریر پسرانه کمد دار
●    میز تحریر قفسه‌دار
●    میز تحریر دیواری

برای خرید میز تحریر پسرانه، مهم است که نیاز فرزندتان را در نظر بگیرید. اگر کتاب‌های بسیاری دارد، میز تحریر قفسه‌دار بهترین گزینه خواهد بود. از طرفی برای پسران گیمر، میز تحریر پسرانه کمد دار و میز تحریر مدرن پیشنهاد می‌شود.

بررسی جنس میز تحریر پسرانه کودک و نوجوان

برای خرید میز تحریر پسرانه مهم است بدانید این میزها در سه جنس میز تحریر فلزی، میز تحریر چوبی و میز تحریر ام دی اف تولید می‌شوند. از این سه متریال برای تولید انواع میز تحریر پسرانه و دخترانه از جمله میز تحریر نشسته، مدرن و قفسه‌دار استفاده می‌شود. هم‌چنین توجه داشته باشید که قیمت میز تحریر پسرانه نسبت به متریال متغیر است و میز تحریر ام‌دی‌اف مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل‌ها هستند.

میز تحریر ام دی اف پسرانه

از ویژگی‌های میز تحریر ام دی اف پسرانه می‌توان به وزن سبک، قیمت مناسب و تنوع رنگی بالا اشاره کرد. رنگ‌ و مدل میز تحریر پسرانه ام دی اف باید با روحیات پسران (کودک، نوجوان و جوان) متناسب باشد. به دلیل خاصیت شکل‌گیری و تنوع رنگی بالا در میز تحریر ام دی اف، انواع میز تحریر دخترانه و پسرانه در طرح‌های بچه‌گانه نیز قابل‌خریداری هستند.

میز تحریر فلزی پسرانه

با خرید میز تحریر پسرانه فلزی یک میز بادوام خریداری کرده‌اید که تا سال‌های طولانی کیفیت و رنگ آن تغییر نمی‌کند. هم‌چنین پایه‌های آن به‌دلیل استفاده از متریال فلز بسیار مقاوم هستند. استحکام بالا، تنوع در مدل‌‌ها، رنگ و قیمت مناسب این میزها باعث شده است که میز تحریر پسرانه فلزی به‌عنوان میز مطالعه نیز استفاده شود.

میز تحریر پسرانه چوبی

این محصول که از تنه درخت‌های بلوط، افرا، سرو، گردو، گیلاس و راش تهیه می‌شود و فضای اطراف را بسیار شیک و جذاب می‌کند. دوام و عمر میز تحریر پسرانه چوبی به‌دلیل استفاده از چوب درجه 1، بسیار بالا است. البته قیمت میز تحریر پسرانه چوبی به دلیل متریال به‌کار‌رفته در آن بالاتر از سایر جنس‌هاست.

بررسی ویژگی‌‌‌های بهترین میز تحریر پسرانه

انواع میز‌تحریر پسرانه در مدل‌های متنوعی تولید می‌شوند، اما بهترین مدل‌ها ویژگی‌های ثابتی دارند. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های میز تحریر پسرانه چوبی یا فلزی و ام دی اف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

●    استفاده از متریال باکیفیت
●    دوام طولانی مدت
●    ریل‌های نرم و روان
●    ابعاد استاندارد
●    جادار بودن میز

با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها، شما می‌توانید انواع میز تحریر دلخواه خود را در مدل‌های سفارشی خریداری کنید.

آشنایی با نکات خرید میز تحریر پسرانه

برای خرید میز تحریر پسرانه در قدم اول مهم است متریال مناسبی را انتخاب کنید. اگر دوام برای شما اهمیت دارد، متریال فلز و چوب راش یا گردو بهترین گزینه‌ها هستند. انواع میز تحریر پسرانه در مدل ام‌دی‌اف نیز تولید می‌شوند که قیمت مناسب‌تری نسبت به چوب و فلز دارند.

شما می‌توانید در همین صفحه نسبت به خرید میز تحریر پسرانه در مدل دلخواه اقدام کنید. فروشگاه بلج امکان سفارشی‌سازی انواع میز تحریر را در نظر گرفته است تا بهترین میز تحریر را نسبت به نیاز خود خریداری کنید.

سوالات متداول

چه جنسی برای میز تحریر پسرانه مناسب‌تر است؟

اگر به دنبال دوام بالا هستید، میز تحریر چوبی یا فلزی پیشنهاد می‌شود. اما اگر به دنبال گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر هستید، میز تحریر ام دی اف به دلیل قیمت مناسب و تنوع رنگی بالا انتخاب خوبی است.

برای پسران گیمر و میز کاری چه میز تحریری بخریم؟

میز تحریر با محل مخصوص برای قرارگیری کیس کامپیوتر و مدیریت سیم‌های مانیتور توصیه می‌شود تا محیط مرتب‌ به‌ نظر برسد.

چه ویژگی‌هایی را باید هنگام خرید میز تحریر برای پسرم در نظر بگیرم؟

باید به نیازهای فرزندتان توجه کنید. برای مثال اگر کتاب‌های زیادی دارد، میز تحریر قفسه‌دار انتخاب خوبی است. هم‌چنین، ابعاد میز باید به گونه‌ای باشد که فضای کافی برای کتاب‌ها و لوازم تحریر وجود داشته باشد.
سبد خرید حساب کاربری جست و جو محصولات