خرید حضوری
چک بی چک؛ خرید اقساطی وسایل منزل با سفته

میز تحریر دیواری

مقایسه ( 1کالا )
کالا

میز تحریر دیواری

میز تحریر دیواری، یکی از کاربردی‌ترین انواع میزهای تحریر موجود در بازار است. این سری از محصولات در طرح‌های مختلف به بازار عرضه شده و از ظاهری شیک برخوردار هستند. مهم‌ترین مزیت میز تحریر دیواری نسبت به نمونه‌های معمولی، در استفاده بهینه از حداقل فضاهای موجود است. با نصب میز تحریر دیواری علاوه‌بر صرفه‌جویی در فضا، یک مکان دنج برای انجام کار، تکالیف و مطالعه به وجود می‌آورید.

انواع مدل میز تحریر دیواری جذاب برای همه دکوراسیون‌ها

انواع میز تحریر صرف‌نظر از کارایی فوق‌العاده، در سبک‌های متنوع طراحی و تولید می‌شوند. به همین خاطر با انتخاب تلفیق رنگی مناسب برای انواع میز تحریر دیواری می‌توان از آن‌ها در اغلب دکوراسیون‌های مدرن و کلاسیک استفاده کرد. ابعاد، جنس و  وجود طبقات با عرض و طول متفاوت عمده‌ترین عاملی است که انواع مدل میز تحریر دیواری را از هم متمایز می‌کند. میز تحریر دیواری ام دی اف، میز تحریر دیواری مدرن و میز تحریر دیواری کمجا جزو پرطرفدارترین محصولات بازار هستند.

میز تحریر دیواری کمجا؛ زیبا و کاربردی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های میز تحریر دیواری جمع‌وجور و کم‌جا بودن آن‌ها است. در حقیقت هر میز تحریر دیواری کمجا، فضایی به مراتب کمتر از میز تحریرهای معمولی را به خود اختصاص می‌دهد. هرچند میز تحریر دیواری مانند میز تحریر کتابخانه دار فضای چندانی برای قرار دادن کتاب یا سایر وسایل دکوری در اختیارتان نمی‌گذارد، اما جلوه زیبایی به محیط می‌بخشد و فضای اتاق را دلبازتر می‌کند.

میز تحریر تاشو دیواری؛ مناسب برای اتاق‌های کوچک

اگر نمی‌خواهید فضای چندانی به میز تحریر اختصاص ندهید، میز تحریر تاشو بهترین انتخاب برای شما است. این مدل میز تحریر دیواری با استفاده از پیچ و لولاهایی که روی آن تعبیه شده است، به شما اجازه می‌دهد آن را جمع کرده و هم‌سطح دیوار قرار دهید. با بستن میز تحریر تاشو دیواری هیچ فضایی از اتاق اشغال نمی‌شود. البته به‌دلیل استفاده از متریال اضافی مانند پیچ و لولا، احتمالا قیمت میز تحریر تاشو دیواری نسبت به سایر مدل‌ها بیشتر باشد.

میز تحریر دیواری ساده؛ انتخابی ارزان و به‌صرفه

اگر به‌دنبال میز تحریر دیواری ارزان هستید، مدل‌های ساده میز مطالعه دیواری انتخابی مناسب برای شما به شمار می‌رود. این مدل از میزها در عین سادگی، جذابیت خاصی به اتاق می‌بخشند و هزینه‌های اضافی نیز بر شما تحمیل نمی‌کنند. اگر نگاهی به مدل‌های میز تحریر دیواری مدرن بیندازید، میزهای چوبی ساده‌ای را مشاهده خواهید کرد که قیمتشان نیز بسیار به‌صرفه و مناسب است. با خرید میز تحریر دیواری از تولیدی بلج، هزینه‌های اضافی ناشی از واسطه‌ها را حذف کنید.

خرید میز تحریر دیواری ارزان از بلج؛ جنس باکیفیت را ارزان بخرید

برای خرید میز دیواری از بلج علاوه‌بر مراجعه حضوری به فروشگاه مرکزی آن می‌توانید از طریق سایت اقدام کنید. انواع مدل میز تحریر دیواری دخترانه، پسرانه، ساده و تاشو را در همین سایت مشاهده کرده و به مقایسه آن‌ها با یکدیگر بپردازید. چنانچه حین خرید، سوال یا ابهامی داشتید، فقط کافی است با شماره تلفن ۰۲۱۵۳۱۳۸ تماس بگیرید. کارشناسان فروش ما با صبوری کامل شما را راهنمایی خواهند کرد. بلج همچنین امکان پرداخت قسطی، پرداخت هزینه در محل و سفارشی‌سازی میز تحریر را برایتان فراهم کرده است.

سوالات متداول

آیا امکان خرید قسطی میز تحریر دیواری وجود دارد؟

بله؛ مجموعه بلج امکان خرید قسطی را برای انواع میز تحریر فراهم کرده است. برای اطلاع از شرایط خرید قسطی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آیا امکان سفارشی‌سازی میز تحریر وجود دارد؟

انواع مدل میز تحریر دیواری بلج بر اساس اصول استاندارد و ارگونومی طراحی و تولید می‌شوند؛ بنابراین امکان سفارشی‌سازی مدل وجود ندارد. بااین‌حال مدل‌های موجود در بلج را می‌توانید در رنگ یا اندازه دلخواه سفارش دهید.

چند روز بعد از خرید، محصول به دستم می‌رسد؟

بسیاری از مدل‌های میز تحریر این مجموعه در انبار موجود هستند و تحویل آن‌ها فوری است. بااین‌حال، در صورت موجود نبودن کالا، حداکثر زمان موردنیاز برای آماده‌سازی محصول ۱۰ روز کاری است.
سبد خرید حساب کاربری جست و جو محصولات