خرید حضوری
انواع میز جلو مبلی؛ پایه ثابت دورهمی های خانوادگی

مبل ال تخت خوابشو

مقایسه ( 1کالا )
کالا

مبل ال تخت خواب شو

بسیاری از افرادی که به تازگی مستقل و صاحب خانه شده‌اند، هنگام تکمیل وسایل اساسی همچون تخت خواب علاوه‌بر زیبایی و قیمت، به‌کارآیی آن‌ها اهمیت فراوانی می‌دهند. یکی از این کالاها مبل ال تخت خواب شو است.

مبل ال تخت خواب شو؛ انتخابی مناسب برای خانه‌های کوچک و سوئیت‌ها 

خانواده‌های پرجمعیت، دانشجویان و کارمندانی که در خانه‌های کوچک یا بدون اتاق زندگی می‌کنند، معمولا به‌دنبال تهیه مبل تختخواب شو قسطی و مبل باکس دار هستند. اگرچه سرویس خواب چوبی زیبایی و محبوبیت بالایی دارد؛ اما مبل ال تختخواب شو ترکیبی از زیبایی، راحتی و کارآیی است. به‌راحتی می‌توان این کالا را در اتاق نشیمن، اتاق خواب یا محل کار قرار دارد و از قابلیت‌های مختلف آن استفاده کرد. برای کسانی‌که فضای محدود دارند، مبل ال تختخواب شو انتخابی مناسب برای پاسخگویی به نیازهای افراد است. 

امکان استفاده از همه فضاهای موجود با خرید مبل ال تخت خواب شو

برای کسانی‌که در خانه‌های کوچک سکونت دارند، مهم است که از همه فضاهای موجود به نحو احسن استفاده کنند. این کاربران حتی برای کنج‌ها و کنار ستون‌ها نیز برنامه ویژه‌ای دارند. به‌همین‌دلیل ترجیح می‌دهند تا به‌جای خرید یک مبل یا کاناپه معمولی یا تخت خواب یک نفره از یک مبل ال تختخواب شو استفاده کنند. به‌این‌ترتیب هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود و به بهترین نحو می‌توان از فضای موجود استفاده کرد. 

مبل ال تخت خوابشو نسبت به سایر نمونه‌های مبل تخت خواب شو، قابلیت بیشتری در استفاده از گوشه‌های اتاق دارد. همچنین با تهیه مبل ال باکس دار جدید می‌توانید با قرار دادن وسایل اضافی و غیرضروری در داخل باکس نظم بیشتر و ظاهر زیباتری به اتاق ببخشید. 

تنوع مدل‌ مبل ال تخت خواب شو؛ کالایی مدرن برای هر سلیقه‌ای 

با‌توجه‌به سبک طراحی مبل تختخواب شو، در یک نگاه کلی می‌توان آن‌ها را  در دسته محصولاتی مدرن قرار داد. در محیط اتاق یا سالن خانه‌های کوچک مبل ال تخت شو اصلی‌ترین جزئی است که به دکوراسیون اتاق زینت می‌بخشد. به‌همین‌دلیل تنوع مدل و پارچه برای ساخت این محصول بالا است. به‌این‌ترتیب مبل تخت خواب شو را می‌توان به‌راحتی با دیگر اجزای داخل اتاق و رنگ دیوارها و پرده‌ها هماهنگ کرد.

همچنین اگر بعد از مدتی پارچه مبل کهنه شد یا از طرح آن خسته شدید، به‌راحتی می‌توانید بدون اینکه به ساختار اصلی مبل ال تخت شو آسیبی وارد شود، پارچه را تعویض کنید.

بررسی قیمت مبل ال تخت خواب شو؛ صرفه‌جویی در هزینه‌ها 

هدف از طراحی مبل ال تخت‌خواب شو و تهیه آن به‌جای تخت خواب دو نفره یا یک نفره این است که با صرف هزینه‌ای مناسب بتوان استفاده بهینه‌تری از فضای موجود داشت. قیمت مبل ال تخت خواب شو نسبت به مبل‌های معمولی کمی بالاتر است؛ اما با تهیه این مدل مبل دیگر نیازی ندارید تا برای خرید تخت هم به‌صورت جداگانه اقدام کنید. 

سوالات متداول

آیا سایز مبل ال تخت خواب شو قابل تغییر است؟

اگر فضای بسیار محدودی دارید، با‌توجه‌به ابعاد اتاق می‌توانید مبل دلخواهتان را سفارش دهید. همچنین می‌توانید از نیم ست مبل ال برای فضاهای کوچک استفاده کنید. 

آیا مبل ال تخت خواب شو قابلیت شست‌وشو دارد؟

بله. برای ساخت مبل ال تخت خواب شو از پارچه‌هایی استفاده می‌شود که قابلیت شست‌و‌شو و تعویض دارند.

اسفنج مبل ال تخت‌‌خواب شو باید از چه جنسی باشد؟

جنس اسفنج مبل تخت‌خواب شو نباید خیلی سفت باشد تا در طولانی مدت موجب کمر درد نشود. مبل‌های که در ساخت آن‌ها از اسفنج‌های ویژه طبی استفاده شده است بهترین انتخاب برای خردی محسوب می‌شود. 
سبد خرید حساب کاربری جست و جو محصولات