خرید حضوری

مبل تخت شو

مقایسه ( 1کالا )
کالا

مشاوره تخصصی

بیش از 50 کارشناس فروش متخصص و آموزش دیده منتظر شنیدن صدای شما هستند

تولید کننده ملی

بیش از 90 درصد از محصولات موجود در سایت و فروشگاه های فیزیکی، در کارخانجات بلج تولید خواهند شد

پنج سال خدمات

بیش از 100 نیروی متخصص حمل ، نصب و تعمیر محصولات تولید و عرضه شده در فروشگاه بلج

ارسال به سراسر کشور

ارسال تمامی محصولات همراه با ضمانت نامه به سراسر کشور با بهترین بسته بندی و روش های حمل متفاوت
مبل تخت شو

با تهیه مبل تخت شو در مدل‌های مبل ال تخت خواب شو، مبل تخت خواب شو یک نفره و مبل تختخواب شو دو نفره می‌توانید از فضاهای محدود استفاده بهینه‌تری کنید. مبل تخت‌خواب‌شو یک انتخاب مناسب برای فضاهای کوچک، هوم آفیس و سوییت‌های بدون اتاق هستند. به‌این‌ترتیب از شلوغی محیط کاسته می‌شود و فضا دلبازتر به‌نظر می‌رسد. با‌توجه‌به متراژ و نوع اتاق می‌توانید مبل تاشو یا سرویس خواب تاشو یک نفره و دو نفره مورد‌نظرتان را از فروشگاه مبل بلج تهیه کنید.

انواع مبل تخت خواب شو 

مبل‌های تخت شو بلج در انواع مدل‌های مبل تخت خواب شو یک نفره، دو نفره و مبل ال تختخواب شو باکس دار تولید و در بازار موجود هستند. مبل‌های ال باکس‌دار علاوه‌بر کم‌جا بودن، محفظه مناسبی هم برای قرار دادن وسایل اضافی و کالای خواب دارند. همچنین با‌توجه‌به طراحی ویژه این سازه، مبل ال تخت‌خواب شو قابلیت بیشتری در استفاده از گوشه‌های اتاق ایجاد می‌کند. مبل تخت خواب شو یک نفره مدل دیگری است که با‌توجه‌به ابعاد کم و نحوه طراحی کم‌جا می‌توان آن را در هر مکانی با هر مقدار متراژ استفاده کرد. اگر برای اتاق نشیمن و تی‌وی روم به‌دنبال یک مبل تخت‌خواب شو هستید، مدل‌های دو نفره این مبل انتخاب مناسبی هستند. خرید انواع مبل تخت خواب شو یک نفره و دو نفره و سایر سرویس‌های خواب برای فضاهای کوچک همچون تخت خواب دو طبقه با خدمات پس از فروش را می‌توانید از فروشگاه بلج انجام دهید.  

مزایای مبل تختخواب شو یک نفره

کاربرد دوگانه، مهم‌ترین مزیت مبل تخت‌خواب شو است. این مدل مبل را می‌توانید در مکان‌های مختلف از خانه گرفته تا محیط کار استفاده کنید. به‌دلیل طراحی متنوع، مبل تخت شو تک نفره یا دو نفره را به‌راحتی می‌توان با دیگر وسایل داخل اتاق هماهنگ کرد. انواع تخت خواب تاشو و مبل تخت شو یک نفره و دو نفره با‌توجه‌به کاربرد دوگانه انتخاب مناسبی برای هوم آفیس یا همان دفتر کار خانگی محسوب می‌شود. با قرار دادن مبل تختخواب شو طبی در محل کار می‌توانید زمانی را به استراحت اختصاص دهید تا برای ادامه روز و انجام کارهای باقی‌مانده انرژی کافی داشته باشید. همچنین با خرید مبل تخت‌ شو دیگر نگران اختصاص دادن فضایی برای استراحت مهمان نخواهید بود. راحتی و جا‌به‌جایی آسان از دیگر مزایای خرید مبل تخت خواب شو است. 

نکات مهم خرید مبل تختخواب شو 

اگر قصد انتخاب مبل تخت خواب شو یک نفره ارزان یا مبل تاشو دو نفره دارید، باید به چند نکته مهم در هنگام خرید توجه کنید. در قدم اول قبل از بررسی قیمت مبل تختخواب شو، از کیفیت و اصالت کالا مطمئن شوید. در مرحله بعد برای انتخاب تخت تاشو یک نفره یا دو نفره به مراکز معتبر مراجعه کنید. با خرید از یک فروشگاه معتبر با مشکلاتی از قبیل خرابی یا نقص‌های پی‌درپی در مبل تخت خواب شو مواجه نخواهید شد.

خرید مستقیم مبل تخت شو از تولید‌کنندگان نیز راهکار مناسبی محسوب می‌شود. در این روش قیمت انواع مبل تختخواب شو، قیمت کمد لباس، تخت‌خواب دو‌ طبقه و انواع مبلمان مناسب‌تر از فروشگاه خواهد بود. امکان خرید مبل تخت شو از فروشگاه معتبر بلج به دو روش حضوری و آنلاین امکان‌پذیر است. با سفارش مبل تختخواب شو از فروشگاه بلج، محصولی منحصربه‌فرد با کیفیت مثال‌زدنی تهیه کنید و از محیط مرتب و دل‌انگیز در فضای گرم منزلتان لذت ببرید.

سوالات متداول

آیا مبل تخت شو قابل شست‌وشو است؟‌

بله؛ در ساخت مبل‌های تخت‌خواب شو بلج از پارچه‌ها و متریالی استفاده شده است که به‌راحتی قابل‌ شست‌وشو هستند.

اندازه مبل تختخواب شو چقدر است؟

مبل تخت‌خواب شو انواع یک نفره، دو نفره و ال دارد. عرض استاندارد‌ مدل یک نفره ۸۰، ۱۰۰، ۱۲۰، عرض استاندارد مدل دو نفره ۱۲۰، ۱۴۰ و ۱۶۰ و عرض استاندارد مدل ال تا ۲۴۰ است. 

برای خرید یک مبل تخت‌خواب شو با‌کیفیت و استاندارد چه نکاتی مهم هستند؟‌

برای رضایت از خرید مبل تخت خواب شو باید به نکاتی همچون جنس چارچوب، بررسی کیفیت و عملکرد مکانیزم تبدیل به تخت، گارانتی، خرید از فروشگاه معتبر و نظرات خریداران توجه کنید.
سبد خرید حساب کاربری جست و جو محصولات