خرید حضوری
خرید انواع محافظ تشک با تخفیف ویژه

تشک مهمان

مقایسه ( 1کالا )
کالا

تشک مهمان

تشک مهمان از گذشته جایگاه ویژه‌ای در خانه ایرانیان مهمان‌نواز داشته است. تشک تخت مهمان در گذشته وزن و اندازه بسیار بزرگی داشت؛ اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی تشک‌های مهمان را با وزن و اندازه کم و با کیفیت بسیار بالاتری می‌سازند. به این نوع از تشک در بازار تشک مسافرتی یا زمین‌خواب نیز گفته می‌شود. شما عزیزان می‌توانید از همین صفحه از فروشگاه بلج نسبت به خرید تشک مهمان اقدام کنید.

تشک مهمان یک نمونه عالی از سازگار شدن خانواده‌های امروزی با فضاهای محدود آپارتمان‌هاست. تشک سفری، نسبت به تشک‌های معمولی وزن بسیار کمتری دارد. علاوه‌بر‌این؛ تشک مهمان فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند و محصولی مقرون‌به‌صرفه است؛ بنابراین امکان خرید آن‌ها به تعداد مورد‌نیاز وجود دارد. داشتن کاور مناسب برای حفاظت از این تشک‌ها در داخل کمد نیز از جمله مزایای مهم خرید تشک مسافرتی محسوب می‌شود. قیمت تشک مهمان را می‌توانید در همین صفحه مشاهده کنید.

ویژگی‌های تشک مسافرتی؛ محصولی مناسب مهمان و مسافرت!

تشک مهمان و تشک مسافرتی دو اصطلاح بسیار رایج در میان خریداران هستند. هر دوی این کالاهای خواب خصوصیاتی از قبیل وزن سبک، قابلیت حمل آسان و قیمت مقرون‌به‌صرفه دارند. به‌همین دلیل است که وجه تمایز خاصی بین این دو محصول مشاهده نمی‌شود. از تشک مهمان ارزان، می‌توان هم در سفر و هم برای خوابیدن مهمان‌ها استفاده کرد. البته تشک آماده مهمان یک تشک طبی نیست و اگر با مشکل کمردرد مواجه هستید، بهتر است نسبت به خرید تشک تخت طبی اقدام کنید.

انواع تشک مهمان؛ تشک دونفره زمینی و تک‌نفره

تشک مهمان علاوه‌بر ویژگی‌های کلی نظیر کیفیت و مرغوبیت در اجزاء سازنده؛ باید ظاهری زیبا و شکیل نیز داشته باشد. این نوع تشک در انواع تشک دو نفره زمینی و تشک یک نفره به‌فروش می‌رسد و خریداران باید باتوجه‌به نیازشان، کالای مورد‌نظر را خریداری کنند. جنس رویه و مواد تشکیل‌دهنده در قسمت داخلی تشک مسافرتی عامل مهمی محسوب می‌شود. به همین دلیل، تشک مسافرتی ابری، تشک مهمان الیافی و تشک زمینی پنبه‌ای با مواد تشکیل‌دهنده متفاوت، اختلاف‌های کمی باهم دارند. مشتریان عزیز می‌توانند از همین صفحه نسبت به بررسی قیمت تشک مسافرتی و خرید تشک مهمان در انواع مختلف اقدام کنند.

تشک مهمان چی بخرم؟ معرفی بهترین تشک مهمان

بهترین تشک مهمان (مسافرتی) باتوجه‌به نیاز و سلیقه مشتری انتخاب می‌شود. به‌طورکلی، استاندارد بودن مواد و فرآیند تولید از جمله مهم‌ترین ویژگی‌ها برای انتخاب تشک مهمان محسوب می‌شوند. از طرف دیگر، تشک مهمان الیافی و ابری نسبت به تشک مسافرتی پنبه‌ای گرمای بدن را بیشتر در خود نگه می‌دارند. همچنین، بهداشتی بودن و تهویه تشک نیز بر کیفیت و راحتی تشک مهمان تأثیر فراوانی دارند. ما در فروشگاه اینترنتی بلج، مشخصات کامل هر محصول را به همراه تجربیات خود برای تصمیم‌گیری بهتر، در اختیار شما قرار داده‌ایم.

خوابی دل‌نشین و عمیق با تشک مهمان رویا!

شرکت رویا، نامی آشنا و با‌سابقه در صنعت تولید تشک محسوب می‌شود و مشتریان و خریداران فراوانی دارد. تشک مسافرتی رویا از کیفیت بسیار بالایی نسبت به انواع مشابه برخوردار است . سطح نرم آن باعث ایجاد حسی دل‌نشین و لذت از یک خواب عمیق می‌شود. تشک زمینی رویا به‌عنوان یک تشک ارزان، باعث کمک به اقتصاد خانواده‌ها می‌شود و خریداران با خیالی آسوده سال‌های متمادی از این کالای بادوام استفاده خواهند کرد. در فروشگاه اینترنتی بلج مجموعه‌ای از محصولات متنوع و با کیفیت دیگر نیز وجود دارند تا بتوانید پس از بررسی قیمت تشک مهمان، بهترین انتخاب را داشته باشید. 

استعلام قیمت تشک مهمان از بلج

قیمت تشک مسافرتی در فروشگاه بلج بسیار مناسب و به‌صرفه است. قیمت این محصول به عوامل مختلفی مانند برند و شرکت تولید‌کننده، نوع و طرح تشک و اندازه آن بستگی دارد. شما عزیزان می‌توانید همین حالا قیمت تشک میهمان مورد‌نظرتان را از بلج استعلام بگیرید و خرید خود را فقط با چند کلیک ساده انجام دهید.

خرید تشک مهمان ارزان با ضمانت اصالت کالا از فروشگاه بلج

راه‌های متنوعی برای کاهش قیمت تمام‌شده تشک مسافرتی وجود دارد که متاسفانه برخی از آن‌ها به استفاده از مواد نامرغوب و غیر‌بهداشتی باز‌می‌گردد. بهتر است شما عزیزان تشک مهمان ارزان و با‌کیفیت را  بی‌واسطه از فروشگاه اینترنتی بلج خریداری کنید. ارسال رایگان، گواهی ضمانت اصالت کالا، پرداخت در منزل و تسویه حساب به‌صورت قسطی از جمله ویژگی‌های مثبت سایت بلج است. مهم نیست در کدام نقطه از کشورمان زندگی می‌کنید! بلج سفارش شما را در اسرع وقت به‌دستتان می‌رساند.

سوالات متداول

تشک مهمان چه تفاوتی با تشک سفری دارد؟

تشک مهمان در‌واقع همان تشک مسافرتی است. این دو اصطلاح در بازار برای خرید انواع تشک‌‌های زمینی مورد‌استفاده قرار می‌گیرند.

بهترین برند تشک مهمان کدام است؟

امروزه شرکت‌ها و تولیدی‌های مختلفی در حوزه تولید تشک مسافرتی فعالیت می‌کنند. یکی از بهترین انواع تشک زمینی، تشک مهمان رویا است.

قیمت تشک مهمان چقدر است؟

تشک مسافرتی را در بازار با قیمت‌های مختلفی می‌توان خریداری کرد. قیمت این محصول به اندازه تشک (یک‌نفره یا دو‌نفره)، برند و کیفیت تشک بستگی دارد. به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم که برای بررسی قیمت انواع تشک زمینی یا تشک تخت از فروشگاه بلج اقدام کنید.
سبد خرید حساب کاربری جست و جو محصولات