خرید حضوری

تخت تاشو

مقایسه ( 1کالا )
کالا

مشاوره تخصصی

بیش از 50 کارشناس فروش متخصص و آموزش دیده منتظر شنیدن صدای شما هستند

تولید کننده ملی

بیش از 90 درصد از محصولات موجود در سایت و فروشگاه های فیزیکی، در کارخانجات بلج تولید خواهند شد

پنج سال خدمات

بیش از 100 نیروی متخصص حمل ، نصب و تعمیر محصولات تولید و عرضه شده در فروشگاه بلج

ارسال به سراسر کشور

ارسال تمامی محصولات همراه با ضمانت نامه به سراسر کشور با بهترین بسته بندی و روش های حمل متفاوت
تخت تاشو

بهترین ایده برای استفاده بهینه از فضای محدود اتاق خواب، خانه‌های بدون اتاق و میزبانی مناسب از مهمانان خرید تخت تاشو است. این محصول کاربردی را می‌توانید در انواع مدل‌های تخت تاشو دونفره و تخت تاشو یک نفره با‌توجه‌به فضای در دسترس و بر‌اساس نیازتان انتخاب کنید. تخت خواب تاشو با ایجاد فضایی منظم و دل‌باز، دکوراسیون منزل و اتاق شما را جذاب‌تر و بزرگ‌تر نشان می‌دهد. انواع تخت‌ کمجا کشودار، کمد تختخواب شو، تخت خواب تاشو دو نفره افقی و تخت تاشو نوجوان را می‌توانید با گارانتی و خدمات پس از فروش از فروشگاه بلج تهیه کنید. 

انواع تخت خواب تاشو دو نفره و یک نفره

تخت خواب تاشو یک نفره و دو نفره در انواع مدل‌ها و رنگ‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود. این تخت‌ها را می‌توان در اتاق خواب‌های کوچک، سوئیت‌ها و هتل‌ها استفاده کرد. برخی از مدل‌های تختخواب تاشو برای استفاده بهینه‌تر از فضا مانند یک سرویس خواب کامل به همراه کمد، دراور، میز توالت و آینه طراحی شده‌اند. تنوع بالای طرح و رنگ باعث شده‌ است که این تخت‌ها برای هر سبک دکوراسیونی مناسب باشند و رضایت هر سلیقه‌ای را جلب کنند. 

تخت تاشو عمودی و تخت تاشو افقی 

تخت تاشو عمودی و افقی در مدل‌های یک نفره و دو نفره در بازار موجود هستند. تخت خواب تاشو عمودی از ارتفاع و دیوار به‌جای عرض و کف اتاق استفاده می‌کند و به همین دلیل محصول کمجا‌تری به‌حساب می‌آید. در مقابل، تخت تاشو افقی معمولا با کمد، کشو و قفسه‌های مختلف در اطراف تخت طراحی می‌شود که امکانات خوبی را در قسمت‌های بالایی تخت فراهم می‌کند. مدل تخت کمجا دو نفره و یک نفره افقی جذابیت بصری بیشتری دارد و انتخاب کاربردتری نیز محسوب می‌شود. با‌توجه‌به بودجه، نیاز و متراژ اتاق می‌توانید بین این دو مدل، تخت خواب موردنظرتان را انتخاب کنید. 

مزایای خرید تخت تاشو برای خانه‌های نقلی

مهم‌ترین مزیت تخت تاشو اشغال فضای محدود و امکان استفاده بهینه از فضا است. با تهیه تخت دیواری دو نفره یا یک نفره از شلوغی محیط کم می‌شود و فضای اتاق بزرگ‌تر به‌نظر می‌رسد. یک مزیت دیگر تخت‌ تاشو طراحی کاربردی و منحصربه‌فرد آن است. فروشگاه بلج در زمینه تولید انواع سرویس خواب تاشو و مبل تخت شو فعالیت دارد. سرویس‌های خواب تاشو در مدل‌های یک نفره و دو نفره به آینه، کمد، کشو و میز مجهز هستند و همه وسایل مورد‌نیاز یک اتاق خواب را در خود دارند. از مبل تخت شو نیز می‌توانید در هر قسمتی از خانه از اتاق خواب گرفته تا اتاق نشیمن استفاده کنید. با‌توجه‌به کاربرد متریال بیشتر در این سازه‌ها، قیمت تخت تاشو دونفره و یک نفره نسبت به تخت‌های معمولی گران‌تر هستند.

نکات مهم خرید تخت کمجا یک نفره و دو نفره 

با خرید تخت خواب تاشو فضای کافی برای قرار دادن وسایل ضروری خواهید داشت. به کمک این تخت می‌توانید به بهترین نحو از فضای اتاق استفاده کنید. هنگام خرید تخت تاشو دیواری و تخت تاشو افقی باید روی نکات زیر دقت کافی داشته باشید:‌

•    کیفیت تشک های تخت خواب تاشو
•    جنس بدنه تخت تاشو
•    میزان استحکام درب تخت خواب تاشو
•    کیفیت جک تخت‌خواب تاشو

توجه داشته باشید که قیمت تخت تاشو یک نفره و دو نفره به‌دلیل طراحی پیچیده‌تر، استفاده از چوب بیشتر و چندکاره بودن نسبت به تخت‌های معمولی کمی بیشتر است.

سوالات متداول

ابعاد تختخواب تاشو چقدر است؟

بسته به یک نفره یا دو نفره بودن تخت، ابعاد تخت‌خواب تاشو نیز متفاوت خواهد بود. تختخواب تاشو یک نفره استاندارد ۲۱۵ سانتی‌متر ارتفاع، ۱۰۵ سانتی‌متر عرض و ۵۰ سانتی‌متر عمق و در حالت باز ۲۳۵ سانتی‌متر طول دارد. در خط تولید کارخانه بلج امکان تغییر ابعاد استاندارد جهانی تخت خواب وجود دارد.  

میزان تحمل وزن تخت تاشو چقدر است؟‌

تختخواب تاشو یک نفره تولید شده در فروشگاه بلج آستانه تحمل وزن در حدود ۱۷۰ کیلوگرم دارد.  

قطر مناسب تشک تخت تاشو چقدر است؟‌

تخت خواب تاشو یک نفره در کارخانه بلج در ابعاد ۲۰۰ در ۹۰ و ۲۰۰ در ۱۲۰ تولید می‌شود که تشکی با حداکثر قطر ۲۵ سانتی‌متر در آن جا می‌گیردو البته امکان سفارشی‌سازی و استفاده از تشک‌هایی تا قطر ۳۵ سانتی‌متر نیز وجود دارد.
سبد خرید حساب کاربری جست و جو محصولات