حمل رایگان به سراسر کشور (خرید بالای 10 میلیون) i_arrow-circle
خودمونی شو، بیشتر تخفیف بگیر

تخت خواب یک نفره پسرانه

  • مرتب سازی بر اساس :

​تخت خواب یک نفره پسرانه

تخت خواب یک نفره پسرانه در سبک‌هایی ساخته می‌شود که پسران جوان یا نوجوان را به‌خوبی راضی نگه دارد. اکثر پسر‌ها، سبک اسپرت را برای اتاق خواب خود می‌پسندند. از این‌رو، فروشگاه بلج انواع مدل‌های تخت خواب یک نفره پسرانه اسپرت را در سایت خود عرضه کرده است. شما می‌توانید تنوع مدل‌ها و قیمت‌های مختلف تخت خواب پسرانه یک نفره را در همین صفحه مشاهده کنید. 

انتخاب تخت خواب یک نفره پسرانه بر‌اساس جنس

یکی از معیار‌های انتخاب تخت خواب یک نفره پسرانه جنس و متریال به‌کار‌رفته در آن است. جنس تخت خواب حتما باید با سایر اجزا اتاق خواب هماهنگ باشد. انتخاب متریال‌های مختلف برای سرویس اتاق خواب فقط باعث ایجاد شلوغی بصری خواهد شد. از این رو اگر به دنبال تخت یک نفره برای اتاقی با وسایل چوبی هستید، حتماً تختی از همان جنس و رنگ انتخاب کنید. 

انتخاب تخت خواب یک نفره پسرانه بر‌اساس مدل و سبک

مدل و سبک ساخت، دومین فاکتور در انتخاب تخت یک نفره پسرانه محسوب می‌شود. بسیاری از مدل‌های تخت خواب جنسیت ندارند. ولی معمولاً پسر‌های جوان، سرویس خواب ساده و اسپرت را می‌پسندند. در ادامه چند مدل محبوب تخت پسرانه یک نفره را بررسی کرده‌ایم.

تخت خواب یک نفره پسرانه اسپرت

سبک اسپرت از همان مدل‌هایی است که برای اتاق پسرانه و دخترانه استفاده می‌شود. علاوه‌بر این‌که این سبک جنسیت ندارد، به‌خوبی می‌توان با سبک مدرن یا ساده نیز آن را ست کرد. به‌همین دلیل، انتخابی راحت برای افراد سخت‌پسند محسوب می‌شود. سبک اسپرت معمولاً در بین پسران جوان یا نوجوان محبوبیت بیشتری دارد. 

تخت خواب یک نفره پسرانه ساده

اکثر افراد تخت خواب یک نفره پسرانه ساده را با مدل اسپرت اشتباه می‌گیرند. شاید در نگاه اول شباهت‌هایی وجود داشته باشد؛ ولی مدل ساده، تنوع طرح‌های اسپرت را ندارد. با‌این‌حال، بسیاری از پسر‌ها و مردان جوان، سادگی را بیشتر از طرح‌های اسپرت می‌پسندند. 

تخت خواب یک نفره پسرانه ماشینی

تخت خواب یک نفره ماشینی، در بین پسر بچه‌هایی که عاشق خودرو هستند، بسیار طرفدار دارد. این تخت‌خواب در مدل‌ها و رنگ‌های متنوعی ساخته می‌شود. به‌جز تخت خواب، شما می‌توانید چیدمان سایر دکوراسیون اتاق کودک خود را نیز متناسب با همین طرح، انجام دهید. 

بررسی قیمت تخت خواب یک نفره پسرانه ارزان و کیفیت بالا

قیمت تخت خواب یک نفره پسرانه، مانند هر تخت خواب دیگری، به جنس و ابعاد آن بستگی دارد. هر‌چقدر ابعاد تخت خواب بزرگ‌تر باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. همچنین، استفاده از متریال بیشتر، باعث افزایش قیمت خواهد شد. با‌این‌حال، شما می‌توانید انواع تخت خواب پسرانه را متناسب با بودجه خود انتخاب و خریداری کنید. 

خرید متنوع‌ترین مدل‌های تخت خواب یک نفره بلج

در فروشگاه اینترنتی بلج، شما می‌توانید انواع مدل‌های تخت خواب پسرانه را به‌صورت سرویس کامل یا تخت خواب خریداری کنید. ضمانت کیفیت کالا و گارانتی، ارسال رایگان به سراسر کشور، نصب آسان و امکان پرداخت قسطی، مزایایی است که بلج برای مشتریان خود فراهم می‌کند. شما می‌توانید مدل‌های تخت خواب را از همین صفحه مشاهده کنید یا مسیر خود را در سایت به‌کمک دسته‌بندی‌های بالای صفحه مشخص کنید. همچنین، می‌توانید با متخصصان دکوراسیون و کارشناسان فروش بلج، از طریق شماره 02153138 ارتباط داشته باشید و سوالات خود را مطرح کنید. 

سوالات متداول

نحوه ارسال تخت خواب یک نفره بلج چگونه است؟

ارسال تخت خواب‌ها با بسته‌بندی بسیار حرفه‌ای برای جلوگیری از آسیب کالا به سراسر ایران انجام می‌شود.

آیا امکان سفارشی‌سازی ابعاد تخت خواب یک نفره بلج وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید تخت‌خواب یک نفره را در ابعاد استاندارد یا یک و نیم نفره سفارش دهید تا برای شما ساخته شود. 

آیا عکس تخت‌خواب‌های موجود در سایت بلج ژورنالی است؟

خیر؛ همه عکس‌ها از تخت خواب‌های طراحی و ساخته‌شده در فروشگاه بلج گرفته شده است. 




سؤالی دارید؟ 02153138 i_phone

بازگشت به بالا i_arrow