دکور بوتیک زنانه باید به گونهای طراحی شود که جذابیت و تجربه خرید لذتبخشی را برای خانمها فراهم کند. تکنیکهای متنوعی برای جذب خانمها به فروشگاه وجود دارد؛ با استفاده از رنگهای مناسب، نورپردازی پرنور و طراحی داخلی جذاب، میتوان یک فضای مطلوب و دلچسب برای مشتریان خانم ایجاد کرد. در این مقاله، سادهترین ترفندها را برای جلب مشتری و راحتی او هنگام خرید معرفی میکنیم. ما به شما قول میدهیم بعد از خواندن و اجرا کردن ۵ ترفند ساده این مقاله، مشتریهای خانم بیشتری برای خرید وارد بوتیک شما خواهند شد.
گاهی محصولات بوتیک شما آنچنان متنوع و رنگارنگ است که مخاطب یا مشتری را هنگام انتخاب گیج میکند. گاهی تمرکز فروش بوتیک شما، فقط روی یک محصول و کالای خاص است. در این صورت باید با بهترین دیزاین دکور بوتیک، بتوانید نگاه خانمها را به محصول موردنظرتان جلب کنید. یکی از ایدههای جذاب برای تاکید روی محصولات، استفاده از نورپردازی موضعی یا دکوراتیو روی قفسههاست. جدای از نورپردازی روشن فضای دکور، میتوانید با نصب نورهای مخفی در لابهلای قفسههای کمد لباس یا لامپهای دیواری نمایشگاهی، یک محصول را بیشتر از سایر کالاها، به نمایش بگذارید.
یکی از ترفندهای ساده برای کشاندن مشتری به داخل فروشگاه، حذف ویترین و تلفیق آن با نمای کل دکور بوتیک است. در واقع نمایش کل فروشگاه بهعنوان ویترین، ایدهای خلاقانه برای جلب مشتری خواهد بود. با برداشتن دیوار ویترین، امکان تماشای کل فروشگاه و محصولات را از بیرون، فراهم میآورید تا همه محصولات شما را در یک نگاه ببیند. برای بهتر شدن این ترفند ساده میتوانید از یک آینه قدی رو به فضای بیرون بوتیک استفاده کنید. با این ترفند، خریدار خود را در آینه نگاه میکند و میتواند بهتر لباسها و محصولات شما را در تن خود تصور کند.
هنگام طراحی دکور بوتیک زنانه به فضای استراحت و نشستن خانمها هم دقت کنید. بهتر است مشتری را برای مدت زمان طولانی در حالت ایستاده نگه ندارید و مکانی را برای نشستن او پیشنهاد دهید. یکی از ترفندهای ساده اما بسیار کاربردی برای جلب رضایت مشتری، مخصوصا خانمهای جزئینگر، طراحی فضایی با مبلمان ظریف و راحت داخل فروشگاه است.
حتی هنگام طراحی کلوزت روم یا اتاق پرو هم باید مبلمانی برای نشستن در نظر گرفت. مبلمان این فضا را متناسب با سبک دکور فروشگاه زنانه انتخاب کنید. برای تزیین و زیبایی فضای استراحت مشتری، از گذاشتن عناصر دکوراتیو، مجلههای مرتبط با صنعت فشن و گلدانهای زیبا غافل نشوید.
آیا میدانستید که پذیرایی هتلها هنگام ورود، یک ترفند ساده و جذاب برای جلب رضایت مشتری است؟ چرا شما از این ترفند ساده برای جلب رضایت خریدارهای خود استفاده نمیکنید؟! هنگام طراحی دکور بوتیک، فضایی را مانند کافه طراحی کرده و منوی جذابی از نوشیدنیهای فصل یا خوراکیهای خوشمزه به خریداران در این فضا پیشنهاد دهید. فقط با این ترفند ساده در دکور مغازه پوشاک، میتوانید مشتری جدید را به یک مشتری وفادار و آشنا تبدیل کنید. رگالها و قفسهها را در اطراف بچینید و تجربه خرید را برای خانمها یا خریداران با تلفیق بوتیک و کافه، لذتبخشتر میکنید.
همه دیوارهای بوتیک را با قفسه و رگال نپوشانید و یک دیوار را برای راحتی و آسودگی چشمها، از محصولات خالی بگذارید. طراحی یک دیوار را بهعنوان محلی برای معرفی محصولات انجام دهید. استفاده از صفحات مانیتور بزرگ، ابزار مناسبی برای اجرای این ایده است. در صورتیکه فضای درون فروشگاه کوچک است، از آینه به همراه یک تلویزیون LED برای بزرگنمایی فضا و معرفی محصولات کمک بگیرید. سعی کنید در چیدمان مغازه کوچک از کمدها و رگالهای کمجا و مدرن استفاده کنید تا فضایی برای قرار دادن مانیتور روی دیوار شاخص باقی بماند.
ایجاد حس راحتی هنگام خرید، یکی از دلایل بازگشت مشتری به بوتیک شماست. همیشه برای یافتن مشتری و خریدار بیشتر، به تبلیغات گسترده در سطح شهر نیاز ندارید. با مرتب چیدن محصولات در قفسهها و ظاهر زیبا، میتوانید دکور بوتیک زنانه را جذاب و مناسب نشان دهید. از ترفندهای ساده مانند یک لبخند مهربان به مشتری یا پذیرایی از او در کنار طراحی دکوری زیبا و کاربردی استفاده کنید.
به نورپردازی دکور اهمیت دهید و از نورهای دکوراتیو روی محصولات شاخص و جدید خود کمک بگیرید. شما بهعنوان مالک بوتیک زنانه چه طراحی و ترفندهایی را در دکور فروشگاه انجام دادهاید؟ اگر خریدار هستید، چه ویژگیهایی در دکور بوتیک یا رفتار فروشندهها شما را به فروشگاه قبلی برای خرید مجدد بازگردانده است؟ برای ما در بخش نظرات جوابهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
درود بر شما! خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده، لطفا برای حمایت از ما آن را با
دوستان خود به اشتراک بگذارید
دیدگاه شما