8 ترفند خاص برای دکوراسیون بوتیک مردانه شیک و امروزی

آشنایی با نکات مهم برای دکوراسیون بوتیک مردانه
زمان مطالعه: 4 دقیقه
تحریریه بُلج
پنجشنبه 1 دی 1401

اگر احساس می‌کنید چند وقتی است که مشتریانتان کم شده‌اند یا در ابتدای کار هستید و مشتری چندانی ندارید، باید به فکر تغییر دکور باشید. باتوجه‌به تحلیل رفتار مشتریان، امروزه تقریبا 90 درصد فروشگاه‌ها اهمیت بالایی به دکوراسیون مغازه خود می‌دهند. این موضوع در مورد دکوراسیون بوتیک مردانه هم صدق می‌کند. در این مقاله برای نمایش بهتر محصولاتتان به مشتریان، شما را با 8 ترفند به‌منظور طراحی یک دکور بوتیک شیک مردانه آشنا می‌کنیم؛ بنابراین اگر به فروش بیشتر فکر می‌کنید و به‌دنبال طراحی یک دکور بی‌نقص و خلاقانه‌ هستید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

1. دکور ویترین؛ در اولین مواجهه مشتریان با بوتیک تاثیرگذار باشید

اولین چیزی که مشتریان در مواجهه با یک بوتیک مردانه نظرشان را جلب می‌کند، دکور ویترین است؛ بنابراین اگر می‌خواهید باعث توقف مشتریان در مقابل فروشگاهتان شوید، نباید اهمیت دکور ویترین را دست کم بگیرید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در طراحی دکور ویترین بوتیک مردانه باید به آن توجه بسیاری داشته باشید، دعوت‌کننده بودن است. برای جلب توجه رهگذران و مشتریان می‌توانید از ابزار مختلفی همچون نورپردازی، خرید لوازم چوبی، استفاده از المان‌های فصلی و مناسبتی یا وسایل دکوری کمک بگیرید. با استفاده از این وسایل به جذابیت بصری ویترین افزوده و احتمال ورود مشتریان به بوتیک شما بیشتر می‌شود. 

استفاده از المان‌های فصلی و وسایل تزئینی برای طراحی ویترین بوتیک

2. دکوراسیون داخل بوتیک مردانه؛ نمایش مناسب لباس‌ها برای دعوت به خرید

بعد از جذب مشتریان با دکور ویترین و ورود آن‌ها به بوتیک، باید به دکور داخل فروشگاه هم توجه کنید. با یک دکوراسیون جذاب و نحوه مناسب عرضه محصول، احتمال ماندن مشتری در فروشگاه و در نهایت خرید بالا می‌رود. با نمایش مناسب لباس‌ها، کار انتخاب و خرید برای مشتریان ساده‌تر می‌شود. یک دکوراسیون ایده‌آل باید براساس نیازهای مشتریان طراحی شود. طراح برای چیدمان بوتیک باید شناخت دقیقی از استایل مشتری‌ها، فضای اجتماعی و فرهنگی و سبک زندگی افراد داشته باشد. برای مثال طراحی برای دکور بوتیک مردانه اسپرت باید متفاوت با بوتیک برای تیپ‌های کلاسیک انجام شود. استفاده از کمد و قفسه بوتیک مردانه باعث سازماندهی بهتر لباس‌ها می‌شود. 

چیدمان منظم و نمایش بهتر لباس‌ها با استفاده از قفسه و رگال

3. برای جذب مشتریان به بوتیک مردانه خلاقیت را چاشنی طراحی کنید

در طراحی بوتیک‌های مردانه مخصوصا اگر قصد شما جذب مخاطبان جوان است، به‌کارگیری عنصر خلاقیت بسیار تاثیرگذار خواهد بود. جوانان معمولا استقبال خوبی از از ایده‌های جدید و متفاوت دارند. به‌همین دلیل ویترین و دکوراسیون خلاق باعث جذب بیشتر مشتریان جوان می‌شود. با استفاده از وسایل تزئینی مثل حجم‌های دکوراتیو چوبی یا مانکن‌های خاص فضای بوتیک خود را متفاوت کنید. همچنین با تهیه یک میز تلویزیون و قرار دادن تلویزیون در فروشگاه، می‌توانید اجناس خود را به‌طورکامل به مشتریان نشان دهید. 

دکور خلاقانه عاملی برای ورود مشتریان به بوتیک

4. ایجاد هیجان و حرکت با تغییر دوره‌ای ویترین بوتیک مردانه

یک ویترین تکراری باعث می‌شود که بعد از مدتی دیگر برای افراد جذابیتی نداشته باشید و دیده نشوید؛ بنابراین بهتر است به‌صورت دوره‌ای لباس‌ها، المان‌ها و نحوه چیدمان ویترین را تغییر دهید. با این کار باعث ایجاد هیجان و حرکت می‌شوید و تاثیر مثبتی بر ذهن مشتریان خواهید گذاشت. 

5. برای بوتیک مردانه وسایل شیک و متناسب با بودجه‌تان تهیه کنید

برای اینکه مشتری بعد از ورود به بوتیک حس خوبی داشته باشید، برای دکور فروشگاهتان وسایل شیک و جذاب به‌کار ببرید. استفاده مناسب از مانکن، حلقه رگال، قفسه‌های دیواری، کمدهای شیک به نمایش بهتر محصولات کمک می‌کند. همچنین با قرار دادن یک آینه قدی در فضای فروشگاه مشتریان تصمیم‌گیری راحت‌تری خواهند داشت. با ایجاد تعادل میان بودجه و طراحی می‌توانید یک دکوراسیون بوتیک مردانه لاکچری داشته باشید. 

استفاده از وسایل شیک و ساده برای دکوراسیون بوتیک مردانه

6. برای جذب بیشتر مشتریان به طراحی فضای ورودی بوتیک توجه کنید

ورودی بوتیک از درِ ورودی شروع می‌شود و حدودا تا 10 متر فضای داخلی فروشگاه ادامه دارد. چیدمان این بخش تاثیر بسیاری بر ذهنیت مشتری و معرفی شما به او خواهد داشت. مشتریان با مشاهده دکور ورودی می‌توانند در مورد نوع اجناس و نحوه کار شما قضاوت کنند. برای تاثیرگذاری بیشتری بر مشتری توصیه می‌کنیم که در این قسمت از نورپردازی مناسب و رنگ‌های جذاب استفاده کنید. 

7. با نورپردازی مناسب دکور شیک‌، گران‌قیمت و بزرگتری داشته باشید

یکی از نکات مهمی که در چیدمان مغازه کوچک باید به آن توجه کنید، نوع نورپردازی است. با بهره‌مندی از یک نورپردازی مناسب می‌توان حتی فضا را بزرگتر از آنچه هست، نشان داد. به‌این‌ترتیب مشتری با آرامش و احساس بهتری دست به تصمیم‌گیری و خرید خواهد زد. همچنین نحوه نورپردازی نوع سبک و سیاق فروشگاه، کلاسیک یا مدرن آن را به نمایش می‌گذارد. اگر لباس‌های موجود در بوتیک طرح کلاسیک دارند، نور فروشگاه باید بیشتر باشد؛ اما بوتیک‌هایی که لباس‌های اسپرت می‌فروشند بهتر است از نور متعادل‌ و کمتری استفاده کنند. 

استفاده از نورپردازی در دکوراسیون بوتیک مردانه وسیله‌ای برای تعیین سبک محصول

8. در طراحی دکور بوتیک مردانه برای مشتریان فضای استراحت در نظر بگیرید

معمولا هنگام خرید لباس حداقل یک نفر مشتری اصلی را همراهی می‌کند. با در نظر گرفتن فضای استراحت در دکور بوتیک مردانه، می‌توانید حس خوبی در همراه ایجاد کنید. به‌این‌ترتیب مشتری نیز با آرامش بیشتری لباس‌‌های مورد‌نظرش را تعویض و انتخاب می‌کند. همچنین ممکن است گشت‌و‌گذار در بازار افراد را خسته کرده باشد. در نتیجه در نظر گرفتن فضای استراحت برای رفع خستگی کمک بزرگی به مشتریان خواهد کرد. برای طراحی این فضا سعی کنید مبلمان را متناسب با فضا و دکور داخلی بوتیک انتخاب کنید. همچنین محل قرارگیری فضای استراحت باید به‌گونه‌ای باشد که مزاحم تردد مشتریان نشود.

ایجاد حس خوب در مشتری با در نظر گرفتن فضای استراحت در دکور داخلی بوتیک

خرید قفسه چوبی برای دکوراسیون بوتیک مردانه از فروشگاه بلج

در این مقاله با 8 نکته مهم در طراحی دکوراسیون بوتیک مردانه آشنا شدیم. با استفاده از این ایده‌ها می‌توانید ویترین و فضای داخلی بوتیک مردانه را به‌نحوی مناسب طراحی کنید. برای داشتن یک دکور بوتیک لاکچری و طراحی ویترین بوتیک مردانه نیازی به‌ صرف هزینه‌های بالا نیست. با چند وسیله ساده مثل قفسه و کمد می‌توانید نظم مناسبی به فضا و وسایل داخل بوتیک بدهید. به‌این‌ترتیب جذابیت بصری و تاثیرگذاری بوتیک بر مشتریان بیشتر خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی بلج، یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان دکوراسیون چوبی است که بهترین و با‌کیفیت محصولات را تولید و به مشتریان عرضه می‌کند. برای تهیه قفسه، کمد و آینه‌های قدی بوتیک‌های مردانه می‌توانید از محصولات با‌کیفیت فروشگاه بلج استفاده کنید. 

324
0
0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
  • بله
  • خیر

درود بر شما! خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با
دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌
خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

دیدگاه شما

سؤالی دارید ؟ 53138 021

^