دکوراسیون ورودی خانه با وسایل ارزان و کاربردی

ایده‌های دکوراسیون ورودی خانه در وب سایت بلج
زمان مطالعه: 4 دقیقه
تحریریه بُلج
جمعه 25 آذر 1401

ورودی منزل، قسمت کوچکی است که در اولین ورود به خانه دیده می‌شود. اگر بتوانید این فضا را با چند وسیله ارزان و ساده تزیین کنید، محیط خانه مثبت‌تر خواهد شد. در خانه‌های کوچک، به کمک جاکفشی و کمد می‌توان فضای جداگانه‌ای برای ورودی منزل به وجود آورد. در ادامه چند ایده کاربردی و کم‌هزینه برای دکوراسیون ورودی خانه آورده می‌شود. بعد از خواندن این مقاله، با نگاه انداختن به دوروبرتان وسایل جذابی را در خانه پیدا خواهید کرد که پیش از این توجهی به آن‌ها نمی‌کردید.

دکوراسیون ورودی منزل با جاکفشی؛ روشی آسان و کاربردی

جاکفشی علاوه بر نظم دادن به کفش‌ها، یکی از مهم‌ترین وسایل دیزاین ورودی خانه به شمار می‌رود. تا جای ممکن، از جاکفشی های کوچک و جمع‌وجور استفاده کنید. به علت محدود بودن فضای ورودی خانه، باید جاکفشی‌هایی را انتخاب کنید که رنگ‌های خنثی یا روشن دارند. روی جاکفشی، چند گلدان کوچک یا قاب بگذارید. در ضمن، برخی از جاکفشی‌ها جای جداگانه‌ای برای آویزان کردن لباس و قرار دادن کیف دارند که معمولاً دیواری‌اند و نمی‌توان روی آن وسیله‌ای قرار داد.

قرار دادن وسایل تزیینی روی جاکفشی ورودی خانه

قرار دادن جاکلیدی؛ راهی خلاقانه برای دکور ورودی خانه

بهتر است برای گم نکردن کلیدها، آن‌ها را در نزدیکی در ورودی قرار دهید. کمی خلاقیت به خرج دهید و جاکلیدی زیبایی درست کنید. برای مثال روی جاکفشی آپارتمانی، کاسه‌ سرامیکی خوش‌رنگی قرار دهید و کلیدها را درون آن بگذارید. علاوه بر این، می‌توانید از جاکلیدی‌های دیواری آماده یا دست‌ساز نیز استفاده کنید.

نظم دادن به کلیدها به وسیله جاکلیدی یا کاسه

شلف دیواری یا قفسه؛ بهترین راه برای تزیین ورودی خانه کوچک

اگر جاکفشی و کمدتان دیواری است یا جایی برای قرار دادن کنسول ندارید، شلف‌ها بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شوند. روی شلف‌ یا قفسه‌های دیواری، آینه، گلدان یا چند شمع قرار دهید تا ورودی خانه‌تان زیباتر شود. نصب چند آینه گرد در بالای شلف دیواری‌، فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهد که در ادامه بیشتر درباره آن توضیح خواهیم داد.

تزیین ورودی خانه کوچک با شلف و آینه

دکوراسیون ورودی منزل شیک با آینه‌های بزرگ

آینه‌ها فضای کوچک ورودی خانه را بزرگ‌تر نشان می‌دهند و یکی از وسایل ضروری محسوب می‌شوند. سعی کنید آینه را در کنار نور طبیعی یا لوستر بگذارید. علاوه‌بر این، آینه را جایی قرار دهید که افراد پیش از بیرون رفتن، به‌راحتی خود را در آینه ببینند و ظاهرشان را چک کنند. توصیه می‌کنیم باتوجه‌به مناسب بودن قیمت آینه قدی، آینه‌های تمام‌قد را انتخاب کنید تا دکوراسیون ورودی منزلتان تکمیل شود.

دکوراسیون ورودی منزل با آینه؛ شیک و کارامد

پهن کردن فرش؛ اصیل‌ترین راه برای دکوراسیون راهرو ورودی خانه ایرانی

برای اینکه فضای ورودی خانه‌تان رنگ‌وروی تازه‌ای بگیرد، از فرش استفاده کنید. فرش‌ها باید با وسایل تزیینی دیگر ورودی خانه متناسب باشند. توصیه می‌کنیم از رنگ‌های مکمل و متضاد با سایر وسایل استفاده کنید. برای مثال فرش نارنجی در کنار کنسول طوسی جلوه فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. اگر راهرو باریکی دارید، باید فرشی با پهنای کم انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم که مقاله مناسب‌ترین جاکفشی برای راهرو باریک را بخوانید تا بتوانید از فضای اندک راهرو و ورودی خانه‌تان بیشترین استفاده را ببرید.

خرید انواع شلف دیواری ام دی اف ارزان مخصوص راهرو

تزیین ورودی خانه با گل و گلدان‌های بزرگ؛ ارزان و چشمگیر

گل و گیاه‌ها فضای بی‌روح ورودی خانه را جان‌دار می‌کنند و حس تازگی به محیط می‌دهند. گلدان‌های بزرگ و خوش‌رنگ را در راهرو یا ورودی خانه بگذارید تا فضاهای خالی پر شود. علاوه‌بر این، می‌توانید روی جاکفشی یا کنسول، دسته‌گل یا گلدانی کوچک قرار دهید. با انجام این کار، به محض ورود به خانه خستگی از تن شما تا حد بسیاری رفع می‌کند.

قرار دادن گلدان در ورودی خانه

قرار دادن نیمکت یا صندلی؛ آسان‌ترین راه دیزاین ورودی منزل شیک

برای پوشیدن کفش‌ها نیاز به جایی برای نشستن دارید. به همین خاطر، یک پاف یا نیمکت کوچک را در کنار جاکفشی قرار دهید. در ضمن نیمکت‌های چند منظوره که در پایین فضایی برای قرار دادن وسایل دارند، جای بسیاری در اختیارتان قرار می‌دهند. اگر طرفدار دکوراسیون سنتی هستید، روی نیمکت، گلیمی خوش‌آب‌ورنگ بیندازید.

قرار دادن نیمکت و صندلی در دکوراسیون ورودی خانه

تزیین ورودی خانه عروس با تابلوهای هنری

دیوار ورودی خانه بهترین مکان برای قرار دادن تابلوهای تزیینی است. لازم نیست هزینه بالایی برای خرید تابلوهای گران‌قیمت دهید؛ حتی می‌توانید عکس‌های خانوادگی‌تان را قاب کنید و روی دیوار بزنید. نکته مهم، تناسب این تابلوها با بقیه دکوراسیونتان است. یعنی اگر گلیم سنتی روی زمین پهن کرده‌اید، از تابلو یا کاشی‌های رنگی استفاده کنید. کاشی‌های دیواری قیمت بسیار مناسبی دارند و در عین حال به فضای خانه‌تان رنگ‌وآب می‌دهند.

دکوراسیون ورودی خانه ویلایی با سبدهای بزرگ

سبدهای حصیری، پشمی و کتان برای قرار دادن وسایل مختلف ایده بسیار خوبی‌اند. برای مثال در فصل‌های سرد، سبدی را برای چترها قرار دهید. سبدهای کوچک برای نظم دادن به کلیدها و پول خرد نیز نقش پررنگی در زیبایی ورودی خانه دارد.

نظم دادن به چترها با سبدهای بزرگ ورودی خانه

دکوراسیون پیش ورودی خانه با نورپردازی مناسب

یک خانه پر نور، حس خوشامدگویی بیشتری به افراد می‌دهد. برای روشن کردن ورودی خانه، آباژوری دکوری روی جاکفشی یا کنسول قرار دهید. همچنین می‌توانید از شمع‌های بلند یا لوسترهای آویز نیز استفاده کنید. نورپردازی آینه را از یاد نبرید و چند چراغ دکوری یا شمع در کنار آن بگذارید.

خرید جاکفشی آپارتمانی؛ بهترین راه برای دکوراسیون ورودی خانه‌

در این مقاله با چند ایده کاربردی و ارزان‌قیمت برای دکوراسیون ورودی خانه آشنا شدیم. کافی است نگاهی به دوروبر خانه‌تان بیندازید تا ایده‌های بسیاری برای تزیین ورودی منزل پیدا کنید. اگر یک جاکفشی آپارتمانی زیبا داشته باشید، می‌توانید انواع وسایل دکوراتیو را روی آن بچینید. جاکفشی آپارتمانی باید جای کمی بگیرد و در عین حال زیبا باشد. پیشنهاد می‌کنیم که سری به فروشگاه بلج بزنید، یک جاکفشی آپارتمانی انتخاب کنید و هرچه ورودی خانه‌تان را تبدیل به گالری هنری زیبایی کنید. وب سایت بلج بدون واسطه و به صورت مستقیم، انواع وسایل چوبی را با قیمت تولیدی به فروش می‌رساند.

259
1
0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
  • بله
  • خیر

درود بر شما! خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با
دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌
خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

دیدگاه شما
دیدگاه کاربران
  • جدید ترین
  • قدیمی ترین
  • بیشترین لایک

سؤالی دارید ؟ 53138 021

^