راهنمای کامل ست کردن میز ناهارخوری با سایر وسایل خانه و آشپزخانه

راهنمای ست کردن میز ناهار خوری با دکوراسیون منزل
زمان مطالعه: 4 دقیقه
تحریریه بُلج
دوشنبه 31 مرداد 1401

میز ناهارخوری یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین لوازم خانه و آشپزخانه است که تاثیر قابل‌توجهی در دکوراسیون منزل دارد. میز ناهارخوری صرفا وسیله‌ای برای صرف غذا نیست. آشپزی کردن و انجام دادن کارهای منزل بدون میز کار دشواری است؛ از طرفی بسیاری از افراد میز غذاخوری را به بهترین شکل تزئین می‌کنند تا هنگام حضور در خانه یا صرف غذا احساس بهتری داشته باشند. به‌دلیل اهمیت میز ناهارخوری در تزئین منزل، بسیاری از مشتریان هنگام خرید می‌پرسند: میز ناهار خوری با چی ست میشه؟ اگر شما هم قصد خرید میز جدید دارید، اما برای انتخاب مدل مناسب سردرگم هستید، این مقاله مختص شما نوشته شده است. به خواندن ادامه دهید تا بتوانید دکوراسیونی شیک و جذاب برای خانه و آشپزخانه خود داشته باشید.

توجه به سبک دکوراسیون منزل؛ مهم‌ترین نکته برای خرید میز ناهارخوری

هر وسیله‌ای که بخواهید برای منزل خود بخرید، اول از همه باید آن را با سبک کلی دکوراسیون منزلتان بسنجید. میز ناهارخوری هم از این قاعده مستثنی نیست و قبل از خرید آن، باید چیدمان خانه را مدنظر قرار دهید. طبیعی است که یک میز ناهارخوری کلاسیک هیچ جایگاهی در خانه مدرن با سبک مینیمال ندارد؛ بنابراین قبل از هرچیز، سبک دکوراسیون منزلتان را در نظر بگیرید، سپس از بین مدل‌های مختلف میز ناهارخوری، یک سبک را انتخاب کنید. به‌این‌ترتیب، گزینه‌های شما به یک یا دو دسته محدود شده و کارتان برای انتخاب و خرید میز غذاخوری راحت‌تر می‌شود.

ست کردن میز ناهارخوری با لوازم چوبی منزل

ازآنجایی‌که میز ناهارخوری چوبی محبوب‌ترین و رایج‌ترین مدل در میان انواع مختلف میزها است، ست کردن آن با وسایل چوبی منزل کاملا منطقی به نظر می‌رسد. اگر قصد دارید میز ناهارخوری را در هال قرار دهید، توصیه می‌کنیم آن را با یک میز تلویزیون ساده و شیک ست کنید. هماهنگی بین رنگ و جنس میز غذاخوری با وسایل چوبی مانند میز تلویزیون، جاکفشی، بوفه و کنسول دکوراسیون منزلتان را بسیار متحول می‌کند و جلوه زیبایی به فضای امن خانه‌تان می‌بخشد. توجه به همین موضوع ساده باعث می‌شود تا فضای دنجی برای غذا خوردن و گپ‌وگفت صمیمانه با اعضای خانواده یا مهمانان خود داشته باشید.

ست کردن میز غذاخوری با لوازم چوبی منزل؛ بهترین راه برای داشتن دکوراسیونی جذاب

توجه به رنگ مبل و فرش هنگام خرید میز غذاخوری

رنگ یکی از مهم‌ترین عناصر در طراحی چیدمان داخلی منزل به شمار می‌رود. تنوع رنگ‌ها با سایه‌های مختلف فقط در یک مکان می‌تواند هرکسی را کلافه کند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم هنگام خرید میز و صندلی به هارمونی رنگ آن‌ها با رنگ مبل یا فرش توجه داشته باشید. سعی کنید جنس و متریال مورداستفاده در مبلمان و میز منتخب شما یکسان یا حداقل نزدیک به هم باشد. در این صورت هماهنگی بیشتری میان وسایل مختلف خانه به وجود خواهد آمد.

بسیاری از افراد میز غذاخوری خود را با رنگ فرش زیر آن ست می‌کنند. استفاده از رنگ‌هایی که در چرخه، روبه‌روی هم قرار دارند، بهترین ترکیب رنگی برای چیدمان منزل است. این رنگ‌ها با تضادی که ایجاد می‌کنند، منظره چشم‌نوازی را برای شما و مهمان‌هایتان به وجود می‌آورند. کسانی که در خانه‌های بسیار کوچک یا بدون اتاق زندگی می‌کنند، با ست کردن تخت تاشو و میز ناهارخوری می‌توانند ضمن استفاده بهینه از فضای منزل، جلوه زیبایی به آن ببخشند.

ایجاد دکوراسیونی جذاب با ست کردن میز با رنگ فرش

میز ناهارخوری؛ همراه و مکمل میز جلومبلی

یکی دیگر از روش‌های ست کردن میز ناهارخوری با وسایل منزل، توجه به میز جلومبلی است. اگر از مبل و میز جلومبلی سلطنتی استفاده می‌کنید، دیگر نیازی به پرسیدن «میز ناهار خوری با چی ست میشه» ندارید. در چنین شرایطی میز غذاخوری سلطنتی بهترین انتخاب برای دکوراسیون منزل شما است. توجه به مدل سایر وسایل هنگام خرید یک محصول، اصلی است که حتی برای خرید ست اتاق خواب هم باید به آن توجه کنید.

پیشنهاد می‌کنیم جنس و رنگ میز ناهارخوری را باتوجه‌به میز جلومبلی انتخاب کنید. اگر میز عسلی یا جلومبلی شما از چوب قهوه‌ای پررنگ ساخته شده، سعی کنید یک میز ناهارخوری با همان طرح و رنگ بخرید. ترکیب رنگ‌های روشن و تیره جسارت بالایی می‌طلبد و همیشه یک ترکیب برنده برای شما نمی‌سازد؛ اما اگر چیدمان منزلتان به‌نحوی است که این تضاد رنگی باعث جذابیت می‌شود، حتما ایده خود را پیاده کنید.

توجه به تشابه رنگی میز ناهار خوری با سایر وسایل هنگام خرید میز

هم‌خوانی میز ناهارخوری با کابینت‌های آشپزخانه

تا این قسمت از مقاله تصور کردیم شما قصد دارید میز ناهارخوری را در هال بگذارید و با این ذهنیت به سوال «میز ناهارخوری با چی ست میشه» پاسخ دادیم؛ اما اگر جزو آن دسته از کسانی هستید که میز غذاخوری را در آشپزخانه می‌گذارید، جواب به این سوال کمی متفاوت خواهد بود. در آشپزخانه می‌توانید میز غذاخوری را با رنگ و جنس کابینت‌ها ست کنید.

در دکوراسیون آشپزخانه مدرن ممکن است از سنگ‌های جذاب برای اپن یا سطح روی کابینت استفاده شود. در چنین شرایطی خرید میز ناهارخوری سنگی جذابیت دوچندانی به محیط خواهد بخشید. در نهایت، سلیقه و دیدگاه شما است که نحوه ست کردن میز ناهارخوری با بخش‌ها یا وسایل مختلف خانه را تعیین می‌کند.

جنس و رنگ میز ناهارخوری را با کابینت‌ها ست کنید

خرید انواع میز ناهارخوری از بزرگ‌ترین تولیدی محصولات چوبی در ایران

در این مقاله قسمت‌ها و وسایل مختلف خانه را که قابلیت ست شدن با میز غذاخوری دارند، بررسی کردیم تا به سوال «میز ناهار خوری با چی ست میشه» به‌طورکامل پاسخ دهیم. حالا می‌دانید هنگام خرید میز ناهارخوری باید به‌دنبال چه مدل‌ها و طرح‌هایی باشید تا از این وسیله کاربردی برای چیدمان و دکوراسیون منزلتان بهترین استفاده را ببرید. پیدا کردن یک میز دقیقا مطابق با خواسته‌ها و نیازهایتان ممکن است کار دشواری به نظر برسد؛ اما با وجود بلج، بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع محصولات چوبی خانه و آشپزخانه هرکاری ممکن است.

بلج با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه تولید کالاهای چوبی، بهترین فروشگاه برای خرید لوازم دکوراسیون خانگی است. با مراجعه حضوری به شعب مختلف این فروشگاه می‌توانید انواع کالاها را مشاهده کرده و مناسب‌ترین مدل را برای منزلتان بخرید.

البته بلج امکان خرید اینترنتی از سایت را هم برایتان فراهم کرده و مزایای بی‌شماری از جمله پرداخت در محل، پرداخت قسطی و ارسال رایگان سفارش‌های بالای ۳ میلیون تومان را در نظر گرفته است. در هر مرحله از تصمیم‌گیری برای خرید می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۵۳۱۳۸ تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی کارشناسان ما بهره‌مند شوید.
شما میز ناهارخوری را به چه‌چیزی در منزلتان ست کرده‌اید؟ نظرات و تجربه‌های خود را با ما و سایر مخاطبان مجله بلج به اشتراک بگذارید.

288
0
0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
  • بله
  • خیر

درود بر شما! خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با
دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌
خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

دیدگاه شما

سؤالی دارید ؟ 53138 021

^