انتخاب بهترین میز تحریر برای اتاق کوچک

متن جایگزین: خرید میز تحریر برای اتاق کوچک از فروشگاه بلج
زمان مطالعه: 4 دقیقه
تحریریه بُلج
سه شنبه 15 شهریور 1401

میز تحریر برای افراد بسیاری مانند: دانش‌آموزان و دانشجویان، افرادی که در خانه کار می‌کنند و نویسندگان، یک وسیله کاربردی محسوب می‌شود. انتخاب میز تحریر مناسب، برای افرادی که در آپارتمان‌های کوچک زندگی می‌کنند، گاهی اوقات می‌تواند به یک معضل تبدیل شود. استفاده بهینه از فضای اتاق نیازمند در نظر گرفتن نکاتی است که باید درباره چیدمان منزل بدانیم. اگر قصد خرید میز تحریر ساده و ارزان برای اتاق کوچک دارید یا به نکات دکوراسیون منزل علاقه‌مند هستید، از شما دعوت می‌کنیم در ادامه این مقاله از بولج همراه ما باشید.

تعیین محل قرارگیری میز تحریر؛ اولین قدم برای بهترین انتخاب

پیش از هر نکته دیگری هنگام خرید میز تحریر ، باید محل قرارگیری آن را تعیین کنید. اگر محل قرارگیری میز تحریر به‌درستی انتخاب نشود، ممکن است بعد از خرید متوجه شوید میز برای اتاق شما مناسب نیست؛ بنابراین، خیلی دقیق فضاهای خالی اتاق را در نظر بگیرید و با چیدمان فرضی در ذهن خود، محل قرار گرفتن میز تحریر کوچک را تصور کنید. البته تصور کردن کافی نیست و در مرحله بعدی، باید با متر فضاهای مناسب را به‌طور‌دقیق اندازه‌گیری کنید.

خرید میز تحریر برای اتاق کوچک از بلج

سایز و ابعاد؛ از مهم‌ترین نکات پیش از خرید میز تحریر

قدم بعدی هنگام خرید میز تحریر کوچک، سایز و ابعاد میز است. میزهای خیلی بزرگ همه فضای اتاق را اشغال می‌کنند؛ میزهای خیلی کوچک هم کارایی ندارند و مطمئناً بعد از مدتی برای تعویض آن اقدام خواهید کرد. سایز استاندارد برای کوچک‌ترین میز تحریر تقریباً به این صورت است: 77 سانتی‌متر طول، 50 سانتی‌متر عرض و 77 سانتی‌متر ارتفاع. البته این ابعاد به‌صورت دلخواه و با‌توجه‌به فضای اتاق شما قابل تغییر است. نکته قابل توجه این است که سایز میز را طوری انتخاب کنید که به‌راحتی در یک اتاق نقلی جای بگیرد.

میز تحریر کتابخانه‌دار؛ بهترین مدل میز تحریر ساده و شیک

میز تحریری که فقط میز تحریر نیست؛ میزهای کشودار و کتابخانه‌دار

معمولاً ابعاد میز تحریر در اتاق‌هایی با متراژ پایین، از حالت استاندارد کمتر است و احتمالاً با قرار دادن وسایل درس و کار، نمی‌توانید وسیله دیگری را روی آن قرار دهید. در این حالت می‌توانید با یک انتخاب هوشمندانه، میز تحریر کشودار بخرید و  از کشوهای میز برای جای دادن وسایل کوچک و بزرگ استفاده کنید. همچنین میز تحریر کتابخانه دار، یکی دیگر از انواع مدل میز تحریر ساده و شیک است که می‌توانید به خرید آن فکر کنید. این مدل میز تحریر، نه تنها فضا را اشغال نمی‌کند، بلکه فضای بیشتری برای جای دادن کتاب‌ها، گلدان‌های تزئینی و وسایل دکوری را در اختیار شما می‌گذارد.

میز تحریر تاشو پایه کوتاه؛ بهترین انتخاب برای اتاق کوچک

همه وسایل اتاق را در نظر بگیرید

در انتخاب میز تحریر برای اتاق، باید ابعاد همه وسایل اتاق را در نظر بگیرید. اگر در اتاق خود تخت خواب دو نفره دارید، ممکن است انتخاب میز تحریر مناسب خیلی کار آسانی نباشد. در این شرایط می‌توانید ایده‌های طراحی دکوراسیون داخلی را اجرا کنید، مثلاً:

•    تخت را کنار بزرگ‌ترین دیوار اتاق قرار دهید و بیشترین فضای باقی‌مانده را به میز تحریر اختصاص دهید.
•    تخت و میز تحریر کوچک را کنار هم و چسبیده به بزرگ‌ترین دیوار اتاق قرار دهید.
•    میزهای کنار تخت را حذف کنید و یک میز تحریر کوچک را جایگزین آن‌ها کنید.
•    تخت خواب تاشو یا میز تحریر تاشو پایه کوتاه خریداری بخرید؛ در این صورت می‌توانید فقط زمانی که به تخت یا میز نیاز دارید، آن‌ها را باز کنید.

ترجیحاً میز را کنار پنجره قرار دهید

اگر فضای اتاق این امکان را به شما می‌دهد که میز تحریر را کنار پنجره قرار دهید، تبریک می‌گویم! شما بسیار خو‌ش‌شانس هستید. استفاده کردن از نور طبیعی هنگام درس خواندن یا کار کردن، سطح انرژی شما را بسیار بالا می‌برد؛ بنابراین میز تحریر را نزدیک به پنجره و دور از تخت خواب قرار دهید. نزدیک بودن میز تحریر به تخت خواب با یک تشک گرم و نرم مثل تشک رویا، انرژی شما را می‌گیرد و سریعاً احساس خواب‌آلودگی می‌کنید. پس بهتر است میز تحریر را در جای مناسب و نزدیک‌ترین مکان به پنجره قرار دهید.

مدل میز تحریر و کتابخانه

فضاهای مرده را به کمک میز تحریر کوچک زنده کنید

برای تبدیل اتاق خواب به اتاق کار یا مطالعه، می‌توانید میز تحریر را در فضاهای بدون استفاده یا اصطلاحاً مرده قرار دهید. فضاهایی مانند گوشه اتاق، بخشی از داخل کمد و طاقچه به راحتی می‌توانند به میز تحریر تبدیل شوند. همچنین این ایده که از یک میز کامپیوتر کمجا و تاشو برای اتاق کار کوچک و نقلی خود استفاده کنید هم قابل توجه است. برای دیزاین اتاق مطالعه می‌توانید با قفسه بندی این فضاها، اتاق کوچک خود را به یک اتاق مطالعه کاربردی تبدیل کنید. برای مشاهده مدل میز تحریر و کتابخانه، به بخش فروشگاهی سایت بلج سر بزنید.

مدل میز تحریر دخترانه؛ مدل میز تحریر برای اتاق کوچک دخترانه

تجربه خرید بهترین میز تحریر با محصولات بلج

خرید میز تحریر برای اتاق کوچک، ممکن است سخت به‌نظر برسد، ولی با در نظر گرفتن فضای اتاق و رعایت نکات چیدمان، می‌توانید اتاق خود را به زیباترین شکل ممکن دکوراسیون کنید. برای خرید انواع مدل میز تحریر، صندلی میز تحریر و انواع کمد و میز تحریر دخترانه و پسرانه، از بخش فروشگاهی سایت بلج غافل نشوید. همچنین می‌توانید برای ثبت سفارش و دریافت اطلاعات با شماره 02153138 تماس بگیرید. اگر برای خرید میز تحریر و دکوراسیون اتاق کوچک با چالشی رو‌به‌رو بودید یا تجربه‌ سازنده‌ای در این مورد دارید، خوشحال می‌شویم نظرات خود را با ما و خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

278
0
0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
  • بله
  • خیر

درود بر شما! خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با
دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌
خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

دیدگاه شما

سؤالی دارید ؟ 53138 021

^