جدیدترین مدل چیدمان آینه و کنسول در پذیرایی و نقاط مختلف خانه

بررسی جای کنسول در خانه
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تیم محتوای بلج
پنجشنبه 17 فروردین 1402

آیا می‌دانستید محل قرار دادن کنسول در خانه، تاثیر به‌سزایی در جذابیت فضای خانه دارد؟ آینه کنسول انواع مختلفی دارد. براساس مدل و نوع آینه کنسول می‌توانید آن را در قسمت‌های مختلف خانه قرار دهید. باتوجه‌به چیدمان فضا، همچنین می‌توانید آینه را همراه با کنسول یا جدا از هم به‌ کار ببرید. اگر در چیدمان کنسول سردرگم شدید، در این مطلب از مجله بلج به شما خواهیم گفت جای کنسول در خانه کجاست. پس از خواندن این مقاله، خواهید توانست بهترین مکان را متناسب با نوع آینه کنسول انتخاب کنید.

مدل چیدمان آینه و کنسول در پذیرایی؛ زیباترین مکان کنسول برای خانه‌های بزرگ

بهترین مدل چیدمان آینه و کنسول به صورت لوکس و مدرن، در پذیرایی خانه است. باتوجه‌به اندازه پذیرایی، می‌توانید کنسول را در نزدیکی مبلمان، میز ناهارخوری یا دورتر قرار دهید. بهترین رنگ برای آینه و کنسول، رنگی متناسب با مبل را دارد. قرار دادن کنسول در کنار مبل، علاوه‌بر اینکه فضای شیک و لوکسی به پذیرایی می‌بخشد، درصورت قرار دادن ظرف‌ها در کنسول، کار پذیرایی‌ را نیز راحت‌تر خواهد کرد. همچنین می‌توانید به جای آینه، یک قاب نقاشی بی‌نظیر روی دیوار بالای کنسول نصب کرده و کنسول را با وسایل دکوری یا گلدان‌های آپارتمانی زیبا تزیین کنید.

بهترین کنسول مناسب برای فضای پذیرایی، کنسول‌های زمینی است. استفاده از کنسول‌های دیواری، چندان فضای مناسبی در پذیرایی ایجاد نخواهد کرد. البته این موضوع، بستگی به ابعاد پذیرایی دارد. می‌توانید از کنسول‌های دیواری برای دکور ورودی خانه استفاده کنید. علاوه‌بر این، در مدل چیدمان آینه و کنسول در پذیرایی، به سبک چیدمان خانه نیز توجه کنید. اگر دکوراسیون پذیرایی را براساس سبک لوکس چیدید، انتخاب کنسول‌های لوکس گزینه مناسب‌‌تری خواهد بود.

پذیرایی بهترین مکان قرارگیری کنسول در خانه

میز کنسول در اتاق خواب؛ کاربردی‌ترین مکان کنسول عروس و داماد

اگر فضای اتاقتان به‌اندازه کافی بزرگ است، کنسول‌های خاص مثل میز کنسول عروسی‌تان را می‌توانید در اتاق خواب قرار دهید. اگر میز کنسول جمع‌‌و‌جوری دارید، برای قرار دادن وسایل آرایش یا به‌عنوان میز توالت از آن استفاده کنید.

البته هر نوع کنسول از جمله کنسول‌های جادار و کشودار را می‌توانید برای اتاق خواب استفاده کنید. نکته مهم در چیدمان آن، تقارن و هماهنگی رنگ‌ کنسول با رنگ تخت و کمد است؛ بنابراین اگر تخت و کمد چوبی دارید، خرید کنسول چوبی انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود.

استفاده از کنسول در اتاق به‌عنوان میز توالت

آینه کنسول در محل کار؛ روشی برای چیدمان دکوراسیون محل کار رسمی و لاکچری

اگر در فضای کاری لوکس کار می‌کنید، یک آینه کنسول جدید و شیک می‌تواند جذابیت خاصی به محیط کارتان ببخشد. البته در برخی از محیط‌های کاری مانند فروشگاه لباس، مزون یا آرایشگاه وجود آینه کنسول ضروری است. درواقع یک آینه کنسول شیک ایستاده یا نصب شده روی دیوار به جذب مشتریان و جلوه فضای کاری کمک می‌کند.

استفاده از آینه کنسول در محل کار

میز کنسول در راهرو؛ مناسب برای خانه‌هایی با سالن ورودی عریض

در پاسخ به این سوال که جای کنسول در خانه کجاست، راهرو را می‌توان نام برد. اگر راهروی ورودی خانه به اندازه کافی عریض است، کنسول دیواری یا پایه‌دار برای قرار گرفتن در این مکان‌ها مناسب هستند؛ بنابراین از همان ابتدای ورود به‌خانه با یک کنسول شیک و بدون پایه می‌توانید جذابیت خانه را نشان دهید. پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از ایجاد مشکل در رفت‌وآمد، نمونه‌های کوچک را در دکوراسیون راهرو باریک منزل امتحان کنید. بالای میز کنسول نیز می‌توانید از آینه استفاده کرده تا قبل از خروج و بعد از ورود خودتان را در آینه ببینید. ضمن اینکه استفاده از آینه باعث بزرگ‌ جلوه دادن فضا خواهد شد.

راهرو مکانی برای قرار دادن کنسول در خانه

با استفاده از آینه کنسول در سالن غذاخوری به فضای میز ناهارخوری سروسامان دهید

یکی دیگر از پاسخ‌هایی که می‌توان برای سوال «جای کنسول در خانه کجاست» پیدا کرد، استفاده از کنسول در سالن غذاخوری است. اگر فضای خانه به‌حدی بزرگ است که پذیرایی خانه از  سالن ناهارخوری فاصله دارد، با استفاده از میز کنسول‌های جادار می‌توانید فضای اطراف میز ناهارخوری را سروسامان دهید. همچنین می‌توانید وسایل ضروری مثل نمکدان، قاشق، بشقاب یا وسایل لازم را در کنسول قرار دهید. به‌این‌ترتیب، به‌جای شلوغ کردن روی میز، کنسول به فضای اطراف میز سروسامان خواهد داد.

البته در طراحی اتاق کوچک یا خانه‌های نقلی ممکن است چنین امکانی وجود نداشته باشد. با این حال، درصورت داشتن فضای کافی می‌توانید علاوه‌بر کمد وسایل پذیرایی، از آن برای قرار دادن وسایل تزیینی، دکوری یا کتاب‌ها استفاده کنید.

نوع کنسول و چیدمان خانه؛ یکی از عوامل مهم در انتخاب بهترین مکان کنسول در خانه

در این مقاله، سعی کردیم به این سوال مهم که «جای کنسول در خانه کجاست؟» پاسخ دهیم. برای قرار دادن کنسول، هیچ الزامی وجود ندارد که حتما با آینه در بهترین بخش خانه قرار گیرد. باتوجه‌به نوع کنسول و فضای خانه می‌توانید بهترین مکان را انتخاب کنید. نظر شما در این مورد چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت با ما درمیان بگذارید.

خرید ست میز کنسول و میز تلویزیون با تحویل سریع

همچنین می‌توانید نمونه‌های متنوع و جذاب کنسول و آینه را در بلج مشاهده کنید. بلج با تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش، یک تجربه خرید به‌یادماندنی را برایتان رقم خواهد زد. علاوه‌بر این، امکان خرید اقساطی بدون نیاز به ضامن نیز در بلج فراهم است. درصورتی‌که نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان بلج شما را راهنمایی کنند.

232
0
0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
  • بله
  • خیر

درود بر شما! خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با
دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌
خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

دیدگاه شما

سؤالی دارید ؟ 53138 021

^