خرید حضوری
سفارشت رایگان به دستت میرسه، حتی بوشهر

میز آرایش عروس

مقایسه ( 1کالا )
کالا

میز آرایش عروس

میز آرایش عروس همان میز‌ توالت‌های اسپرت یا کلاسیک هستند که به‌صورت چراغ‌دار یا ساده ساخته می‌شوند. انتخاب سبک میز آرایش عروس بستگی به مدل و جنس سایر سرویس خواب دارد. برای مثال در یک اتاق با سرویس خواب کلاسیک، بهترین انتخاب، خرید میز ارایش عروس سلطنتی خواهد بود. به‌طور‌کلی میز آرایش عروس جدید با متریال ام دی اف یا چوب ساخته می‌شود. برای خرید این میز‌ها پیشنهاد می‌کنیم تا به نکات مهم انتخاب میز توالت توجه کنید.  

انواع جنس میز آرایش عروس جدید

میز آرایش عروس همچون میز آرایش دخترانه عمدتاً با دو جنس چوب و ام‌دی‌اف ساخته می‌شود. بعضی از مشتری‌ها طرفدار میز آرایش عروس ام دی اف هستند و برخی دیگر، میز آرایش عروس چوبی را ترجیح می‌دهند. هر یک از این متریال‌ها مزایایی دارند که آگاهی از آن‌ها به رضایت شما از خریدتان کمک خواهد کرد. 

تضمین دوام بالا با میز آرایش عروس چوبی 

میز توالت ساخته‌شده از چوب‌های طبیعی مانند راش، افرا، گردو و گیلاس، زیبایی منحصربه‌فردی در محیط ایجاد می‌کنند. همچنین مقاومت و دوام این میزها باعث شده است که تا سال‌های سال هیچ تغییری در کیفیتشان ایجاد نشود. عمدتاً خرید میز آرایش عروس چوبی برای سبک دکوراسیون کلاسیک و سلطنتی مناسب است. البته گران بودن این نوع میز میکاپ باعث می‌شود که افراد بسیاری، به خرید میز آرایش عروس ام دی اف رو بیاورند.

تنوع بالا در میز آرایش عروس ام دی اف

مدل میز آرایش عروس ام دی اف شباهت بسیاری به انواع چوبی آن دارد؛ تنها نکته‌ای که این دو محصول را از هم متمایز می‌کند، دوام و قیمت آن‌ها است. از‌آن‌جایی که تخته‌های ام دی اف از فشرده‌سازی خرده چوب‌ها تولید می‌شوند، قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به متریال چوب طبیعی دارند. همچنین تنوع رنگی ورق‌هایی که روی تخته‌های چوب فشرده قرار می‌گیرد، بسیار بالا است. به همین دلیل ست کردن آن با انواع سرویس خواب به‌راحتی انجام می‌شود. 

البته شاید تصور کنید که ماندگاری میز آرایش عروس ام دی اف به اندازه میزهای چوبی نباشد؛ اما با به‌کار‌گیری ام‌دی‌اف با‌کیفیت مانند MDF دانسیته بالا، می‌توان دوام و ماندگاری میز‌های آرایشی با این جنس را تضمین کرد.

نکات مهم در خرید میز آرایش عروس

مدل میز آرایش عروس جدید باید مطابق با سلیقه عروس و داماد انتخاب شود. ست بودن این محصول با سبک سایر لوازم چوبی و رنگ اتاق و پرده اهمیت فراوانی دارد. برای مثال امروزه بسیاری از افراد از سبک مدرن در خانه خود استفاده می کنند و به دنبال میز آرایش مدرن برای تکمیل سرویس عروس خود هستند. علاوه بر این، تعداد کشوها و محفظه‌های میز توالت نیز با‌توجه‌به نیاز و لوازم زوج‌ها تعیین می‌شود. 

نکته مهم دیگری که حین خرید باید به آن توجه کرد، گارانتی محصول است. خرید از سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر، بالا بودن کیفیت و دوام محصولات چوبی را تضمین می‌کند. فروشگاه اینترنتی بلج یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات چوبی در ایران است. شما می‌توانید انواع مدل میز آرایش عروس با بهترین متریال و مناسب‌ترین قیمت را از همین صفحه خریداری کنید.

سوالات متداول

مناسب‌ترین رنگ میز آرایش عروس چیست؟

معمولا بسیاری از نو‌عروسان، رنگ سفید را برای سرویس خواب خود انتخاب می‌کنند. از‌این‌رو میز آرایش عروس سفید یکی از پر‌طرفدارترین رنگ‌های آن محسوب می‌شود.

انواع سبک‌های میز آرایش عروس کدام است؟

میز آرایش عروس سلطنتی، کلاسیک، اسپرت و ساده از جمله سبک‌های میز توالت هستند. در سبک‌های اسپرت امکان خرید میز آرایش چراغ‌دار نیز وجود دارد. 

میز آرایش عروس چوبی بهتر است یا ام دی اف؟

انتخاب بین دو متریال چوب و ام‌دی‌اف برای خرید میز آرایش عروس بستگی به سلیقه افراد، بودجه و جنس سایر وسایل سرویس خواب دارد. به‌طور‌کلی میز آرایش عروس ام دی اف قیمتی ارزان و تنوع رنگی بالاتری دارند. 
سبد خرید حساب کاربری جست و جو محصولات