خرید حضوری
سفارشت رایگان به دستت میرسه، حتی بندر عباس

شلف رومیزی

مقایسه ( 1کالا )
کالا

شلف رومیزی

این‌روزها کمتر خانه‌ای را می‌توان پیدا کرد که در آن خبری از انواع شلف رو میزی یا طبقه نباشد. شلف‌های رومیزی با کاربرد گسترده‌ خود، به شهرت خاصی در میان خانم‌‌های خانه‌دار و خوش‌سلیقه دست یافته‌اند. طبقه رو میزی با ظاهری شیک و زیبا، همان کارکردهای طاقچه‌های گچی یا چوبی قدیمی را با  نظمی بیشتر فراهم کرده است و  یک انتخاب ایده‌آل برای غلبه بر محدودیت فضا به‌شمار می‌رود. شما عزیزان می‌توانید از همین صفحه برای خرید شلف رومیزی اقدام کنید.

افراد علاقه‌مند به سبک دکوراسیون مدرن و امروزی، برای سازماندهی و نظم‌دهی به وسایل خود از انواع شلف رومیزی استفاده می‌کنند. امروزه از  طبقه رومیزی در آشپزخانه‌ها، اداره‌ها و شرکت‌ها و حتی اتاق خواب‌ها استفاده می‌شود. شما می‌توانید قیمت شلف رومیزی آشپزخانه و اداری را از همین صفحه از بلج مشاهده کنید.

آشنایی با کاربردهای شلف رو میزی در دکوراسیون خانگی یا اداری 

از انواع شلف‌های رومیزی با طراحی‌های متنوع می‌توان در اغلب فضاهای اداری و خانگی استفاده کرد. سبک چینش و امکانات موجود در هر شلف رومیزی نیز خود تعیین‌کننده میزان کارایی این محصول است. از‌این‌رو، می‌توان برای برخی از شلف‌ها کاربردی تخصصی تعریف کرد.  برای مثال، از شلف رو میزی کشودار اغلب در محیط‌های اداری یا میز کامپیوتر موجود در منازل استفاده می‌شود. برخی از محصولات مانند شلف دیواری تلویزیون نیز مخصوص زیر تلویزیون هستند؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در هنگام انتخاب یا خرید شلف رومیزی، به نیازها و انتظاراتی که از آن دارید نیز کاملا توجه کنید.

انواع طبقه رومیزی؛ از شلف رومیزی آشپزخانه تا شلف‌های اداری

طبقه رو میزی انواع مختلفی دارد که هر کدام برای مکانی خاص مناسب‌اند. این محصول به بسیاری از کارمندان، محصلان و خانم‌های خانه‌دار کمک می‌کند تا نظم را به دکوراسیون اداری یا خانگی خود بازگردانند. از انواع طبقه رومیزی می‌توان به شلف رومیزی چوبی، شلف رومیزی اداری یا آشپزخانه و حتی شلف رومیزی فانتزی اشاره کرد.

شلف رومیزی اداری؛ نظمی‌دهی به امور کارمندان

شلف‌های رومیزی اداری، دسته‌ای بزرگ از انواع شلف‌ها را به خود اختصاص می‌دهند. این محصولات برای قرارگیری روی میزهای انتظار، کامپیوتر و میز کار کارمندان طراحی شده‌اند و در منازل نیز به‌طور وسیعی مورد‌استفاده قرار می‌گیرند. شلف رومیزی اداری عمدتا از یک تا چندین طبقه با ابعاد و ارتفاع مناسب تشکیل شده است و درست مانند شلف چوبی کارایی فوق‌العاده‌ای در نظم بخشیدن به انواع وسایل دارد. ظاهر ساده و استفاده از رنگ‌های خنثی که به رنگ‌های اداری نیز موسوم هستند، از مهم‌ترین شاخصه‌ها در شلف‌های رومیزی اداری محسوب می‌شوند.

شلف رومیزی کشودار؛ محصولی با کاربردهای متعدد

به‌طور‌کلی، شلف رو میزی کشودار دارای کارکردی مشابه با دیگر انواع شلف رو میزی بوده و با داشتن کشو، از ایجاد شلوغی و القای حس بی‌نظمی در محیط جلوگیری می‌کند. علاوه‌بر‌این، طبقه رومیزی کشودار تولیدی در بلج، از کیفیت و دوامی مثال‌زدنی برخوردار است و شما می‌توانید با خیالی راحت از قسمت بالایی شلف نیز برای قرار دادن لوازم الکترونیک نظیر اسکنر استفاده کنید.

شلف رومیزی آشپزخانه؛ مخصوص خانم‌های خوش‌سلیقه!

مهم‌ترین مسئله در انتخاب شلف رومیزی آشپزخانه به سِت کردن طرح و رنگ آن با دیگر لوازم مربوط می‌شود. انتخاب رنگ در شلف‌های رومیزی آشپزخانه کاملا به سلیقه اعضای خانواده مخصوصا خانم‌ها بستگی دارد. اما اگر آشپزخانه‌ شما از نوع کاملا مدرن است، پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های ملایم بیشتری در آن استفاده کنید تا به ایجاد آرامش بیشتر در دکوراسیون منزل کمک کند. برای خرید شلف چوبی رومیزی یا پلاستیکی می‌توانید از همین صفحه اقدام کنید.

شلف کتابخانه رومیزی؛ بهترین راه‌کار برای مرتب کردن کتاب‌ها

با‌توجه‌به حجم بالای انواع کتاب‌های درسی و غیر‌درسی در منازل، استفاده از شلف کتابخانه رومیزی بسیار راه‌گشا خواهد بود. اگر با مشکل مرتب کردن کتاب‌ها و یادداشت‌های خود روی میز روبرو هستید، بهتر است تصمیم جدیدی در خصوص استفاده از یک شلف رومیزی کتابخانه گرفته و با تمرکز بیشتری به کار و مطالعه مشغول شوید.

بررسی قیمت شلف رومیزی چوبی و ام دی اف 

قیمت شلف رو میزی به موارد مختلفی مانند نوع و جنس مواد اولیه و روکش شلف، کیفیت ساخت و اندازه آن بستگی دارد. پیشنهاد می‌کنیم که برای استعلام قیمت طبقه رومیزی در انواع مختلف از همین صفحه اقدام کنید یا با کارشناسان گروه تولیدی بلج تماس بگیرید. بلج محصولات با‌کیفیت خود را با بهترین قیمت روانه بازار می‌کند.

خرید شلف رومیزی بالاترین کیفیت و بهترین قیمت از تولیدی بلج

اگر قصد خرید شلف رومیزی ارزان ولی با‌کیفیت را دارید، بهتر است آن را مستقیما از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید تا هزینه‌های واسطه حذف شوند. یکی از مهم‎‌ترین تمهیدات بلج برای کسب رضایت کاربران خود در سراسر کشور، به کیفیت و تنوع بالا در محصولات تولیدی برمی‌گردد. همچنین، این مجموعه با عرضه‌ مستقیم محصولات از طریق فروشگاه مرکزی بلج، از تحمیل هزینه‌های چند برابری بر دوش خریداران جلوگیری می‌کند. با خرید شلف رو میزی از بلج، نظم و زیبایی را به خانه‌ها یا محل کار خود هدیه کنید.

سوالات متداول

شلف رو میزی چه کاربردهایی دارد؟

امروزه استفاده از طبقه رومیزی در خانه‌ها و اداره‌ها بسیار متداول است. از این وسیله برای نظم دادن به وسایل و قرار دادن‌ آن‌ها در محیطی امن و محفوظ استفاده می‌شود.

شلف رومیزی ام دی اف بهتر است یا چوبی؟

پاسخ به این سوال به هدف شما ازی خرید شلف رو میزی بستگی دارد. معمولا محصولات چوبی دوام بالا و ظاهری جذاب دارند و شلف‌های ام دی اف با قیمت مناسب‌تری عرضه می‌شوند.

قیمت شلف رومیزی چقدر است؟

 قیمت انواع شلف رومیزی به عواملی مانند مواد اولیه و متریال روکش محصول، سایز شلف و کیفیت ساخت آن بستگی دارد. بلج محصولاتی با رنج قیمت متفاوت را برای مشتریان خود تدارک دیده است. قیمت انواع شلف رو میزی را می‌توانید از این صفحه مشاهده کنید.
سبد خرید حساب کاربری جست و جو محصولات