خرید حضوری
سفارش انواع تشک

سرویس خواب دخترانه

مقایسه ( 1کالا )
کالا


خرید جدیدترین سرویس خواب دخترانه در انواع سبک‌ها و رنگ‌ها برای مطابقت با فضای داخلی خانه و اتاق اهمیت دارد. علاوه‌بر در نظر داشتن مدل سرویس خواب دخترانه، توجه به ابعاد و جنس نیز برای خریدی اقتصادی باید در اولویت قرار بگیرد. معمولا سرویس تخت ساخته شده از ام‌دی‌اف، رویه‌ای ضد خش دارند که برای افزایش طول عمر این وسایل در نظر گرفته می‌شود. با کسب اطلاعات در مورد انواع مدل سرویس خواب دخترانه جدید و عوامل تاثیرگذار بر قیمت این کالای خواب برای خریدی هوشمندانه اقدام کنید.

انواع سرویس خواب جوانان دخترانه

سرویس خواب دخترانه در انواع مختلفی از جمله سرویس خواب یک نفره، دو‌نفره و تخت‌های کشویی طراحی و تولید می‌شود. تخت‌های تک نفره برای فضاهای کوچک و تخت‌های دو نفره برای اتاق‌های بزرگ‌تر یا برای خوابیدن دو کودک مناسب‌تر هستند. برخی از مدل‌های سرویس خواب جوان دخترانه برای ایجاد فضای نگهداری بیشتر به همراه کشو تولید می‌شوند. این ویژگی به‌خصوص برای اتاق‌های کوچک بسیار گزینه مطلوبی برای خرید به شمار می‌رود.

انواع سبک سرویس خواب دخترانه شیک

سرویس‌ خواب دخترانه بزرگسال و کودک در سبک‌های متنوعی از اسپرت تا کلاسیک عرضه می‌شود. ازاین‌رو هیچ‌ محدودیتی برای انتخاب بهترین سرویس خواب مطابق با سلیقه هر فرد وجود نخواهد داشت. انواع مدل سرویس خواب دخترانه در سبک‌های مختلف، ویژگی‌های منحصربه‌فردی برای داشتن بیشترین همخوانی با فضا دارند.

برای مثال سبک کلاسیک اغلب با استفاده از چوب‌های سنگین و تزئینات ظریف مانند حکاکی‌ها و دستگیره‌های مزین شناخته می‌شود. در مقابل، طراحی سرویس خواب یک نفره اسپرت بر خطوط صاف و طرح‌های ساده تمرکز دارد. در این مدل اغلب از متریال‌های معاصر مانند فلز و شیشه برای ایجاد حس سادگی و مدرنیته به‌طورهمزمان استفاده می‌شود.

ویژگی‌های سرویس خواب دخترانه بزرگسال و کودک

در برخی از مدل‌های تخت خواب دخترانه، فضایی به‌عنوان میز تحریر و مطالعه در نظر گرفته شده است. این مدل‌ها برای دختران دانش‌آموز و دانشجو بهترین انتخاب به شمار می‌روند؛ چرا‌که علاوه‌بر ذخیره‌سازی فضا با ارائه میز جمع وجور، انتخابی اقتصادی نیز به شمار می‌روند. سرویس‌ خواب دخترانه شیک و مدرن معمولا با رنگ‌های روشن و طرح‌های خلاقانه ارائه می‌شوند تا فضایی شاد و انرژی بخش در اتاق به همراه داشته باشند. این ویژگی‌ها در سرویس خواب دخترانه از مهم‌ترین مسايل در هنگام تصمیم‌گیری برای خرید به شمار می‌روند.

بخش‌های مختلف مدل سرویس خواب دخترانه

سرویس خواب دخترانه معمولا شامل چندین قطعه اصلی از جمله تخت خواب با اندازه مناسب، کمد لباس و میز توالت برای آرایش و نگهداری وسایل شخصی است؛ البته در برخی از مدل‌های جدیدترین سرویس خواب دخترانه، شلف و کشو نیز برای افزایش فضای ذخیره‌سازی و بهبود کارآمدی تخت طراحی شده است. همچنین سرویس‌های خواب دخترانه غالبا با لبه‌های گرد و سطوح صاف طراحی می‌شوند تا از بروز حوادث جلوگیری کنند. تخت‌ها معمولا با قابلیت‌های تنظیم ارتفاع و حفاظ‌های جانبی مجهز هستند تا ایمنی بیشتری را فراهم آورند.

قیمت سرویس خواب دخترانه

عوامل مختلفی از جمله جنس، جزئیات تخت و مقدار متریال به کار رفته بر قیمت سرویس خواب دخترانه تاثیر می‌گذارند. جنس و کیفیت مواد در اولین رتبه از لیست عوامل تاثیرگذار بر قیمت تخت هستند؛ معمولا تخت‌خواب‌ها برای داشتن کیفیتی مناسب و در‌عین‌حال قیمتی اقتصادی از ام‌دی‌اف ساخته می‌شوند. همچنین ام‌دی‌اف به دلیل شکل‌پذیری بالا امکان پیاده‌سازی طرح‌های مختلف و انواع سبک طراحی را برای سرویس خواب دخترانه فراهم خواهد کرد. عامل دوام طراحی و سبک سرویس خواب است؛ طرح‌های پیچیده و دست‌ساز معمولا گران‌تر هستند. سومین عامل، اندازه و تعداد قطعات موجود در ست است که شامل تخت، کمد، میز توالت و سایر اکسسوری‌ها می‌شود.

خرید جدیدترین سرویس خواب دخترانه از فروشگاه بلج

انتخاب سرویس خواب دخترانه باید بر‌اساس فاکتورهایی مانند سن دختر، اندازه اتاق و سبک زندگی وی انجام شود. در اولین قدم باید به ابعاد استاندارد تخت توجه کنید تا اندازه تخت مناسب با اندازه و سن دختر انتخاب شود. برای کودکان کوچک‌تر، تخت‌های کوچک با حفاظ‌های جانبی مناسب هستند تا از سقوط آنها در هنگام خواب جلوگیری کنند. همچنین اندازه اتاق نیز بر خرید نوع سرویس خواب دخترانه و جزئیات همراه با آن مثل شلف و میز توالت نیز تاثیرگذار است. 

برای رسیدن به همه این فاکتورهای مهم در خرید سرویس خواب دخترانه، پیشنهاد می‌کنیم از محصولات فروشگاه بلج دیدن کنید. محصولات بلج به همراه دو سال ضمانت‌نامه کتبی ارائه می‌شوند. ارسال ایمن با بسته‌بندی مناسب به وسیله نایلون‌های حباب‌دار از سایر ویژگی‌هایی است که محصولات بلج به شما ارائه خواهند داد. 

سوالات متداول

بهترین جنس سرویس خواب دخترانه چیست؟

معمولا محصولات چوبی قیمت بسیار بالایی دارند؛ به‌ویژه اگر در حجم و اندازه کالای خواب ساخته شوند. ازاین‌رو بهترین متریال اولیه برای سرویس خواب دخترانه استفاده از ام‌دی‌اف با دانسیته بالا و روکش ضد‌خش محسوب می‌شود. 

آیا امکان شخصی‌سازی سرویس خواب دخترانه برای افزودن قفسه نیز وجود دارد؟

بله؛ فروشگاه بلج به‌عنوان تولیدی فعالیت دارد. به‌این‌ترتیب سفارش وسایل خواب و سایر وسایل چوبی در نقش و طرح دلخواه از ویژگی‌های خرید از بلج به شمار می‌رود. 

قیمت سرویس خواب دخترانه چقدر است؟

فاکتورهای مختلفی برای تعیین قیمت سرویس خواب دخترانه از جمله ابعاد و جزئیات این وسیله وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت انواع سرویس خواب چوبی از محصولات بلج دیدن کنید. 
سبد خرید حساب کاربری جست و جو محصولات