خرید حضوری
وقتشه خونت رو نونوار کنی؛ جشنواره تعویض کهنه با نو

صندلی راک

مقایسه ( 1کالا )
کالا

صندلی راک

صندلی‌های گهواره‌ای در خاطرات دور و نزدیک افراد، حسی شیرین را در ذهن تداعی می‌کنند. محبوبیت و راحتی این صندلی‌ها یکی از مسائل غیر‌قابل‌انکار است. این محصولات که امروزه با نام صندلی راک شناخته می‌شوند، یکی از کالاهای موردعلاقه برای همه افراد، با هر سن و وضعیتی از سلامتی هستند. حرکت منظم و نرم صندلی راک به سمت جلو و عقب باعث تخلیه انواع استرس‌های ذهنی می‌شود. همچنین خستگی ناشی از فعالیت‌های طاقت‌فرسای روزانه را می‌توانید با این صندلی‌ها کاملا برطرف کنید.

انواع صندلی راک برای راحتی و جذابیت بیشتر

به‌طورکلی، اصول طراحی و ساخت صندلی‌های راک، شباهت‌های فراوانی به یکدیگر دارند. برای خرید صندلی راک باید انواع آن را بشناسید تا مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید. انواع این صندلی را براساس کاربرد و نوع مواد اولیه به‌کاررفته به چند دسته اصلی شامل صندلی راک چوبی، صندلی راک لهستانی، صندلی راک راحتی با فوم و پارچه، صندلی راک مدرن، صندلی راک باغی و صندلی راک کودک طبقه‌بندی می‌کنند.

صندلی راک مدرن؛ محبوب‌ترین کالای موجود در بازار

باتوجه‌به اصول نسبتا ثابت در طراحی صندلی راک، عمده تغییرات در این محصول متوجه تزئینات و نوع مواد تشکیل‌دهنده آن می‌شود. برای مثال، با جایگزینی پایه‌های فلزی، استفاده از بست‌های مناسب اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. همچنین کم‌کم نشیمنگاه‌های چوبی نیز جای خود را به پلاستیک و تشک‌های پارچه‌ای دادند؛ اما صرف‌نظر از این تقسیم‌بندی، صندلی راک با همان کارایی سابق، همچنان خاطره‌انگیزترین لحظات را برای افراد رقم می‌زند. به همین خاطر بعضی از افراد همزمان با خرید میز لپ تاپ یا هر ابزار کار دیگری، اقدام به تهیه صندلی راک برای اوقات استراحت خود می‌کنند.

قیمت صندلی راک؛ نشانه‌ای از کیفیت محصول

معمولا قیمت صندلی راک مدرن نسبت به صندلی‌های خشک و سرد کلاسیک، بیشتر است. علت این اختلاف قیمت را می‌توانیم در کیفیت تولید و مرغوبیت مواد سازنده، جست‌وجو کنیم. البته برای خرید صندلی راک باکیفیت همیشه نباید پول هنگفتی بپردازید. بلج با تولید انبوه انواع صندلی و حذف واسطه‌ها صندلی راک ارزان با کیفیت قابل‌توجهی به شما عزیزان عرضه می‌کند. برای خرید میز کامپیوتر، خرید صندلی راک و هر وسیله دیگری می‌توانید از طریق همین سایت یا مراجعه به شعبه‌های حضوری بلج اقدام کنید.

رضایت و آسایش خاطر با خرید صندلی راک از بلج

برای خرید صندلی راک مدرن و کلاسیک در طرح‌ها و رنگ‌های جذاب می‌توانید به دو صورت آنلاین و حضوری اقدام کنید. بلج برای رضایت و آرامش شما عزیزان مزایایی را برای خرید حضوری و اینترنتی در نظر گرفته است. امکان پرداخت قسطی، ارسال رایگان سفارش‌های بالای 6 میلیون تومان به سراسر کشور، امکان پرداخت در محل و تضمین سلامت محصول از مهم‌ترین مزایای خرید از تولیدی بزرگ بلج محسوب می‌شود.

سوالات متداول

آیا صندلی‌های راک بلج ارگونومی هستند؟

بله؛ کلیه صندلی‌های بلج بر اساس آخرین استانداردها و تکنولوژی‌های دنیا طراحی و تولید می‌شوند. این محصولات ساختاری کاملا طبی و ارگونومی دارند و در طولانی‌مدت هیچ آسیبی به شما وارد نخواهند کرد.

خرید قسطی صندلی راک از بلج چگونه است؟

برای خرید قسطی صندلی راک با شماره تلفن ۰۲۱۵۳۱۳۸ تماس بگیرید تا کارشناسان ما شرایط پرداخت اقساطی را برایتان توضیح دهند.

آیا صندلی راک گارانتی دارد؟

بله؛ همه صندلی‌های بلج ۲ سال گارانتی مکتوب دارند. در این مدت شما از خدمات پس از فروش بلج به‌صورت کامل بهره‌مند خواهید شد.
سبد خرید حساب کاربری جست و جو محصولات