خرید حضوری
وقتشه جاکفشی نو بخری؛ جشنواره طرح تعویض کهنه با نو

جاکفشی ام دی اف

مقایسه ( 1کالا )
کالا

جاکفشی ام دی اف

جاکفشی ام دی اف به‌دلیل تعادل معقول بین کیفیت و قیمت از محبوب‌ترین مدل‌های مورد‌پسند مشتریان در بازار محسوب می‌شود. این جنس جاکفشی به استحکام و کیفیت بالا در بازار مشهور است. تنوع رنگی و طراحی در جا کفشی ام دی اف بسیار گسترده و گوناگون بوده است و در ابعاد مختلفی نیز تولید می‌شود. جاکفشی ام دی اف جدید این روزها در مدل‌های خاص و منحصربه‌فردی تولید شده و با انواع دکوراسیون نیز قابل ست کردن است. 

انواع جاکفشی ام دی اف در ابعاد و طراحی متنوع

با دستگاه‌های پیشرفته CNC برش ام‌دی‌اف با دقت بسیار بالایی صورت می‌گیرد؛ بنابراین ابعاد جاکفشی ام دی اف بسته به طراحی به‌راحتی قابل‌تغییر است. جاکفشی ایستاده ام دی اف آینه دار یا بدون آینه به‌طورمعمول از بزرگ‌ترین مدل‌های جا کفشی ام دی اف به شمار می‌روند. در مقابل، جاکفشی ام دی اف ساده کنسولی و داشبوردی در ابعاد کوچک‌تری تولید می‌شوند. انواع مدل جاکفشی دیواری ام دی اف اغلب در موارد زیر خلاصه خواهند شد: 

•    جا کفشی دیواری ام دی اف
•    جاکفشی کنسولی MDF
•    جاکفشی ایستاده ام دی اف
•    جاکفشی آینه دار قدی ام دی اف
•    جاکفشی داشبوردی ام دی اف کمجا
•    جاکفشی نشیمن دار ام دی اف
•    جاکفشی ام دی اف درب کشویی پایه دار
•    جاکفشی ام دی اف ساده بدون درب

شما می‌توانید انواع مدل جاکفشی را در ابعاد و رنگ دلخواه از بلج سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید. 

ویژگی‌های بهترین جاکفشی ام دی اف 

متریال MDF یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین مواد اولیه برای تولید جاکفشی است. انواع جا کفشی ام دی اف سطح صاف و یکپارچه‌ای دارند و در برابر آسیب‌های خارجی مقاوم هستند. این جاکفشی‌ها در سبک‌ها و مدل‌ها متنوعی ساخته می‌شوند و قابلیت سفارشی‌سازی در ابعاد مورد‌نظر مشتری را دارند.

MDF در برابر نفوذ آب، مایعات، رطوبت، حشرات و قارچ‌ها مقاوم بوده و ماندگاری بالایی دارد. این نوع جاکفشی‌ها بسیار باکیفیت بوده از رنگ‌بندی کاملی برخوردار است؛ بنابراین سلیقه‌های متفاوتی را تحت پوشش قرار می‌دهد. به همین دلیل افراد سخت‌پسند و کسانی که قصد خرید یک جاکفشی منحصر‌به‌فرد را دارند، جاکفشی ام دی اف را انتخاب می‌کنند. هم‌چنین  جاکفشی با جنس ام دی اف در مقایسه با جا کفشی چوبی قیمت مناسب‌تری دارد؛ به همین دلیل با استقبال بیشتری در بازار مواجه می‌شود.

 توجه به نکات مهم در خرید جدیدترین مدل جاکفشی MDF

در اولین قدم برای خرید جاکفشی ام دی اف، توجه به متراژ خانه است. اگر فضای خانه شما محدود است پیشنهاد می‌کنیم از جاکفشی‌های دیواری یا آویزی ام دی اف استفاده کنید. اگر فضای کافی در اختیار دارید، مدل‌های ایستاده، کنسولی و داشبوردی، جاکفشی‌های ایده‌آلی برای پر کردن فضای خالی خانه محسوب می‌شوند. البته هنگام خرید باید به این نکته توجه کنید که اندازه جاکفشی MDF باید  برای تعداد کفش‌های خانواده شما کافی و مناسب باشد. 

علاوه‌بر ابعاد و مدل، انتخاب رنگ مناسب برای جاکفشی نیز اهمیت بسیاری دارد. انتخاب رنگ امری سلیقه‌ای بوده و به دکوراسیون و رنگ سایر وسایل موجود در فضا بستگی دارد. ازاین‌رو رنگی را انتخاب کنید که بیانگر سلیقه زیبای شما بوده و با دکوراسیون فضا نیز هارمونی داشته باشد. در نهایت نیز انتخاب فروشگاه در خرید جاکفشی اهمیت بسیاری دارد؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید جاکفشی ارزان و درعین حال با‌کیفیت دارید، از همین صفحه اقدام کنید. 

سوالات متداول

جاکفشی ام دی اف در ابعاد دلخواه قابل سفارش است؟

بله؛ شما با‌توجه‌به متراژ خانه و سلیقه خود می‌توانید جاکفشی‎های MDF را در طرح و ابعاد دلخواه از بلج سفارش دهید. 

جا کفشی ام دی اف را چگونه تمیز کنیم؟

برای تمیز کردن جا کفشی ام دی اف ابتدا باید با یک دستمال خشک کلیه خاک‌‌ها و گرد‌وغبار سطح جا جاکفشی را تمیز کرده و سپس با دستمالی مرطوب لکه‌‌های آن را پاک کنید. 

جاکفشی ام دی اف بهتر است یا چوبی؟

طبیعتا انواع جاکفشی چوبی از ظاهر شیک‌تر و مقاومت بالاتری برخوردار هستند و به همان نسبت قیمت بالاتری نیز دارند. بااین‌حال، انواع جاکفشی ام دی اف بلج با کیفیت بالایی ساخته می‌شوند. در‌نهایت انتخاب بین این دو جنس به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد.
سبد خرید حساب کاربری جست و جو محصولات