خرید حضوری
برترین مدل های تخت خواب تا 9% ارزان تر

استیکر دیواری

مقایسه ( 1کالا )
کالا

استیکر دیواری

استیکرهای دیواری، یکی از ساده ترین و شیک ترین راهکارهای هنر خلاق و مدرن برای ایجاد تنوع و نشاط در محیط های مختلف به آن روی آورده است. این محصولات در حقیقت همان برچسب های دیواری هستند که با توجه به کاربرد وسیع آنها، هر روزه نیز بر تعداد و شکل های آن افزوده می شود. جدا از کیفیت و جنس، باید قبل از خرید به ابعاد دیوار یا سطحی که قرار است استیکر روی آن نصب شود دقت کافی صورت بگیرد تا به جای تنوع و زیبایی، باعث ایجاد شلوغی و بی نظمی در محیط نشوند.

چرا استیکر دیواری؟

استیکرهای دیواری در ابعاد، طرح و رنگ های متنوع و جذاب تولید می شوند و گزینه هایی بیشتری را در پیش روی مخاطبان قرار می دهد. معمولا استیکرهای دیواری به راحتی تمیز شده و برخی از انواع آنها قابل شتشو نیز می باشند. همچنین با توجه به قیمت ارزان و سادگی نصب، به آسانی در دسترس عموم قرار گرفته و می توانند فضایی سرد و یکنواخت را به محیطی سرشار از طراوت و سرزندگی نمایند. 

استیکر دیواری اتاق کودک

نیازهای کودکان در سنین مختلف متفاوت بوده و دکوراسیون اتاق خواب کودک نیز باید با تحمل تغییراتی هرچند جزئی، برای او مناسب سازی شود. توجه نکردن به این ضرورت درست مانند آن است که شما بخواهید کفش و لباس نوزادی را بر تن کودک ده ساله‌ی خود کنید. بنابراین گروهی از مخاطبان استیکرهای دیواری، خانواده هایی هستند که با انتخاب صحیح این کالای ساده و مقرون به صرفه، راه را برای رشد خلاقیت و استعدادهای جدید در کودک خود فراهم می نمایند. از سوی دیگر با توجه به جداشدن آسان استیکرها و باقی نماندن لک بر روی دیوار، تعویض آنها با طرح های جدید به آسانی صورت خواهد گرفت. کاراکتر های کودکانه و شخصیت های کارتونی، از محبوب ترین  استیکرها در نزد کودکان هستند.

استیکر دیواری پذیرایی

انتخاب استیکر دیواری در پذیرایی، اندکی حساس تر از سایر مناطقی همچون راهرو یا آشپزخانه است و درست در همین جاست که می توان هنر و سلیقه کدبانوی منزل را در عرض چند دقیقه سنجید. به همین خاطر کارشناسان بلج توصیه می کنند تا قبل از هر چیزی به رنگ و چینش اجزاء در دکوراسیون منزل خود دقت نموده و از استیکرهایی متناسب با آن استفاده نمایید. علاوه بر این توصیه می کنیم از نصب استیکرهای خیلی بزرگ در این قسمت به هیچ وجه استفاده نکنید، زیرا علاوه براشغال قسمت عمده ای از دیواره، حس ناخوشایند شلوغی و بی نظمی را به مخاطبین و مهمانان شما القا خواهد نمود. استفاده از طرح های ساده و رنگ های ملایم، یکی از بهترین گزینه ها برای استیکرهای دیواری پذیرایی می باشد.

استیکر دیواری سه بعدی

استیکرها نیز همانند بسیاری دیگر از اجزای دنیای امروز، پا را فراتر از نمونه های ساده‌ی دو بعدی گذاشته و با افزودن یک بعد دیگر، جلوه ای شکیل و باورپذیر را در مقابل چشمان هر بیننده ای به نمایش می گذارد. در نتیجه شما نیز با عمقی بیشتر از انتخاب استیکرهای دیواری سه بعدی لذت خواهید برد.

از کجا استیکر دیواری بخریم؟

امکان تهیه استیکرها در اغلب فروشگاه های بزرگ و کوچک وجود دارد. اما توجه به بسته بندی و داشتن فاکتورهای کیفی در آنها از مهم ترین نکاتی است که می تواند در ثبات رنگی، دوام و کارایی استیکرها بسیار موثر باشد. به همین جهت فروشگاه بلج با سابقه چند دهه فعالیت تولیدی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره ای و عرضه‌ی مستقیم انواع استیکرهای دیواری با قیمتی مقرون به صرفه نموده است. علاوه بر این مشاوران بلج به مخاطبان توصیه می کنند تا قبل از سفارش، حتما از غیرسمی بودن مواد سازنده‌ی استیکر اطمینان حاصل نموده و در صورت امکان با خرید از فروشگاه های معتبر، دغدغه های بعدی درباره جداشدگی یا افت کیفیت را به حداقل ممکن برسانید.

سبد خرید حساب کاربری جست و جو محصولات