خرید حضوری
سفارش انواع آینه کنسول با ارسال رایگان

جاکفشی و جالباسی ورودی منزل

مقایسه ( 1کالا )
کالا
 

جاکفشی و جالباسی ورودی منزل معمولا از ترکیب یک جاکفشی ایستاده همراه با جالباسی ساخته می‌شوند. این جاکفشی‌ها در مدل‌های آینه‌دار و بدون آینه طراحی و تولید می‌شوند که کلیه آن‌ها در مدل ایستاده طراحی شده‌اند. جدیدترین مدل‌های جاکفشی و جالباسی به یک نشیمنگاه‌ کوچک مجهز هستند تا پوشیدن کفش‌ها برای افراد مسن و کودکان آسان‌تر شود.

در برخی از مدل‌های جاکفشی و جالباسی آینه دار که ابعاد بزرگ‌تری دارند، یک کنسول همراه با چند کشو نیز وجود دارد که محل مناسبی برای قرارگیری چترها و کلید‌ها خواهد بود. توجه داشته باشید قیمت جاکفشی و جالباسی نسبت به نوع چوب و ویژگی‌های محصول متغیر خواهد بود.

آشنایی با انواع جاکفشی و جالباسی ورودی منزل

انواع مدل‌های جاکفشی و جالباسی جدید برای خانه‌های کوچک و بزرگ به شرح زیر است:

●    جاکفشی داشبوردی: با طراحی فشرده و قابلیت دسترسی آسان به کفش‌ها، مناسب فضاهای کوچک و آپارتمان‌ها است.
●    جالباسی دیواری: این جاکفشی‌ها روی دیوار نصب می‌شوند و فضای کمتری اشغال می‌شود. این مدل از جاکفشی برای خانه‌های نقلی با فضای محدود بسیار مناسب است.
●    جاکفشی جالباسی چند‌منظوره: ترکیبی از جاکفشی و جالباسی در کنار میز کنسول و آینه قدی است که پاسخگوی طیف مختلفی از نیازها خواهد بود.
●    جاکفشی‌های آینه‌دار: این مدل از جاکفشی‌ها به یک آینه‌ بزرگ مجهز هستند، هم‌چنین در آن‌ها  فضایی برای آویزان‌کردن لباس‌ها در نظر گرفته شده است.

برای انتخاب جاکفشی مهم است که نیاز خود را در نظر بگیرید؛ زیرا مدل‌های جاکفشی و جالباسی آینه دار از نظر رنگ بسیار متنوع هستند. انواع کمد جاکفشی و جا لباسی آینه‌دار در رنگ‌های سفید، خنثی، مشکی، قهوه‌ای روشن و تیره طراحی و تولید می‌شوند.

بررسی مدل‌های کمد جاکفشی و جالباسی

انواع جاکفشی و جالباسی ورودی منزل در مدل‌های بدون آینه نیز تولید می‌شوند که کمترین میزان فضا را اشغال می‌کنند. برای جبران کمبود آینه، به جالباسی‌های بدون آینه یک نشیمنگاه اضافه می‌شود که فرایند پوشیدن کفش‌ها را بسیار ساده می‌کند. انواع جاکفشی نشیمن‌دار علاوه‌بر مدل‌های ایستاده، با طراحی کنسولی نیز به بازار عرضه می‌شوند.

بررسی ویژگی‌های بهترین جاکفشی و جالباسی

از ویژگی‌های جاکفشی مدرن می‌توان به برخورداری از آینه و نشیمنگاه اشاره کرد. البته علاوه‌بر این، مهم است که جاکفشی با متریال با کیفیتی تولید شده باشد؛ زیرا تاثیر مستقیم روی عمر مفید جاکفشی و جالباسی آینه دار یا معمولی خواهد داشت. استفاده از ریل‌های باکیفیت برای کشوها و لولا مناسب برای درهای جاکفشی نیز از سایر ویژگی‌های بهترین جاکفشی و جالباسی مدرن است.

نکات مهم برای خرید جالباسی جاکفشی ورودی منزل

برای خرید جالباسی و جاکفشی ام دی اف یا چوبی، در قدم اول باید میزان فضای ورودی خانه را بررسی کنید. اگر فضا کوچک است، استفاده از جاکفشی و جالباسی دیواری پیشنهاد می‌شود. برای ورودی‌های بزرگ‌تر نیز جاکفشی و جالباسی ایستاده آینه‌دار بهترین گزینه خواهد بود.

شما می‌توانید برای خرید و قیمت جاکفشی و جالباسی ورودی منزل از طریق همین صفحه اقدام کنید. انواع جاکفشی‌های ایستاده بلج در مدل‌های آینه‌دار و مجهز به نشیمن با بهترین متریال طراحی و تولید می‌شوند. قیمت جاکفشی و جالباسی آینه دار نیز نسبت به متریال و ویژگی‌های آن متغیر است.  

سوالات متداول

انواع جاکفشی جاکفشی و جالباسی مدرن در چه مدل‌هایی تولید می‌شوند؟

جاکفشی‌های مدرن در مدل‌های آینه‌دار و بدون آینه در بازار به فروش می‌رسند. البته برخی مدل‌ها نیز به نشیمنگاه و کنسول مجهز هستند. 

برای ورودی‌های کوچک جاکفشی بخریم یا نه؟

بله شما می‌توانید از جاکفشی دیواری کوچک یا کنسول‌دار استفاده کنید که فضای کمتری اشغال می‌کنند و کلیه مدل‌های آن‌ها در همین صفحه بلج به فروش می‌رسد.

پرطرفدارترین مدل‌های جاکفشی و جالباسی آینه دار کدام‌اند؟

جدیدترین مدلهای جاکفشی و جالباسی مجهز به یک اینه قدی در کنار جالباسی و جاکفشی هستند. به‌نوعی این محصولات سه کاربره بوده و از نظر رنگ و طرح در مدل‌های متنوعی طراحی و تولید می‌شوند. 
سبد خرید حساب کاربری جست و جو محصولات