حمل رایگان به سراسر کشور (خرید بالای 10 میلیون) i_arrow-circle
خودمونی شو، بیشتر تخفیف بگیر

تشک خوشخواب

تشک خوشخواب یکی از معروف‌ترین و بهترین برندهای ایرانی در زمینه تولید انواع تشک‌های یک نفره، یک‌ونیم نفره و دو نفره در مدل‌های طبی و فنری است. این مجموعه با هدف تولید بهترین تشک موجود در کشور فعالیتش را آغاز کرد. در‌حال‌حاضر تشک خوشخواب یکی از با‌کیفیت‌ترین محصولات بازار است که در طراحی انواع تشک‌های یک نفره و دو نفره به موارد مهمی همچون داشتن بدن سالم و استفاده از متریال با‌کیفیت استفاده می‌کند. از طریق فروشگاه اینترنتی بلج امکان خرید تشک خوشخواب در انواع سایز‌ها و مدل‌ها برای مشتریان فراهم شده است. 

بررسی ویژگی‌های تشک خوشخواب

تشک‌های خوشخواب با رعایت کامل استانداردهای جهانی ساخته می‌شوند. در ساخت این محصول از متریال باکیفیت همچون پارچه گردباف، الیاف ترموباند و اسپان باند استفاده شده است. همچنین به قابلیت تنفس تشک برای جلوگیری از تعریق هنگام خواب توجه ویژه شده است. استفاده از فنرهای نازک و ضخیم یکی دیگر از ویژگی‌های تشک خوشخواب محسوب می‌شود. نمونه‌های اقتصادی فنرهای نازک و تشک‌های با‌کیفیت‌تر فنر ضخیم دارند. از ویژگی‌های دیگر تشک خوش خواب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

•    راحتی منحصر‌به‌فرد تشک‌ها
•    کیفیت بالای مواد اولیه 
•    تنوع بالای محصولات
•    ارتفاع مناسب تشک‌ها
•    دوام و طول عمر بالا

کلیه مراحل تولید انواع تشک‌های خوشخواب در کارگاه‌ها و واحدهای کیفی سالن‌های پنبه‌زنی، اسکلت‌زنی، نواربافی، رویه‌دوزی، نجاری، فنر‌زنی، طناب‌بافی و لحاف‌دوزی این مجموعه انجام می‌شود. همچنین این کارخانه به سیستم‌های مکانیزه و مدرن برای تولید سرویس‌های ملحفه و پد مجهز است. در‌حال‌حاضر برندهای ایرانی همچون تشک خوشخواب، تشک رویا، تشک رویال و تشک اوه برای رقابت با نمونه‌های خارجی توجه ویژه‌ای به تولید محصولات باکیفیت دارند.

معرفی انواع تشک خوشخواب

در‌حال‌حاضر بیش از ده مدل تشک خوش خواب توسط این برند مطرح روانه بازار می‌شوند. به‌طور‌کلی معروف‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های تشک خوشخواب شامل موارد زیر می‌شوند:

•    تشک‌های فنری خوشخواب
•    تشک خوشخواب مموری فوم
•    تشک خوشخواب ژل دار
•    تشک خوشخواب فوم دار
•    تشک فنر منفصل خوشخواب (پاکت اسپرینگ)
•    تشک طبی خوشخواب (اسفنجی یا بدون‌فنر)

تشک‌های خوشخواب علاوه‌بر نمونه‌های یک‌نفره و دو‌نفره، در مدل‌ مهمان نیز قابل تهیه است. همچنین برای حفظ بیشتر نظافت تخت خواب و شست‌وشوی راحت مجموعه خوشخواب اقدام به تولید رویه و محافظ تشک نیز کرده است.

نکات مهم خرید تشک خوش خواب

برای تهیه تشک خوشخواب اصل مهم است که حتما از یک فروشگاه معتبر خرید کنید. نکته دیگر توجه به قیمت تشک خوشخواب است. با مراجعه به نمایندگی تشک خوشخواب خیالتان از بابت خرید تشک اصل با قیمت مناسب راحت خواهد بود. مورد دیگر توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش است. همه محصولات این شرکت در فروشگاه بلج با گارانتی معتبر به فروش می‌رسند. 

سوالات متداول

چگونه می‌توان تشک خوشخواب اصل را از تقلبی تشخیص داد؟‌

یکی از بهترین را‌ه‌ها برای تشخیص تشک خوشخواب اصل توجه به گارانتی معتبر است. شماره سریال و هولوگرام از جمله مواردی هستند که برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن تشک خوشخواب حتما باید بررسی شوند.

آیا استفاده از تشک خوشخواب برای فصل سرما مناسب است؟

بله. تشک‌های فوم لاتکس و ویسکو خوشخواب با عایق حرارتی بالا تولید می‌شوند. این محصولات برای افراد سرمایی و برای فصل‌های سرد سال انتخاب مناسبی هستند. 

انواع مدل‌های تشک خوشخواب کدام‌اند؟

تشک فنری، تشک خوشخواب مموری فوم، تشک لاتکس و تشک‌های فنر منفصل یا تشک فنر پاکتی از جمله مدل‌های مطرح تشک خوشخواب هستند.




سؤالی دارید؟ 02153138 i_phone

بازگشت به بالا i_arrow