انواع مناسب‌ترین جاکفشی برای راهرو باریک

بررسی مناسب‌ترین جاکفشی آپارتمانی در بلج
زمان مطالعه: 4 دقیقه
تحریریه بُلج
دوشنبه 7 شهریور 1401

بزرگ‌ترین دغدغه صاحبان خانه‌های کوچک، انتخاب مبلمان مناسب با ابعاد خانه است. در برخی از خانه‌های کوچک، جاکفشی در بیرون در ورودی قرار می‌گیرد یا برخی دیگر از افراد به‌طورکل از خرید جاکفشی منصرف می‌شود. ولی ما در این مقاله انواع جاکفشی برای خانه های کوچک را معرفی خواهیم کرد. با بررسی ویژگی هر یک از جاکفشی‌های گفته‌شده، می‌توانید بهترین انتخاب را برای خانه خود داشته باشید. پس اگر قصد دارید، خانه‌ای کوچک و در‌عین‌حال، زیبا داشته باشید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

جاکفشی جدید داشبوردی؛ راه‌حلی برای خانه‌های کوچک

ایده‌های خلاقانه طراح‌های دکوراسیون داخلی به کمک صاحبان خانه‌های کوچک آمده است. محدودیت جا، مهم‌ترین عامل بازدارنده برای انتخاب لوازم و مبلمان در خانه‌های کوچک محسوب می‌شود. برای انتخاب جاکفشی برای خانه‌های کوچک، ایده‌های جدیدی اجرا شده است که انتخاب را برای همه سلیقه‌ها ممکن می‌کند. یکی از جدید‌ترین جاکفشی‌های موجود در بازار، جاکفشی داشبوردی است. این جا‌کفشی با در‌هایی که به‌صورت زاویه‌دار و افقی باز می‌شوند، برای راهرو‌های باریک بسیار مناسب هستند. دلیل نام‌گذاری این محصول، به‌خاطر نحوه باز شدن در آن است. زیرا در این جاکفشی مانند داشبورد ماشین عمل می‌کند. شما می‌توانید تعداد طبقات جاکفشی داشبوردی را متناسب با نیاز خود سفارش دهید.

انتخاب به سبک مدرن؛ شیک‌ترین جاکفشی برای راهرو باریک

برای چیدمان دکوراسیون مدرن، همه وسایل باید به همین سبک خریداری شود. حتی جاکفشی نیز باید کاملاً مدرن باشد تا در سبک سایر وسایل خانه خللی ایجاد نشود. زیرا انتخاب مبلمان در سبک مدرن بسیار حساس است. اگر حتی یک وسیله، بدون توجه به سبک آن خریداری شود، دکوراسیون مدرن خانه شما زیر سوال خواهد رفت. جاکفشی مدرن معمولاً به رنگ سفید یا رنگ چوب طبیعی ساخته می‌شود. ابعاد، تعداد کمد و کشوی جاکفشی مدرن کاملاً متناسب با درخواست شما قابل تغییر است.

جاکفشی جدید و مدرن؛ انتخابی مناسب برای خانه های کوچک

طراحی جاکفشی در راهرو؛ جاکفشی آینه‌دار و بازتاب محیط

احتمالا شما نیز تجربه داشتید که پس از ورود به یک خانه، با راهروی باریک و پر از زاویه مواجه می‌شوید. برخی از مالکین خانه‌های کوچک، به‌طور‌کلی از خرید جاکفشی برای داخل خانه پشیمان می‌شوند و ممکن است جاکفشی را پشت در ورودی قرار دهند. این کار، احتمال دزدیده‌شدن کفش‌ها را افزایش می‌دهد. ما روشی را برای آسان شدن خرید جاکفشی برای خانه های کوچک معرفی می‌کنیم تا دیگر نگران امنیت کفش‌های خود نباشید. شما می‌توانید با مراجعه به کارگاه‌های ساخت دکوراسیون خانه، درخواست طراحی جاکفشی در راهرو کنید. تیم طراحی با مراجعه به محل، اندازه‌ها و ابعاد راهرو را بررسی می‌کنند و مطابق با نیاز شما، جاکفشی آینه دار یا بدون آینه، دیواری یا داشبوردی ساخته می‌شود. ولی برای سپردن طراحی و ساخت جاکفشی خود، باید از کیفیت کار نهایی مطمئن باشید. بلج با فراهم کردن این خدمات برای مشتریان خود، حق انتخاب را ایجاد کرده است.

ایده جاکفشی برای ورودی با انواع جاکفشی نیمکتی

جذاب‌ترین جاکفشی برای ورودی خانه‌ها، جاکفشی نیمکتی است. در جاکفشی نیمکتی، علاوه‌بر فضای قرار دادن کفش‌ها، فضایی برای نشستن نیز وجود دارد. افراد می‌توانند هنگام پوشیدن کفش خود، به‌راحتی روی نیمکت بنشینند. جنس جا‌کفشی چوبی معمولاً از ام‌دی‌اف ساخته می‌شود تا علاوه‌بر زیبایی و کارآمدی، قیمت مناسبی نیز داشته باشد. جاکفشی چوبی معمولاً به دلیل ابعاد بزرگ و قیمت بالایی که دارند، برای آپارتمان‌های کوچک کاربردی نیست. تنوع ابعاد و رنگ جاکفشی صندلی‌دار، به افراد کمک می‌کند تا متناسب با فضا و نیاز خود، بهترین انتخاب را انجام دهند.

جاکفشی نیمکتی؛ بهترین جاکفشی برای ورودی در

استفاده از فضای دیوار؛ نصب جاکفشی جلوی در ورودی

محدودیت فضا، یکی از جدی‌ترین مشکلات برای چیدمان خانه‌های کوچک است. مخصوصاً خرید جاکفشی برای خانه های کوچک با چالش‌های فراوانی همراه می‌شود. بهترین راه‌حل برای قرار دادن جاکفشی جلوی در ورودی، استفاده از دیوار است. با نصب جاکفشی روی دیوار، فضایی از راهرو اشغال نمی‌شود. حتی از لحاظ بصری نیز، فضا باز‌تر دیده خواهد شد. جاکفشی دیواری، در تنوع بالایی ساخته می‌شود.

•    جاکفشی دیواری ریلی
•    جاکفشی دیواری آینه‌دار
•    جاکفشی دیواری توکار

انتخاب هر یک از این جاکفشی‌ها باید مطابق با ابعاد راهروی خانه و نیاز شما انجام شود. برای مثال، اگر راهرو خانه شما ابعاد بسیار باریکی داشته باشد، جاکفشی توکار، انتخاب بهتری خواهد بود. این جاکفشی، دقیقاً مانند کمد لباس جدید دیواری، در محل خاصی کار می‌شود و از نظر بصری باعث شلوغی خانه نخواهد شد.

استفاده از فضای دیوار راهرو‌های باریک، با نصب جاکفشی توکار

جاکفشی کم‌جا؛ بهترین مدل جاکفشی برای خانه های کوچک

جا‌کفشی کم‌جا به‌طور‌کلی، جا‌کفشی‌هایی هستند که برای خانه‌های کوچک با راهرو‌های باریک طراحی می‌شوند. برای مثال، جا‌کفشی ایستاده یکی از مدل‌های مناسب جاکفشی برای خانه های کوچک است. این جاکفشی، دو کاربردی، بهترین انتخاب برای صرفه‌جویی در فضای خانه محسوب می‌شود. زیرا مانند کمدی ایستاده، هم جایی برای قرار دادن کفش دارد و هم دسته‌بندی کفش‌ها امکان‌پذیر خواهد بود. برخی از مدل‌های جاکفشی ایستاده، آینه نیز دارد. این آینه، چند‌کاربرد دارد. یکی از این کاربرد‌ها، انعکاس محیط و بزرگ‌تر نشان‌داده شدن راهرو خانه است.

خرید جاکفشی ایستاده برای قرار دادن لباس و کفش؛ بهترین ایده جاکفشی جلوی در ورودی

زیبایی فضای ورودی خانه‌های کوچک، با انواع مدل‌های جاکفشی‌های بلج

در این مقاله انواع مدل‌های جاکفشی برای خانه های کوچک را معرفی کردیم. مهم‌ترین ویژگی جاکفشی‌های کم‌جا، ابعاد آن است. ابعاد جاکفشی باید هم کاربردی باشد و هم باعث اختلال رفت‌و‌آمد در راهرو‌های باریک نشود. علاوه‌بر این، کیفیت نیز برای این جاکفشی‌ها اهمیت دارد. صرف دقت و توجه روی انتخاب جاکفشی با‌کیفیت، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های احتمالی در آینده خواهد شد.

در بلج، مهندسین و طراحان مبلمان خانه، با وسواسی بالا، متریال و اتصالات جا‌کفشی را بررسی می‌کنند تا محصولی بادوام و ماندگار به‌دست مشتریان عزیز برسد. اگر شما نیز سوالی در‌خصوص انتخاب جا‌کفشی برای خانه های کوچک دارید، در قسمت نظرات بپرسید تا کارشناسان بلج در اسرع وقت پاسخ دهند. 

239
0
0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
  • بله
  • خیر

درود بر شما! خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با
دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌
خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

دیدگاه شما

سؤالی دارید ؟ 53138 021

^