خرید حضوری
نو اومده به بازار ... - جشنواره تعویض کهنه با نو بلج

تخت خواب مهمان و میزبان

مقایسه ( 1کالا )
کالا

تخت خواب مهمان و میزبان؛ یک تیر و چند نشان

تخت خواب مهمان و میزبان دسته دیگری از تخت خواب ها هستند که روز به روز به تعداد متقاضیان آن اضافه میشود. تخت خواب مهمان میزبان که به نام تختخواب مهماندار هم شناخته میشود به تختخواب هایی گفته میشود که این امکان را برای کاربر فراهم می آورند تا در مقاطع زمانی مختلف بتواند با حرکت دادن بخشی از تختخواب، یک تختخواب اضافه را در اختیار بگیرد.

از آنجا که گروه تولیدی بلج همواره سعی کرده تا با نیازهای روز مخاطب ایرانی کالای خواب، و با نگاهی به طراحی های روز دنیا محصولات خود را ارائه نماید، دسته مجزایی را نیز در فروشگاه خود برای تخت خواب مهمان و میزبان در نظر گرفته تا به مخاطبین این دسته را نیز در نظر گرفته باشد.

نکات مهم پیش از خرید تختخواب مهمان میزبان

پیش از خرید تختخواب مهمان میزبان باید بدانید کیفیت مواد اولیه به کار رفته نقش به مراتب مهم تری نسبت به کیفیت مواد اولیه به کار رفته در انواع سرویس خواب دیگر دارد. به واسطه متحرک بودن بخش میزبان در تختخواب مهمان میزبان این مواد اولیه در کنار کیفیت ساخت باید توانایی ارائه خدمت طی سالهای استفاده را داشته باشند. 

تولیدی بلج برای تولید دسته تختخواب مهمان میزبان خود از نوع خاص و فشرده ای از ام دی اف  (MDF) استفاده نموده که در بیشتر موارد دارای روکش ضدخش و برجسته هستند. در بخش یراق آلات و اتصالات نیز بهترین انواع آن برای خدمت به شما تهیه شده است. همه اینها یعنی استفاده راحت و بدون سر و صدای مزاحم از تختخواب مهمان میزبان برای سالهای متمادی.

قیمت تختخواب مهمان و میزبان چقدر است؟

قیمت تختخواب مهمان و میزبان نیز مانند بسیاری از انواع سرویس خواب یک نفره و دونفره در بازارهای امروزی متفاوت است و بستگی با کیفیت، نحوه عرضه و اعتبار تولیدکننده و فروشنده دارد. شرکت تولیدی بلج در تولید تمام محصولات دسته تختخواب مهمان میزبان از مواد اولید درجه یک استفاده نموده که شامل ام دی اف (MDF) با دانسیته بالا و روکش برجسته در بخش چوبی و بهترین نوع یراق آلات و اتصالات در قسمتهای فلزی تختخواب مهمان و میزبان است. همچنین تختخواب مهمان و میزبان بلج تماماً در خطوط تولید صنعتی و پیشرفته بلج تولید میشوند و با نمونه های کارگاهی متفاوت هستند. اما دلیل قیمت بسیار مناسب تختخواب مهمان و میزبان بلج را باید در حذف واسطه های فروش و هزینه های مربوط به واردات و همچنین تولید انبوه تخت خواب مهمان و میزبان توسط این تولیدی عنوان نمود.

معرفی مزایا و معایب تختخواب مهمان میزبان

مهمترین مزیت خرید تختخواب مهمان میزبان را میتوان امکان استفاده از یک تخت اضافه بدون آن که نیاز داشته باشید فضایی را به صورت رزرو در اختیار آن قرار دهید دانست. به قولی شما با صرف فضای یک تختخواب یک نفره امکان استفاده از دو تختخواب را پیدا میکنید. اما در خصوص معایب تختخواب مهمان میزبان مهمترین تهدید خرید محصولات بی کیفیت و غیر استاندارد از فروشندگان نامعتبر است. این خرید می تواند تجربه ناخوشایندی در استفاده را برای کاربر ایجاد کند. خوب باز نشدن قسمتهای متحرک و همچنین تغییر شکل تختخواب از مهمترین تهدیداتی است که میتواند کاربر تختخواب مهمان میزبان بی کیفیت را تهدید کند.

خرید اقساطی انواع تخت خواب با قیمت تولیدی از فروشگاه بلج

شما می‌توانید همین حالا انواع تخت خواب مهمان و میزبان، سرویس خواب چوبی، ام دی اف و وکیوم ممبران را با قیمت استثنایی و تولید از سایت بلج به‌صورت اقساطی خریداری کنید. همچنین مجموعه بلج سفارش‌های بیشتر از شش میلیون تومان را بدون هزینه پستی به آدرس‌های معرفی شده ارسال می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت سفارش و خرید قسطی تخت‌ خواب با شماره تلفن‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

سبد خرید حساب کاربری جست و جو محصولات