ایده های خلاقانه از شما، اجرا و تولید با بلج

بلج-ایده های خلاقانه از شما، اجرا و تولید با بلج
زمان مطالعه: 1 دقیقه
تحریریه بُلج
دوشنبه 4 بهمن 1400

ما به تازگی به مناسبت بیست و هشتمین سال روز تولد مجموعه تولیدی و توزیعی بلج فراخوان گسترده ای را ترتیب داده ایم تا بتوانیم از ایده های نو و خلاقانه مشتریان و همراهان بلج برای ساخت و عرضه محصولات جدید تر کمک بگیریم.

پس از شما خواهشمندیم بهترین ایده های خود را برای تولید و عرضه لوازم دکوراسیون داخلی را به بلج بدهید تا ایده های برتر را به واقعیت تبدیل کنیم. با این کار شما از دو طرف سود می کنید. 

•    اول این که ایده شما در فروشگاه بلج با شما به واقعیت تبدیل می گردد و شما به یک ایده پرداز فعال و خلاق تبدیل خواهید شد 
•    دوم شما از تخفیف هیجان انگیز بلج برای خرید دیگر محصولات نیز برخودار خواهید شد.

پس این فرصت را از دست ندهید

و کلام آخر؛ کارشناسان فروشگاه اینترنتی بلج باور دارند که به کار گیری ایده های نو در راستای تولید و عرضه محصولات مرتبط با دکوراسیون داخلی خانه یک ضرورت است. در نتیجه باعث افزایش رضایتمندی مشتریان عزیز و همچنین کمک به تولید و عرضه محصولاتی با نوآوری بیشتر و نزدیک تر به سلیقه خریدارن عزیز در فروشگاه اینترنتی بلج می شود.

 لذا همین موضوع مهم باعث شده تا این فراخوان گسترده را در ضمینه جذب ایده های مفید و کار آمد با در نظر داشتن نیاز های امروزی جامعه در ضمینه ی تولید و عرضه محصولات دکوراسیون داخلی خانه که می تواند در فروشگاه اینترنتی بلج به فروش برسد، را ترتیب داده ایم تا بتوانیم روز افزون با به کار گیری ایده های برتر، شاهد پیشرفت طراحی و عرضه محصولات و همچنین ارائه خدمات بهتری به خریداران باشیم.
 لذا از تمام علاقه مندان دعوت می شود با درج مشخصات فردی و شماره های ارتباطی، طرح و ایده خود را به آدرس ایمیل [email protected] ارسال نمایند.

شما با ارسال ایده خود می توانید از تخفیف 300.000 تومانی فروشگاه اینترنتی بلج نیز برای خرید محصولات بلج، برخودار خواهید شد. پس ما منتظر ایده های خلاقانه شما هستیم. در روز های آتی بهترین این ایده ها را از طریق مجله اینترنتی بلج با شما به اشتراک خواهیم گذاشت

300
0
0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
  • بله
  • خیر

درود بر شما! خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با
دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌
خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

دیدگاه شما

سؤالی دارید ؟ 53138 021

^